Въпроси за двигателя на фиеста 2004 1,25
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2014, 18:46
- Модел на автомобила: Фиеста 1,25 2004
- Status: Извън линия
Въпроси за двигателя на фиеста 2004 1,25
Здравейте,
Наскоро си закупихме форд фиеста 2004 1,25 /75 к.с/ обаче има две неща, които мааалко ме смущават в поведението
и характеристиките на придобивката:
1. Понеже при първоначално стартиране изчаквам да изгаснат индикаторите за имобилайзера, маслото и други подобни
колата стартира от раз но след няколко секунди сякаш се задавя и мотора изгася. Когато обаче стартирам без изчакване
всичко е перфектно. Въпроса ми е дали това е нормално и просто да си паля без да изчаквам или да се кахъря?
2. Според предишния собственик мотора е с верига, а според информация от интернет е с ангренажен ремък със период
на смяна 160 000 км.
Автомобила в момента е на 75 000 уж реални но и наистина си изглежда на толкова. От друга страна никъде из сайтовете
не срещнах мотор 1,25 със 75 к.с / имаше само с 50 и 45 киловата/, при все че правих сверка по ВИН и всичко си е както по талон.
Това някакъв рядко срещан двигател ли е или просто ми е малко информацията?
Благодаря.
Наскоро си закупихме форд фиеста 2004 1,25 /75 к.с/ обаче има две неща, които мааалко ме смущават в поведението
и характеристиките на придобивката:
1. Понеже при първоначално стартиране изчаквам да изгаснат индикаторите за имобилайзера, маслото и други подобни
колата стартира от раз но след няколко секунди сякаш се задавя и мотора изгася. Когато обаче стартирам без изчакване
всичко е перфектно. Въпроса ми е дали това е нормално и просто да си паля без да изчаквам или да се кахъря?
2. Според предишния собственик мотора е с верига, а според информация от интернет е с ангренажен ремък със период
на смяна 160 000 км.
Автомобила в момента е на 75 000 уж реални но и наистина си изглежда на толкова. От друга страна никъде из сайтовете
не срещнах мотор 1,25 със 75 к.с / имаше само с 50 и 45 киловата/, при все че правих сверка по ВИН и всичко си е както по талон.
Това някакъв рядко срещан двигател ли е или просто ми е малко информацията?
Благодаря.
Последна промяна от paci на 26 сеп 2014, 20:14, променено общо 1 път.
Причина: заглавието и местене
Причина: заглавието и местене
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за двигателя на фиеста 2004 1,25
Има си такъв мотор 1,25 75hp и си е масово разпространен. По VIN-a в сайта https://www.etis.ford.com/ най-точно ще излезе всичко. Двигателя е с ремък и интервала е 160 хил.км. или 10 години (което настъпи първо). В твоя случай би трябвало да го смениш. Иначе няма какво да чакаш - направо си пали. Иначе не би трябвало да гасне, независимо как палиш. Нали не натискаш педала на газта докато палиш?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2014, 18:46
- Модел на автомобила: Фиеста 1,25 2004
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за двигателя на фиеста 2004 1,25
Благодаря за отговора. Не натискам нищо освен педал на съединител. Явно има нещо нередно и ще паля светкавично докато не си покаже.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2014, 18:46
- Модел на автомобила: Фиеста 1,25 2004
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за двигателя и скоростите на фиеста 2004 1,25
Здравейте отново,
Ще използвам старата си тема за нови въпроси.Първо относно старите ми "проблеми" - спряха да се появяват с малко повечко шофиране и смяна на бензиностанцията. Вече си пали нормално, не гасне и не мени обороти - явно от стоенето в гаража /около година/ на предния собственик нещо е клеясало.
Извода - карайте си редовно автомобилите.
Сега на новия проблем - когато автомобила работи на свободна /без натиснат съединител/, независимо дали двигателя е студен или загрял се чува лек шум/хъркане, като същевременно при шофиране няма никакъв проблем със смяната на скоростите - превключват се меко и точно. При натиснат до край педал на съединителя обаче шума изчезва напълно. Четох из интернет и като диагноза там срещнах - проблем с аксиален лагер, скоростна кутия или лагер на първичния вал, но не знам в тези случаи до колко силен е бил шумът. При мен е доста слаб но въпреки това прави впечатление и поради тази причина до момента си мислех, че е в рамките на нормалната работа на агрегатите защото колата си работи доста тихо. Ако е така добре но ако смятате, че е проблем искам да знам дали е нещо сериозно, среща ли се при други колеги и съответно до колко е спешно да се ремонтира защото зимъска не е най - подходящото време за търчане по майстори.
Благодаря.
Ще използвам старата си тема за нови въпроси.Първо относно старите ми "проблеми" - спряха да се появяват с малко повечко шофиране и смяна на бензиностанцията. Вече си пали нормално, не гасне и не мени обороти - явно от стоенето в гаража /около година/ на предния собственик нещо е клеясало.
Извода - карайте си редовно автомобилите.
Сега на новия проблем - когато автомобила работи на свободна /без натиснат съединител/, независимо дали двигателя е студен или загрял се чува лек шум/хъркане, като същевременно при шофиране няма никакъв проблем със смяната на скоростите - превключват се меко и точно. При натиснат до край педал на съединителя обаче шума изчезва напълно. Четох из интернет и като диагноза там срещнах - проблем с аксиален лагер, скоростна кутия или лагер на първичния вал, но не знам в тези случаи до колко силен е бил шумът. При мен е доста слаб но въпреки това прави впечатление и поради тази причина до момента си мислех, че е в рамките на нормалната работа на агрегатите защото колата си работи доста тихо. Ако е така добре но ако смятате, че е проблем искам да знам дали е нещо сериозно, среща ли се при други колеги и съответно до колко е спешно да се ремонтира защото зимъска не е най - подходящото време за търчане по майстори.
Благодаря.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за двигателя на фиеста 2004 1,25
Карай си и да не ти пука, почти няма Форд на който скоростната кутия да не издава този шум. Хубавото е че с него колата си изкарва целия останал и живот, без да стане проблем от това.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2014, 18:46
- Модел на автомобила: Фиеста 1,25 2004
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за двигателя на фиеста 2004 1,25
Благодаря колега дано си прав.
- bugi_75
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 23 мар 2011, 11:06
- Модел на автомобила: Fiesta Mk5 1.25 16V (75 Hp)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпроси за двигателя на фиеста 2004 1,25
Ако свиренето (хъркането) се чува при ненатиснат педал на съединителя - лагер на първичния вал на скоростната кутия. Ако се чува при натиснат педал - аксиален лагел на съединителя. Както вече са казали, това е традиционен фородов недостатък и не бива да те тревожи - ще изкара до края на ресурсния живот на автомобила.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта