Много пуши при палене
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Днес се пробвах да направя още две клипчета, но този път на вибрациите, който се получават в купето. Най-добре се чуват на слушалки. Чуват се от време на време, като смущение в клипа все едно, но са вибрации от треперенето я на някоя част от таблото, на вратата, на самият прозорец, волана и т.н. От какво може да са тези вибрации? Адски дразнещи са!!! Полудявам!!! Вибрациите са това жужене, което се чува от време на време и най-вече, когато отпусна педала на газта и оставя на скорост.
https://www.youtube.com/watch?v=tlocvLRaOKE
https://www.youtube.com/watch?v=VJ6M7irlGuE
https://www.youtube.com/watch?v=tlocvLRaOKE
https://www.youtube.com/watch?v=VJ6M7irlGuE
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Тъкмо се прибирам от MOTO-PFOHE. Съмненията в хардуерен проблем в ECU-то (компютъра на двигателя) отпадат. Смениха ми компютъра, като го обучиха към двата ми ключа, но проблема остава. Пушенето остава при студен мотор (при запалване и при форсиране на място). Пушенето наистина е сериозно. Както съм споменал в по-горен коментар почти всичко е тествано. Гаранция, че не е от ГНП, дюзи, разпръсквачи - всичките са минали на стенд, като помпата на оригинален BOSCH стенд, доста претенциозен. Ремонтирана е главата на двигателя, както и е оправена компресията на цилиндрите. Покрай този ремонт са оглеждани клапани, болтове и т.н. - те също са наред. Центровка е правена и на помпата и на двигателя. EGR клапана е запушван и премахван по най-различни начини. Всмукателните тръби бяха задръстени - сваляни и изцяло почиствани са. Не зная остана ли вече нещо, което да не е правено, но проблемът не е решен
Надявам се някой от Вас да "изскочи" с идея и/или място, където могат да направят някаква различна диагностика от направените... Искам си колата



Надявам се някой от Вас да "изскочи" с идея и/или място, където могат да направят някаква различна диагностика от направените... Искам си колата

[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Въпреки че не вярвам на никой и на нищо,ще се опитам за момент да приема всичко за чиста монета(че всичко е проверено и т.н.).
Това явление може да се появи тогава когато горивото не се впръсква във подходящия момент.Съответно не изгаря пълноценно там където трябва и се изхвърля на вън в този вид(бял пушек).Тъй като за сега заставам зад това че мотора не е правилно центрован възможните причини са следните:Ако някога тази помпа е сваляна за някакъв ремонт има опасност да не е зацепена главинката на помпата правилно към вал.Тъй като там няма фиксираща шпонка!
После при монтажа колкото и пъти да проверяваш центровката със зацепващите щофтове винаги ще излиза че всичко е ОК.Това е първата възможна причина, а втората е авансаторния клапан да не работи коректно.Аз лично бих дал предвърение на помпата около 5 градуса ей така на око и ще я изчакам да изстине и отново ще стартирам.Ако съм прав няма да има и следа от пушека и даже няма да си правя труда да презацепвам главинката на помпата спрямо вала и.
Поздрави!
Това явление може да се появи тогава когато горивото не се впръсква във подходящия момент.Съответно не изгаря пълноценно там където трябва и се изхвърля на вън в този вид(бял пушек).Тъй като за сега заставам зад това че мотора не е правилно центрован възможните причини са следните:Ако някога тази помпа е сваляна за някакъв ремонт има опасност да не е зацепена главинката на помпата правилно към вал.Тъй като там няма фиксираща шпонка!
После при монтажа колкото и пъти да проверяваш центровката със зацепващите щофтове винаги ще излиза че всичко е ОК.Това е първата възможна причина, а втората е авансаторния клапан да не работи коректно.Аз лично бих дал предвърение на помпата около 5 градуса ей така на око и ще я изчакам да изстине и отново ще стартирам.Ако съм прав няма да има и следа от пушека и даже няма да си правя труда да презацепвам главинката на помпата спрямо вала и.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Аз погледнах колата, не всичко е чиста монета. Колегата се е постарал много да изрови проблемът, но има нещо пропуснато в работата на другите работили по колата. Има няколко (дребни) проблема насложени и бъркат преценките. Помпата е минала през сервиз, в който би трябвало да имат идея как да я направят. Дали имат - божа работа.
Пропуснал е да провери горивопроводите и му препоръчах да започне с това лесно нещо. Колко е чувствителна тази попма към въздух и какъв проблем прави? Прекъсване при частично натоварване?
Пушекът може би изчезва след като загрее катализаторът.
Има и лек шум, за който трябва да се изкаже някой работещ с много коли и база за сравнение. Тъкмо може да погледнат компресията по разните му там начини - студена без масло, студена с малко масло и т.н.
Пропуснал е да провери горивопроводите и му препоръчах да започне с това лесно нещо. Колко е чувствителна тази попма към въздух и какъв проблем прави? Прекъсване при частично натоварване?
Пушекът може би изчезва след като загрее катализаторът.
Има и лек шум, за който трябва да се изкаже някой работещ с много коли и база за сравнение. Тъкмо може да погледнат компресията по разните му там начини - студена без масло, студена с малко масло и т.н.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
В такива случаи се почва със проверка на всичко,освен ако след запознанство на живо със проблема той не "крещи, виж ме"!diesel1.6 написа:Аз погледнах колата, не всичко е чиста монета. Колегата се е постарал много да изрови проблемът, но има нещо пропуснато в работата на другите работили по колата. Има няколко (дребни) проблема насложени и бъркат преценките. Помпата е минала през сервиз, в който би трябвало да имат идея как да я направят. Дали имат - божа работа.
Пропуснал е да провери горивопроводите и му препоръчах да започне с това лесно нещо. Колко е чувствителна тази попма към въздух и какъв проблем прави? Прекъсване при частично натоварване?
Пушекът може би изчезва след като загрее катализаторът.
Има и лек шум, за който трябва да се изкаже някой работещ с много коли и база за сравнение. Тъкмо може да погледнат компресията по разните му там начини - студена без масло, студена с малко масло и т.н.
Тази помпа работи като механичния Бош и не е толкова капризна към въздуха(не че наличието му е допустимо)!
Катализатора няма нищо общо със пушека,даже масово ги свалят с цел лек тунинг.
За сега всичко ме бута към неправилно зацепване(най-общо казано) или някакъв проблем със управлението на аванса.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Тази седмица се надявам да ми остане време да направя смяната на маркучите с прозрачни, за да проверя за наличие на въздух. Мислех си също да пробвам да сменя и MAP датчик-а, като идеята ми е, че той обърква ECU-то. Много малко вероятно, но вече пробвам всичко. Склонен съм наистина да плащам на човек и сервиз, колкото е необходимо, но наистина да бъде открит и в последствие оправен проблема. Благодаря на всички, които се опитват да ми помогнат, като споделят мненията и опита си.
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=40170k0kicha91 написа:.... Склонен съм наистина да плащам на човек и сервиз, колкото е необходимо, но наистина да бъде открит и в последствие оправен проблема. ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Проблемът е решен изцяло от specialista! Колата в момента работи перфектно, няма и помен от пушенето, което виждате по клиповете, както и от ненормалният звук на двигателя! Та нека разкажа какво се случи:
След всичките мъки и ходения по сервизи из Варна (всичко относно това съм описал в по-горни постове) съчетах пътуването си до Ямболско с посещение при specialista (за тези, които не знаят това е ник на човек от форума). При първото си посещение беше направена компютърна диагностика за откриване на проблема по записани грешки и т.н., но по данните от диагностиката се оказа, че няма как да разбере какво е. Нямаше как да оставя колата и затова направих второ пътуване до там. Този път му я оставих. Цял ден си игра човека да открие проблема, но първият път не можа да разбере от какво е тъй като не му остана време да провери едно от нещата. Даде ми колата, както се бяхме разбрали. Днес се прибирам от третото си пътуване до там (пътувам толкова, често тъй като го съчетавам и с други неща, не ме разкарва той!!!!) Оставих колата в сряда сутринта при него и в 15:00ч. ми се обади и ми каза - "Според мен нещата се получиха". Отидох за 30мин. запалих колата, двигателят беше студен и нямаше помен от пушенето! Звукът беше съвсем друг! Думите му бяха "От тук нататък само стъпка, мачкаш педалите и това е"!! Проблемът се оказа от зацепването на ГНП! Какво точно, той си знае! Този човек е наистина СТРАХОТНО УМЕН! Съветвам абсолютно всички с проблеми с дизела да го посетят! Гарантирам, че никой няма да съжалява! За цените няма да говоря, повече от прекрасни! Specialista e човек, който наистина разбира какво прави! Благодаря му искрено много!
P.S. "Има хора, които наистина знаят какво правят и как стават нещата" - както каза той![[t31170.gif] [t31170.gif]](./images/smilies/t31170.gif)
След всичките мъки и ходения по сервизи из Варна (всичко относно това съм описал в по-горни постове) съчетах пътуването си до Ямболско с посещение при specialista (за тези, които не знаят това е ник на човек от форума). При първото си посещение беше направена компютърна диагностика за откриване на проблема по записани грешки и т.н., но по данните от диагностиката се оказа, че няма как да разбере какво е. Нямаше как да оставя колата и затова направих второ пътуване до там. Този път му я оставих. Цял ден си игра човека да открие проблема, но първият път не можа да разбере от какво е тъй като не му остана време да провери едно от нещата. Даде ми колата, както се бяхме разбрали. Днес се прибирам от третото си пътуване до там (пътувам толкова, често тъй като го съчетавам и с други неща, не ме разкарва той!!!!) Оставих колата в сряда сутринта при него и в 15:00ч. ми се обади и ми каза - "Според мен нещата се получиха". Отидох за 30мин. запалих колата, двигателят беше студен и нямаше помен от пушенето! Звукът беше съвсем друг! Думите му бяха "От тук нататък само стъпка, мачкаш педалите и това е"!! Проблемът се оказа от зацепването на ГНП! Какво точно, той си знае! Този човек е наистина СТРАХОТНО УМЕН! Съветвам абсолютно всички с проблеми с дизела да го посетят! Гарантирам, че никой няма да съжалява! За цените няма да говоря, повече от прекрасни! Specialista e човек, който наистина разбира какво прави! Благодаря му искрено много!
P.S. "Има хора, които наистина знаят какво правят и как стават нещата" - както каза той
![[t31170.gif] [t31170.gif]](./images/smilies/t31170.gif)
Последна промяна от k0kicha91 на 25 авг 2014, 19:05, променено общо 1 път.
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Всъщност какво е правил?
пп След редацията виждам, че казва че е променял зацепването на ГНП.
пп След редацията виждам, че казва че е променял зацепването на ГНП.
Последна промяна от diesel1.6 на 26 авг 2014, 08:28, променено общо 1 път.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Май центровка/настройка на помпата - това не го може всеки,знам от личен опит 

времето е като парите-никога не стига
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Проблемът е от зацепването на ГНП-то! С точност какво - той си знае!
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
За любопитните,оказа се че тази помпа е пипана преди това.Главината на помпата е набита на вала на помпата но няма шпонка която да фиксира положението.Беше със няколко градуса в закъснение което е невъзможно да се компенсира от елепсовидните отвори тъй като този преди мен беше дал от там предвърението до край и въпреки всичко колата беше в закъснение.Наложисе да се свали помпата да се демонтира главината на помпата и да се зацепи наново и да се монтира на колата.Резултата е налице.Яд ме е само че не успях веднага да хвана проблема.Проверявах зацепването като ползвам инструментите за фиксиране и всичко си идваше по белези,в последствие се сетих за момента че нямат шпонка и че може някой да е зацепил грешно.
Така се оказа!
Поздрави!
Така се оказа!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Благодаря за отговора.
То кола ли е - пипнал я е някой калпазанин и се е счупила веднага! Някой именит варненски майстор ще да е хихи
То кола ли е - пипнал я е някой калпазанин и се е счупила веднага! Някой именит варненски майстор ще да е хихи
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Здравейте!
Отново отварям темата си и отново със същият проблем. След посещенията при specialista и ремонтите, след това ГНП-то започна да дава две грешки и колата да влиза в авариен режим.Пушенето го нямаше, но и вървенето също. Оказа се, че помпата има проблем с аванса и след изпращане в с. Владо Тричков в СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ на помпата бяха сменени - клапан, бутало, корпус (авансов механизъм), софтуер; При поставянето на помпата в колата - сега колата върви прекрасно, звукът от двигателят е съвсем различен, но.... пушенето отново се върна. Не зная вече към кого и с какво да се обърна. Давайте идеи, моля Ви....
Edit 09:37h - Последното, което току-що забелязах е, че ако държа колата на над 2500об. (на място, при студен двигател) - пушекът спира. Това с оборотите го прави на студен двигател, докато паднат на 800об. и понякога, когато карам и освободя от скорост (но рядко).
Пускам отново клипове на студеният старт на мотора:
https://www.youtube.com/watch?v=CMOi5DX4HeE&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=EPkOZesK5ig&feature=youtu.be
Отново отварям темата си и отново със същият проблем. След посещенията при specialista и ремонтите, след това ГНП-то започна да дава две грешки и колата да влиза в авариен режим.Пушенето го нямаше, но и вървенето също. Оказа се, че помпата има проблем с аванса и след изпращане в с. Владо Тричков в СУПЕРСКАН БЪЛГАРИЯ на помпата бяха сменени - клапан, бутало, корпус (авансов механизъм), софтуер; При поставянето на помпата в колата - сега колата върви прекрасно, звукът от двигателят е съвсем различен, но.... пушенето отново се върна. Не зная вече към кого и с какво да се обърна. Давайте идеи, моля Ви....

Edit 09:37h - Последното, което току-що забелязах е, че ако държа колата на над 2500об. (на място, при студен двигател) - пушекът спира. Това с оборотите го прави на студен двигател, докато паднат на 800об. и понякога, когато карам и освободя от скорост (но рядко).
Пускам отново клипове на студеният старт на мотора:
https://www.youtube.com/watch?v=CMOi5DX4HeE&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=EPkOZesK5ig&feature=youtu.be
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- ICO39
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 12 май 2005, 05:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ - Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
И аз съм на същото положение,моята помпа също ходи до тази фирма,на мене ми се беше скапала електрониката.Не знам какъв софтуер ми наляха после на помпата,но сега колата ми тресе и пуши в ниските обороти черен пушек.При рязко подаване на газ също.Имам чувството че пуска по-вече нафта,защото не дава да и пипнеш педала върви като змей,ама и разхода отиде нагоре.Ходих след това в един сервиз в Търново,Там ми сваляха дюзите,казаха че отваряли на ралично налягане,и че двете не работят както трябва.Айде смених и разпръсквачи.Мислех че поне те ще оправят положението.Да ама не.След приблизително 1600 лева похарчени,вдигнах ръце от нея и сега я карам така.Нямам нерви,пари и време да и робувам.Като се скапе окончателно засилвам я на отпадъци.Мислех да се обадя на Специалиста поне да я погледне,ама нека се стопли малко времето а и трябва ден да си освободя на работата.Направи ми впечатление че когато тресе на ниските обороти,на диагностиката ми показва че количеството гориво играе от 0-20 мг,Като чукна педала,и спре да сеца,горивото се закрепва на около 2мг,което ме навежда на мисълта че клапана за количеството се ебава.Ще се ходи до Ямбол поне за читава диагностика.
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Черно да пуши е добре. Бялото и то толкова много бяло, както при мен.... работата не е на добре
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- ICO39
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 12 май 2005, 05:12
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ - Местоположение: Павликени
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Ето какво се получава при мене със форскан програмата,звукът нещо не се получи но мисля че се разбира когато прекъсва.
https://www.youtube.com/watch?v=lY5P6x-86S8&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=lY5P6x-86S8&feature=youtu.be
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Публикувам поредната порция видеоклипове при пушенето на колата и то при температури над 8 градуса.
Това е звукът и трептенето на двигателя веднага след запалване:
https://www.youtube.com/watch?v=k_e-GYtPqfo&feature=youtu.be
Това е пушекът отзад:
https://www.youtube.com/watch?v=qzooRw5-Y8M
Това е звукът и трептенето на двигателя веднага след запалване:
https://www.youtube.com/watch?v=k_e-GYtPqfo&feature=youtu.be
Това е пушекът отзад:
https://www.youtube.com/watch?v=qzooRw5-Y8M
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Изключително много пуши. Имах Пежо със счупен компресионен сегмент и надрана риза, и точно така пушеше. Много е пушека, и ми е чудно харчи ли масло двигателя, газанализатор не може ли да хване съставките на пушека..................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- k0kicha91
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 25 окт 2013, 20:29
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Един от майсторите във Варна, още преди да ми пипнат помпата ме убеждаваше, че проблема не е в двигателя, тъй като той тогава мери компресията на всеки отделен цилиндър и сваля главата. Газоанализатора е носът ми. Пушекът е с мирис на неизгоряла нафта. Не знам вече, какво да проверявам. Сега мисля да сменям дюзите с 4 други, втора употреба.
[img]http://prikachi.com/images/666/7539666R.jpg[/img]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
[br][/br]
[b]Бог на небето - Форд на шосето![/b]
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта