Размер на ТАПИ за цилиндрова глава - Фокус 1,8 TDCi
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 17 апр 2013, 22:09
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115 hp 2001 г. (коНби)
- Status: Извън линия
Размер на ТАПИ за цилиндрова глава - Фокус 1,8 TDCi
Колеги,
предстои ми смяна на тапите на цилиндровата глава. Някой може ли да ми каже какъв им е разера за да ги поръчам преди да сме разкостили фокусника.
Колата е Фокус 1,8 тдци 115 коня, 2001 г.
И друг въпрос, могат ли да се сменят въпросните тапи без да се маха главата, че после страшно - шлайфане, гарнитури, дрън-дрън и много лев.
Проблема е, че някоя тапа изпуска по малко антифриз и капе върху генерацията като по този начин се изпарява, губи се антифриза и не мога да разбера от къде точно е. Ще се отвори работа...
Благодаря предварително!
предстои ми смяна на тапите на цилиндровата глава. Някой може ли да ми каже какъв им е разера за да ги поръчам преди да сме разкостили фокусника.
Колата е Фокус 1,8 тдци 115 коня, 2001 г.
И друг въпрос, могат ли да се сменят въпросните тапи без да се маха главата, че после страшно - шлайфане, гарнитури, дрън-дрън и много лев.
Проблема е, че някоя тапа изпуска по малко антифриз и капе върху генерацията като по този начин се изпарява, губи се антифриза и не мога да разбера от къде точно е. Ще се отвори работа...

Благодаря предварително!
"Мисленето е най-трудната работа на света. Затова толкова малко хора се захващат с нея." - Хенри Форд
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Размер на ТАПИ за цилиндрова глава - Фокус 1,8 TDCi
Зависи от майстора дали обича да се мъчи...........
На Мондеото ми сменяха тапата на първи цилиндър, цена на тапата- 5 лв., цената за труд 70 лева. Половината кола се разтури заради смяната и, без да се сваля главата. На Мондеото ми тапите са отпред, а на Фокуса като са отзад, не знам дали може да се сменят без сваляне на главата. Остави на майстора да си търси тапите за да си поеме и гаранцията за ремонта.
На Мондеото ми сменяха тапата на първи цилиндър, цена на тапата- 5 лв., цената за труд 70 лева. Половината кола се разтури заради смяната и, без да се сваля главата. На Мондеото ми тапите са отпред, а на Фокуса като са отзад, не знам дали може да се сменят без сваляне на главата. Остави на майстора да си търси тапите за да си поеме и гаранцията за ремонта.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Размер на ТАПИ за цилиндрова глава - Фокус 1,8 TDCi
Да не би случайно да имаш предвид тапите на блока ?
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 17 апр 2013, 22:09
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115 hp 2001 г. (коНби)
- Status: Извън линия
Re: Размер на ТАПИ за цилиндров БЛОК - Фокус 1,8 TDCi
...така си е, тапите са на блока. Грешката е моя.lubomirov89 написа:Да не би случайно да имаш предвид тапите на блока ?

"Мисленето е най-трудната работа на света. Затова толкова малко хора се захващат с нея." - Хенри Форд
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 17 апр 2013, 22:09
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115 hp 2001 г. (коНби)
- Status: Извън линия
Re: Размер на ТАПИ за цилиндрова глава - Фокус 1,8 TDCi
Оказа се, че проблема не е от тапите....
Капачката на термостата е алуминиева. Там където се свързва с маркуча се беше окислило, ама окислило!!! Майстора изстърга около 3-4 мм някаква гадост. После сложихме маркуча и го стегна с 2 скоби ( за по-сигурно ). От към тапите не се виждаше да е текло... Дано това да е бил проблема.
Като свалихме интеркулера обаче забелязах малко масло вътре. Нормално ли е това или турбото е на път?
Карам с масло Fuchs Titan SuperSynth F 5W30. Това масло е специално за този мотор - DuraTorq.
...давайте акъл....
Капачката на термостата е алуминиева. Там където се свързва с маркуча се беше окислило, ама окислило!!! Майстора изстърга около 3-4 мм някаква гадост. После сложихме маркуча и го стегна с 2 скоби ( за по-сигурно ). От към тапите не се виждаше да е текло... Дано това да е бил проблема.
Като свалихме интеркулера обаче забелязах малко масло вътре. Нормално ли е това или турбото е на път?
Карам с масло Fuchs Titan SuperSynth F 5W30. Това масло е специално за този мотор - DuraTorq.
...давайте акъл....

"Мисленето е най-трудната работа на света. Затова толкова малко хора се захващат с нея." - Хенри Форд
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 21 окт 2013, 09:29
- Модел на автомобила: Фокус mk1 1.8tddi 90hp ''00
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Размер на ТАПИ за цилиндрова глава - Фокус 1,8 TDCi
Досега съм разглобявал няколко кулера и всички са имали масло по пътищата ... а колите си вървят и не пушат изобщо.
-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 17 апр 2013, 22:09
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115 hp 2001 г. (коНби)
- Status: Извън линия
Re: Размер на ТАПИ за цилиндрова глава - Фокус 1,8 TDCi
Ми то и моя фокусник не пуши... Ама майстора видя, че има малко омаслено около турбото и после като отворихме и кулера, вика турбото е пътник... После го качих да го повозя да усети дали има нещо за правене и му викам, слушай турбото как си свири и си надува, мисля, че си е добре, той вика - бе добре е ама не трябва да има масло. Пък двигателя не е мит с пароструйка, нарочно да не се откърти някой датчик да ми отвори 100 други бели.
"Мисленето е най-трудната работа на света. Затова толкова малко хора се захващат с нея." - Хенри Форд
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта