Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Xbox
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 01 дек 2013, 22:58
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от Xbox » 24 май 2015, 21:59

Didibao написа:Сега зачетох какво си писал, че бях от телефона, значи какво е гледал нз 90% от фокусите с този мотор са с прецакани маркучи и не само фокусите де, друго нещо това не е стъпков мотор, а е байпас клапан, стъпков има при моно инжекционите, за високите обосорти също може да си погледнеш регулатора да не е гръмнал и да вкарва бензин но тогава и много мени оборотите.
Махах акумулатора карах я 130км. държи си обороти 1500 1100 и като спра падат. Като махна буксата от стъпковия или клапана за ниски обороти и спира да качва обороти и е както трябва сега от него ли е проблема или има някъде спукан маркуч нз , гарнитурата на дросела не е здрава си е добре си ляга не е от там. Дайте някаква идея къде да гледам кои маркуч.
Свалих пак маркучите под колекторите и клапата която идва от към картера ми направи впечатление , че като я натисна да свие пружинката не затваря плътно и си минава въздух. Възможно ли е от това да е проблема.
022306977-big.jpg

Xbox
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 01 дек 2013, 22:58
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от Xbox » 27 май 2015, 22:47

?

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от opex » 27 май 2015, 23:55

Като махнеш буксата на клапана за празен ход той се затваря. Щом не почва да тресе и да гасне значи от някъде си взима въздух. Има доста места от които е възможно, както вече си се убедил, тръгваш наред.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Xbox
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 01 дек 2013, 22:58
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от Xbox » 28 май 2015, 21:02

opex написа:Като махнеш буксата на клапана за празен ход той се затваря. Щом не почва да тресе и да гасне значи от някъде си взима въздух. Има доста места от които е възможно, както вече си се убедил, тръгваш наред.
Доста места хайде подсети ме,че се изчерпах.

s_toshkov
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 11 дек 2006, 19:21
Модел на автомобила: Искам Мондео 1.8тди 98 ??????
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от s_toshkov » 16 юни 2015, 13:03

Здравейте,

При мен от самосебе си се появи странен проблем - когато изключа от скорост - оборотите рязко се вдигат до около 4000 и ги поддържа .....

На сфетофарите ме гледат много странно...... :shock:

Не съм пипал и сменял нищо изведнъж по време на движение се получи ????

Според един познат майстор е стъпковото моторче , като чукан върху него леко паднаха ...Цяла нощ стоя киснато в разредител и след това с спирачна течност - след поставянето му резултата е същия .....Според майстора трябва да е проблема в него , защото като го махне и като запуши отворите със пръсти двигателя гаснел....

Според вас на 100 % ли е то за да знам да купувам ново че е голяма цифра ....

Моето е с кръгли отвори за въздух (не е с правоъгълните ) , намерихме някакво подобно но с някакъв израстък нагоре , сложихме го , пасна си на местото , буксата също пасна но след запалване положението е същото -възможно е моторчето да не е със същите параметри

Вклщчиха на диагностика колата -маше някаква грешка на АБС -а на едното колело , изтриха грешката но проблема остана . Махнахме клемата на акумулатора - пак същото


Къде е проблема според вас ?

lambi
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от lambi » 30 авг 2015, 11:37

Колега xbox оправи ли колата,че и аз съм със същия проблем след почистване на клапата,и при мене сега има просвет при клапата.Проверих за спукани маркучи,пак чистих стъпковия мотор и няма резултат.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от HACKO » 30 авг 2015, 11:51

Клапата НЕ трябва да затваря напълно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

lambi
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от lambi » 30 авг 2015, 11:58

Значи другаде да търся проблема,че какво може да съм разбутал докато съм я свалял.На клапана само тази черната гумичка в левия отвор ли трябва да се мести.
Прикачени файлове
IMG_20150830_103213.jpg

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от aspasia » 30 авг 2015, 16:44

lambi написа:Значи другаде да търся проблема,че какво може да съм разбутал докато съм я свалял.На клапана само тази черната гумичка в левия отвор ли трябва да се мести.
Черната гумичка се мести провери ли какво са стойностите на TPS при затворено положение трябва да са 0,8V и 4,8 при напълно отворено положение има и една гумена капачка на дросела виж да не се измъкнала виж и маркуча който отива до purge valve да се спукал . Провери и байпасният клапан трябва да показа между 7-13 ома. Другото което може да опиташ спрей за карбуратори и пръскаш може да смуче въздух.

lambi
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от lambi » 30 авг 2015, 17:09

Я кажи къде се намира гумената капачка,маркучите за картерната вентилация са здрави,клапана и тпс не съм мерил.мисля че ми се чува да съска малко около дросела,пръсках със спрей за стъкла но немога да го хвана.Преди малко измерих клапана 12-13 ома,тпс на 1 ви пин 4,65 v на 2-3, 1v,при натискане на педала за газта до 4,8 v.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от aspasia » 30 авг 2015, 19:34

lambi написа:Я кажи къде се намира гумената капачка,маркучите за картерната вентилация са здрави,клапана и тпс не съм мерил.мисля че ми се чува да съска малко около дросела,пръсках със спрей за стъкла но немога да го хвана.Преди малко измерих клапана 12-13 ома,тпс на 1 ви пин 4,65 v на 2-3, 1v,при натискане на педала за газта до 4,8 v.
То е нещо като тапа и аз не знам за какво служи този отвор обаче е затапен намира се под маркуча за вакум на сервото за спирачките. На един мой познат беше паднала и му се бяха вдигнали оборотите. Отзад зад дросела видя ли малкото пластмасово маркуче дали е здраво? А видя ли маркучите на PCV клапана?

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от aspasia » 30 авг 2015, 19:36

aspasia написа:
lambi написа:Я кажи къде се намира гумената капачка,маркучите за картерната вентилация са здрави,клапана и тпс не съм мерил.мисля че ми се чува да съска малко около дросела,пръсках със спрей за стъкла но немога да го хвана.Преди малко измерих клапана 12-13 ома,тпс на 1 ви пин 4,65 v на 2-3, 1v,при натискане на педала за газта до 4,8 v.
То е нещо като тапа и аз не знам за какво служи този отвор обаче е затапен намира се под маркуча за вакум на сервото за спирачките. На един мой познат беше паднала и му се бяха вдигнали оборотите. Отзад зад дросела видя ли малкото пластмасово маркуче дали е здраво? А видя ли маркучите на PCV клапана? Най добре пръскай със спрей за карбуратори.

lambi
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от lambi » 30 авг 2015, 20:32

Маркучите ги гледах,здрави са.Зад дросела не виждам маркуч,нали за 1.6 говорим,а тапата предполагам се намира на блока под маркуча за сервото.Колко е голяма тапата.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от aspasia » 30 авг 2015, 22:39

lambi написа:Маркучите ги гледах,здрави са.Зад дросела не виждам маркуч,нали за 1.6 говорим,а тапата предполагам се намира на блока под маркуча за сервото.Колко е голяма тапата.
Тапата е малка и моят е 1,6 а маркуча е пластмасов тънък. Акумулатора откачал ли си го виж дали си затегнал клемите и си провери масата.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от paci » 31 авг 2015, 00:05

Като доклад е пуснато. Човека се е объркал нещо
Причина за докладването: Пиратско съдържание
Докладван от Nikola Iordanov « нед авг 30, 2015 8:03 pm

Didibao ви посъветва да си проверите клапана за излишното гориво , като извадите вакум маркучето от клапана затапете маркуча с нещо което ви е под ръка след което запалете двигателя АКО от клапана прокапе гориво клапана трябва да се смени .

lambi
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от lambi » 31 авг 2015, 09:17

Акумулатора съм го откачал когато чистих дросела,преди ден.Незнам дали е от значение за масата,но когато нямах проблем с високите обороти когато пусна фаровете и се вижда как трептят.Преди малко я закачих на комп.няма никакви грешки,всяка една система е тествана,всеки един датчик и пак нищо.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от aspasia » 31 авг 2015, 15:17

lambi написа:Акумулатора съм го откачал когато чистих дросела,преди ден.Незнам дали е от значение за масата,но когато нямах проблем с високите обороти когато пусна фаровете и се вижда как трептят.Преди малко я закачих на комп.няма никакви грешки,всяка една система е тествана,всеки един датчик и пак нищо.
Пробвай като загрее двигателя и като изфорсираш почукай с нещо по корпуса на байпасният клапан да не е заял.

lambi
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от lambi » 31 авг 2015, 16:19

Вчера като го изчистих за пореден път,го закачих без да го слагам на мястото му,за да го гледам какво прави и тази черната гумичка се движи на пресекулки 3 пъти,и това няколко пъти.Сега ще сляза да пробвам.Досега го почуквах без никаква промяна.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от aspasia » 31 авг 2015, 17:18

lambi написа:Вчера като го изчистих за пореден път,го закачих без да го слагам на мястото му,за да го гледам какво прави и тази черната гумичка се движи на пресекулки 3 пъти,и това няколко пъти.Сега ще сляза да пробвам.Досега го почуквах без никаква промяна.
Като сваляш байпасният клапан откачи акумулатора да се ресетне компа за да го обучи и като минеш стотина километра пиши дали има промяна.

lambi
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от lambi » 31 авг 2015, 19:32

Преди малко свалих байпасния клапан и го закачих на буксата му без да го слагам на мястото му.Когато дам на контакт черната гумичка се отваря до край но когато тръгва да се затваря спира на средата стои 7-8 сек.и се затваря докрай.Кажете ми,когато е изключено моторчето гумичката трябва да е затворила докрай и когато сложа течност в едната камера не трябва да отива в другата,само че при мен преминава и затова си мисля че не затваря както трябва и пропуска въздух и затова ми се вдигат оборотите.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта