[Решен] Проблем след смяна на ангренажен ремък на Ford Escort mk7, 1.6 16V

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1327
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

[Решен] Проблем след смяна на ангренажен ремък на Ford Escort mk7, 1.6 16V

Мнение от vargala81 » 15 юли 2015, 18:42

Здравейте колеги! От доста време не съм писал във форума, но днес имам проблем и се надявам някой да даде компетентно мнение - предварително ви благодаря! Преди бях с Escort mk5, но на 01.06.2015 се сдобих с mk7, тъй като на стария му се насабра доста ремонт, а и скоростната кутия сдаде багажа. Та днес закарах новия Ескорт да му сменят ремъците и понеже нямаше мощност по нанагорнище като за 90 коня, казах на майсторите да проверят да не е избягала центровката. Колата иначе си работеше добре и на равно вървеше на газ с 130. Оказа се, че единия разпределителен вал е избягъл горе долу с 2-3 зъба. Уж ги нагласиха, уж я пробваха, дадоха и на мен да я пробвам. В началото 3-4 км. вървеше добре, видимо имаше повече мощност щом на газ направи 140 (нямаше място за повече), но след това изведнъж нещо започна да трака все едно е изтърван някакъв болт в цилиндрите и колата започна да работи зле. Сякъш 1 или 2 цилиндъра изчезнаха. Загасих я веднага и я издърпахме пак до сервиза, там още я гледат но не намират проблема за сега. Според вас какъв е шанса да остана за пореден път без кола заради некъдирни майстори? Казаха, че ще мъчат да я оправят и това няма да ми струва допълнително пари, но дали ще успеят да я направят не знам - направо вече съм в паника и много изнервен. Поне ми дадоха тяхна кола да я ползвам докато оправят моята.


Проблема е решен. Според майсторите по някакъв начин в трети цилиндър е влезнало парче алуминиева тел около 2 см. дълго. От там дрънченето на метал и загубата на цилиндъра. Сега съм доволен, там където преди едвам се изкачваше на втора, сега се изкачва спокойно на трета на газ (наклона е дълъг 3 км. и е 15%).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта