Ford Galaxy 2.0i - проблем
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2014, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0i
- Status: Извън линия
Ford Galaxy 2.0i - проблем
Проблема е, че колата започна да върви на "тласъци". В един момент всичко е наред в следващия все едно и свършва горивото и започва да "прехълцва". Като я изфорсираш няколко пъти се оправят нещата. Стъпковия мотор и дроселовата клапа са почистени, свещите и кабелите са чисто нови... Някой има ли идеи какво се случва? И на газ и на бензин е един и същ проблема. Преди смяната на свещите и почистването на дросела и моторчето на празния ход проблема беше същия
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Бобината проверена ли е?
Вакуумните линии здрави ли са?
Вакуумните линии здрави ли са?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2014, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Вакумите са здрави, но бобината не съм я проверявал. Понякога изминавам повече от 50 километра без да се прояви посочения проблем, а понякога за 10 км може да се случи по няколко пъти.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Мислим че е ломутатор.
Щот като загрее самия той и колата умира?
Щот като загрее самия той и колата умира?
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2014, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Ще търся друг за да го сменя и да видя какво ще стане...
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2014, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Нямам представа... И във форд не можаха да разберат от къде е проблема:)
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Тука мисля че няма такъв комутатор като при монотата и карбураторите, тук компа комутира, демек комутатора е вграден в компа.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Бензиновия мотор на Галакси си е на Форд, така че нормално е да си има комутатор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2014, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
На диагностика всичко си е нормално...единствено дава по богата смес и на газ и на бензин
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
От по-богата смес не може да прекъсва. Виж да не е нещо по тоците. И наблюдавай дали го прави предимно в мокро време. Ако искаш докато работи двигателят напръскай вода с пулверизатор над бобината и кабелите.
Също огледай за оголени кабели (ниското напрежение) - подърпай ги, разбутай нещо - да видиш дали ще го направи.
Кабелите с високото напрежение не ги пипай при запален двигател.
Също огледай за оголени кабели (ниското напрежение) - подърпай ги, разбутай нещо - да видиш дали ще го направи.
Кабелите с високото напрежение не ги пипай при запален двигател.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2014, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
Благодаря за съвета! Тия дни ще пътувам и ако не ме остави някъде по път ще го огледам в неделя... дано се стигне до разрешение на проблема.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 12 сеп 2014, 23:31
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Ford Galaxy 2.0i - проблем
В крайна сметка смених импулсния датчик и проблема с вървенето на тласъци почти изчезна, или по-скоро стана едва доловим и то най се усеща на 3-та между 2500 - 3500 оборота. Остана проблема с пропадането на ниските обороти, но за 1000 км ми го направи два пъти. Последния път стана, като включих подгряването на предното стъкло...може би някъде има слаба връзка, но нямам идея къде да я търся. Обикновено в сервизите не искат да търсят проблем който не е явен, а и проблем който се проявява на 1000 километра 2 пъти трудно се локализира
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 63 госта