Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
-
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 01 дек 2013, 22:58
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Махах акумулатора карах я 130км. държи си обороти 1500 1100 и като спра падат. Като махна буксата от стъпковия или клапана за ниски обороти и спира да качва обороти и е както трябва сега от него ли е проблема или има някъде спукан маркуч нз , гарнитурата на дросела не е здрава си е добре си ляга не е от там. Дайте някаква идея къде да гледам кои маркуч.Didibao написа:Сега зачетох какво си писал, че бях от телефона, значи какво е гледал нз 90% от фокусите с този мотор са с прецакани маркучи и не само фокусите де, друго нещо това не е стъпков мотор, а е байпас клапан, стъпков има при моно инжекционите, за високите обосорти също може да си погледнеш регулатора да не е гръмнал и да вкарва бензин но тогава и много мени оборотите.
Свалих пак маркучите под колекторите и клапата която идва от към картера ми направи впечатление , че като я натисна да свие пружинката не затваря плътно и си минава въздух. Възможно ли е от това да е проблема.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Като махнеш буксата на клапана за празен ход той се затваря. Щом не почва да тресе и да гасне значи от някъде си взима въздух. Има доста места от които е възможно, както вече си се убедил, тръгваш наред.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 01 дек 2013, 22:58
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Доста места хайде подсети ме,че се изчерпах.opex написа:Като махнеш буксата на клапана за празен ход той се затваря. Щом не почва да тресе и да гасне значи от някъде си взима въздух. Има доста места от които е възможно, както вече си се убедил, тръгваш наред.
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 11 дек 2006, 19:21
- Модел на автомобила: Искам Мондео 1.8тди 98 ??????
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Здравейте,
При мен от самосебе си се появи странен проблем - когато изключа от скорост - оборотите рязко се вдигат до около 4000 и ги поддържа .....
На сфетофарите ме гледат много странно......
Не съм пипал и сменял нищо изведнъж по време на движение се получи ????
Според един познат майстор е стъпковото моторче , като чукан върху него леко паднаха ...Цяла нощ стоя киснато в разредител и след това с спирачна течност - след поставянето му резултата е същия .....Според майстора трябва да е проблема в него , защото като го махне и като запуши отворите със пръсти двигателя гаснел....
Според вас на 100 % ли е то за да знам да купувам ново че е голяма цифра ....
Моето е с кръгли отвори за въздух (не е с правоъгълните ) , намерихме някакво подобно но с някакъв израстък нагоре , сложихме го , пасна си на местото , буксата също пасна но след запалване положението е същото -възможно е моторчето да не е със същите параметри
Вклщчиха на диагностика колата -маше някаква грешка на АБС -а на едното колело , изтриха грешката но проблема остана . Махнахме клемата на акумулатора - пак същото
Къде е проблема според вас ?
При мен от самосебе си се появи странен проблем - когато изключа от скорост - оборотите рязко се вдигат до около 4000 и ги поддържа .....
На сфетофарите ме гледат много странно......

Не съм пипал и сменял нищо изведнъж по време на движение се получи ????
Според един познат майстор е стъпковото моторче , като чукан върху него леко паднаха ...Цяла нощ стоя киснато в разредител и след това с спирачна течност - след поставянето му резултата е същия .....Според майстора трябва да е проблема в него , защото като го махне и като запуши отворите със пръсти двигателя гаснел....
Според вас на 100 % ли е то за да знам да купувам ново че е голяма цифра ....
Моето е с кръгли отвори за въздух (не е с правоъгълните ) , намерихме някакво подобно но с някакъв израстък нагоре , сложихме го , пасна си на местото , буксата също пасна но след запалване положението е същото -възможно е моторчето да не е със същите параметри
Вклщчиха на диагностика колата -маше някаква грешка на АБС -а на едното колело , изтриха грешката но проблема остана . Махнахме клемата на акумулатора - пак същото
Къде е проблема според вас ?
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Колега xbox оправи ли колата,че и аз съм със същия проблем след почистване на клапата,и при мене сега има просвет при клапата.Проверих за спукани маркучи,пак чистих стъпковия мотор и няма резултат.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Клапата НЕ трябва да затваря напълно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Значи другаде да търся проблема,че какво може да съм разбутал докато съм я свалял.На клапана само тази черната гумичка в левия отвор ли трябва да се мести.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Черната гумичка се мести провери ли какво са стойностите на TPS при затворено положение трябва да са 0,8V и 4,8 при напълно отворено положение има и една гумена капачка на дросела виж да не се измъкнала виж и маркуча който отива до purge valve да се спукал . Провери и байпасният клапан трябва да показа между 7-13 ома. Другото което може да опиташ спрей за карбуратори и пръскаш може да смуче въздух.lambi написа:Значи другаде да търся проблема,че какво може да съм разбутал докато съм я свалял.На клапана само тази черната гумичка в левия отвор ли трябва да се мести.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Я кажи къде се намира гумената капачка,маркучите за картерната вентилация са здрави,клапана и тпс не съм мерил.мисля че ми се чува да съска малко около дросела,пръсках със спрей за стъкла но немога да го хвана.Преди малко измерих клапана 12-13 ома,тпс на 1 ви пин 4,65 v на 2-3, 1v,при натискане на педала за газта до 4,8 v.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
То е нещо като тапа и аз не знам за какво служи този отвор обаче е затапен намира се под маркуча за вакум на сервото за спирачките. На един мой познат беше паднала и му се бяха вдигнали оборотите. Отзад зад дросела видя ли малкото пластмасово маркуче дали е здраво? А видя ли маркучите на PCV клапана?lambi написа:Я кажи къде се намира гумената капачка,маркучите за картерната вентилация са здрави,клапана и тпс не съм мерил.мисля че ми се чува да съска малко около дросела,пръсках със спрей за стъкла но немога да го хвана.Преди малко измерих клапана 12-13 ома,тпс на 1 ви пин 4,65 v на 2-3, 1v,при натискане на педала за газта до 4,8 v.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
aspasia написа:То е нещо като тапа и аз не знам за какво служи този отвор обаче е затапен намира се под маркуча за вакум на сервото за спирачките. На един мой познат беше паднала и му се бяха вдигнали оборотите. Отзад зад дросела видя ли малкото пластмасово маркуче дали е здраво? А видя ли маркучите на PCV клапана? Най добре пръскай със спрей за карбуратори.lambi написа:Я кажи къде се намира гумената капачка,маркучите за картерната вентилация са здрави,клапана и тпс не съм мерил.мисля че ми се чува да съска малко около дросела,пръсках със спрей за стъкла но немога да го хвана.Преди малко измерих клапана 12-13 ома,тпс на 1 ви пин 4,65 v на 2-3, 1v,при натискане на педала за газта до 4,8 v.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Маркучите ги гледах,здрави са.Зад дросела не виждам маркуч,нали за 1.6 говорим,а тапата предполагам се намира на блока под маркуча за сервото.Колко е голяма тапата.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Тапата е малка и моят е 1,6 а маркуча е пластмасов тънък. Акумулатора откачал ли си го виж дали си затегнал клемите и си провери масата.lambi написа:Маркучите ги гледах,здрави са.Зад дросела не виждам маркуч,нали за 1.6 говорим,а тапата предполагам се намира на блока под маркуча за сервото.Колко е голяма тапата.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Като доклад е пуснато. Човека се е объркал нещо
Причина за докладването: Пиратско съдържание
Докладван от Nikola Iordanov « нед авг 30, 2015 8:03 pm
Didibao ви посъветва да си проверите клапана за излишното гориво , като извадите вакум маркучето от клапана затапете маркуча с нещо което ви е под ръка след което запалете двигателя АКО от клапана прокапе гориво клапана трябва да се смени .
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Акумулатора съм го откачал когато чистих дросела,преди ден.Незнам дали е от значение за масата,но когато нямах проблем с високите обороти когато пусна фаровете и се вижда как трептят.Преди малко я закачих на комп.няма никакви грешки,всяка една система е тествана,всеки един датчик и пак нищо.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Пробвай като загрее двигателя и като изфорсираш почукай с нещо по корпуса на байпасният клапан да не е заял.lambi написа:Акумулатора съм го откачал когато чистих дросела,преди ден.Незнам дали е от значение за масата,но когато нямах проблем с високите обороти когато пусна фаровете и се вижда как трептят.Преди малко я закачих на комп.няма никакви грешки,всяка една система е тествана,всеки един датчик и пак нищо.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Вчера като го изчистих за пореден път,го закачих без да го слагам на мястото му,за да го гледам какво прави и тази черната гумичка се движи на пресекулки 3 пъти,и това няколко пъти.Сега ще сляза да пробвам.Досега го почуквах без никаква промяна.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Като сваляш байпасният клапан откачи акумулатора да се ресетне компа за да го обучи и като минеш стотина километра пиши дали има промяна.lambi написа:Вчера като го изчистих за пореден път,го закачих без да го слагам на мястото му,за да го гледам какво прави и тази черната гумичка се движи на пресекулки 3 пъти,и това няколко пъти.Сега ще сляза да пробвам.Досега го почуквах без никаква промяна.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 яну 2008, 18:24
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.
Преди малко свалих байпасния клапан и го закачих на буксата му без да го слагам на мястото му.Когато дам на контакт черната гумичка се отваря до край но когато тръгва да се затваря спира на средата стои 7-8 сек.и се затваря докрай.Кажете ми,когато е изключено моторчето гумичката трябва да е затворила докрай и когато сложа течност в едната камера не трябва да отива в другата,само че при мен преминава и затова си мисля че не затваря както трябва и пропуска въздух и затова ми се вдигат оборотите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта