Въздух в системата на Куриер 1,8Д
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Здравейте колеги! Незнам дали темата е в правилния раздел... но отскоро имам проблем с моя Форд Куриер 1,8 Ендура Де. Много трудно пали и има въздушни мехури в горивопровода. Както върви угасва и неможе и трудно пали или не пали. Като че ли засмуква въздух отнякаде.Игнорирал съм металните горивопроводи от резервоара към помпата и съм сложил прозрачен шлаух. Свалях и резервоара не видях проблем там. Проблема е, че неможе да се обезвъздуши системата и постоянно има големи въздушни мехури откъм помпата. Не вярвам това да е нормално. Като запали и изфорсирам маркучето към помпата почва все едно да кипи нафтата образува се много въздух а като върна газта още повече въздух се получава. Може ли проблема да е от помпата и ако е от нея в какво точно се състои? Благодаря за отговорите на отзовалите се!!! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Просто трябва да проследиш пътя от къде смуче, и да го локализираш. Ако има бързи връзки, или трябва ги смениш с нови, или да ги изхвърлиш слагайки обикновен гумен маркуч със скоби. Дали смуче от резервоара до филтъра, или от филтъра до ГНП-то, ако има подгрев на нафтата може и от там да е. Ако ГНП-то е овлажнено с прясна нафта, това говори че е протекла и е нужно да се ремонтира. Пробвай преди да палиш да подкачиш гориво от помпичката докато се втвърди на натиск, и ако запали по лесно,- е от ГНП, Ако не запали пак лесно значи смуче преди ГНП-то.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Ами проблема е че нямам помпичка за подкачване а от резервоара до ГНП имам нова магистрала от цял маркуч без бързи връзки и пак същата работа. ГНп е суха няма никъде овлажняване. Може ли някъде от ГНП да смуче въздух или да има нещо износено по нея което да причинява този въздух?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
bracus написа:Ами проблема е че нямам помпичка за подкачване а от резервоара до ГНП имам нова магистрала от цял маркуч без бързи връзки
Остава горивния филтър, от кой модел е, ако е от сглобяемите с чашка отгоре и от долу- провери уплътненията. Ако е цял елемент като на Фолксваген- е почти невъзможно да смуче от него.
Нали магистралата е от резервоара- до горивния филтър- после до ГНП-то. Подгрев на нафтата след филтъра и преди ГНП-то има ли ?
Трудно ми е да предположа че смуче от ГНП, и едновременно с това помпата е напълно суха-отвсякъде.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Давам малко снимки: http://bracus.snimka.bg/automobiles/ford.887687
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Преди да запалиш разхлаби малко тръбичките за високото налягане от дюзите. Намери човек който да завърти на стартер, и когато протече само нафта без балончета затегни тръбичките, и започни да палиш. Когато направиш това, не трябва да има въздух в прозрачните маркучи, ако продължава да има, то значи си смуче отнякъде по магистралата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Ще пробвам ама то самата горивна помпа си прави въздух. Нафта има в резеревоара и постоянно си прави въздух.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Аз съм дотук, оттук нататък пишеш, или се обаждаш на Specialista:-
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170#p471063
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=40170#p471063
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
А самата горивна помпа може ли да се обезвъздуши някъде нещо като пробка има ли? Помпата е Бош. Има по нея някви кабели отрязани незнам за какво са били.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Никъде не е казано, че помпата не може да засмуче въздух. Напротив-засмуква си. Минал си през дупка, разплискало се е гориво и т.н., винаги може да засмуче. Балончета няма да ги усетиш изобщо. Ама това на снимката не са балончета, ами то направо си няма нафта.
Направи си стандартните проверки-откачи маркуча, който идва от резервоара във филтъра и го натопи в туба с нафта. Ако спре да смуче въздух, проблема ти е някъде по горивопроводите. После проверяваш самоя филтър да не е заминал и накрая ако си проверил всичко за херметичност и в маркуча за обратната нафта продължава да има въздух, значи помпата е за ремонт.
Направи си стандартните проверки-откачи маркуча, който идва от резервоара във филтъра и го натопи в туба с нафта. Ако спре да смуче въздух, проблема ти е някъде по горивопроводите. После проверяваш самоя филтър да не е заминал и накрая ако си проверил всичко за херметичност и в маркуча за обратната нафта продължава да има въздух, значи помпата е за ремонт.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Пробвай с маркуч директно от туба, както са ти казали.bracus написа:А самата горивна помпа може ли да се обезвъздуши някъде нещо като пробка има ли? Помпата е Бош. Има по нея някви кабели отрязани незнам за какво са били.
Имал съм случай с едно Рено Рапид, беше пукната пластмасовата тръбичка на смукателя точно под капачката и нямаше въздух само при пълен до гърловината резервоар. За късмет, вътрешният диаметър беше съвсем точен за натикване на парче от прозрачния маркуч, какъвто се вижда на снимките ти, при което пукнатината беше изолирана и всичко си дойде на мястото.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Провал съм и с туба и без филтър и пак същата работа. Самата помпа прави въздух и неможе да се обезвъздуши. Остава проблема да е в помпата.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
В помпата има уплътнения, дето си заминават с годините, ама пълен ремонт на помпа на тая кола...не знам дали си заслужава като пари. Със сигурност ще трябва майстор да я види...т.е. сваляне, носене, части, после настройки, простотии...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Мислех че ще мога да я оправя сам ама ясно нестава. Наистина не си струва да се ремонтира цялата помпа, но трябва да я занеса все пак на майстор да я погледне. Трябва поне въздуха да изчезне иначе както варви засмуква и угасва, а пък има половин резервоар. После много трудно пали с 2 акумулатора. Отделно компресията е под нормата на всички цилиндри. Благодаря ви колеги за бързите отговори! 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
И без това си сложил допълнителни маркучи - направо прескочи помпата с тях. Можеш да си вземеш и една гумена от този тип:bracus написа:Мислех че ще мога да я оправя сам ама ясно нестава. Наистина не си струва да се ремонтира цялата помпа, но трябва да я занеса все пак на майстор да я погледне. Трябва поне въздуха да изчезне иначе както варви засмуква и угасва, а пък има половин резервоар. После много трудно пали с 2 акумулатора. Отделно компресията е под нормата на всички цилиндри. Благодаря ви колеги за бързите отговори!

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Напълно е възможно помпата да смуче въздух през самата себе си!
Сляд смяна на уплътнители и семеринг обикновено всичко си идва на мястото.
Поздрави!
Сляд смяна на уплътнители и семеринг обикновено всичко си идва на мястото.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Да използвам темата:
На моята кола горивна система е изградена на бързи връзки с твърди пластмасови тръби.Понеже вече е на години като застуди започват мъките с паленето.Установено е че засмуква въздух от бързите връзки /вероятно износени О пръстени/.Лятото няма проблеми. Въпросът е :
1.Продават ли се някъде само бързите връзки.Аз не можах да открия .За МП не искам да говорим.
2. Ако някой има опит и ако евентуално могат да се сменят само О пръстените нека сподели.Това е най добрия вариант.
Не ми харесва варианта да минавам на гумени маркучи. Предполагам ,че това е проблем на доста колеги
Благодаря предварително.
На моята кола горивна система е изградена на бързи връзки с твърди пластмасови тръби.Понеже вече е на години като застуди започват мъките с паленето.Установено е че засмуква въздух от бързите връзки /вероятно износени О пръстени/.Лятото няма проблеми. Въпросът е :
1.Продават ли се някъде само бързите връзки.Аз не можах да открия .За МП не искам да говорим.
2. Ако някой има опит и ако евентуално могат да се сменят само О пръстените нека сподели.Това е най добрия вариант.
Не ми харесва варианта да минавам на гумени маркучи. Предполагам ,че това е проблем на доста колеги
Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 21 яну 2014, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8D
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Оправих въздуха в ситемата като премахнах всички бързи връзки и сложих клапан на излишната нафта. Сега поне няма въздух но паленето си остава трудно. Попаднах на двигател 1,8 д от Форд Орион, само че на капака не пише Ендура де, а 1,8 Дизел. Въпроса ми е ще пасне ли целия двигател на Куриера както и скоростната кутия без да трябва да се преправя нещо?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=3882
Скоростната кутия физически пасва на всички Бензинови и Дизелови мотори на Форд с изключение на един модел Зетек на който стартера му се намира отзад.
Скоростната кутия физически пасва на всички Бензинови и Дизелови мотори на Форд с изключение на един модел Зетек на който стартера му се намира отзад.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в системата на Куриер 1,8Д
Колега това си е комплексна история,- трудното палене, и аз страдах от същото. Да това се праща при свестен майстор, на който му се занимава. Проблемите общо взето са малко от центровка-ангренаж, малко от ГНП, малко от клапаните, и още кой знае колко болести.bracus написа: но паленето си остава трудно.
Ето в тази тема съм си описал премеждията, http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 70#p322527
И от тогава си нямам грижи относно паленето.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта