Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
penchevstyle
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 авг 2015, 12:29
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от penchevstyle » 02 яну 2016, 12:33

Здравейте! Имам нужда от малко помощ... Първо ще обясня какъв е проблема. Юли месец автомобила прегря, сменяхме колянов вал и биелни лагери (ако не се лъжа за названието), след ремонта колата започна да пали трудно, като се налагаше дори през лятото да подгрявам по два пъти (това на студен двигател, ако е палена през последните 2-3 часа няма проблеми, но след това трудна работа), след запалване излиза голям сивкав облак. Така до преди два дни. При опит да запаля на 31-ви декември сутринта нищо, подгрявах, въртях нищо. Сложих акумулатора да зарежда, вчера пак проба, не успя да запали, пуснах по леко надолнище, запали на няколко пъти за по 3-4 секунди, изкара големи количества сив дим, но нищо. Днес взех мултицет и се опитах да проверя подгревните свещи дали са наред. Тук идва и основния ми въпрос дали съм направил теста както трябва и ако не, как да го направя. Единия кабел на мултицета на положителната клема, другия опрях на свещта (преди това махнах захранващия кабел от нея), така с 3 от 4 свещи (на четвъртата не успях да сваля кабела, понеже е на кофти място) и на трите свещи не даде никакъв резултат. Пробвах като допрях единият край на мултицета на клемата за маса, а другия на свещта, тогава даде някакви стойности. та греша ли някъде? Ако да, то какво да направя? Четох, мисля в този форум, че може да се провери с кабел, който свържа с + на акумулатора и допра до свещта и ако излезе искра, значи всичко е наред. Доста теми изчетох, но понеже съм гол и бос в тази сфера питам дали съм го направил правилно и ако не, как да поправя грешката си. Ще бъда благодарен на всеки, който изкаже мнение дали проблемът не трябва да се търси другаде.
Последна промяна от penchevstyle на 02 яну 2016, 15:57, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подгревни свещи на Ford Eskort 1,8 TD

Мнение от ЯЛТА » 02 яну 2016, 13:08

Приятел проблема не ти е само в свещите, има и нещо друго, което обаче трябва да се установи и отстрани от разбиращ човек-майстор.
Свещите за проба е най добре да бъдат демонтирани и пробвани дали загряват директно на акумулатора, знам трудничко е.
Иначе като отвиеш кабела на свещта, допираш единия кабел на мултицета до върха на свещта, а другият кабел на мултицета-на плюса на акумулатора,- трябва да покаже 100 %, или ако е аналогов стрелката до край в дясно, но това не е на 100 % сигурно, тъй като понякога реотана във свещта е прекъснат и не греят, но на мултицета показва че има връзка.
Проблемите с непаленето обикновенно са от няколко причини по малко,- но обединени правят голяма беля. Малко от центровка, малко от въздух в ГНП-то, малко от клапани, и така проблема става сериозен.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
penchevstyle
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 авг 2015, 12:29
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от penchevstyle » 05 яну 2016, 19:54

Подгревните ги проверихме, наред са. Оказа се, че не може да подкачи гориво. Повече информация ще имам в събота, когато майстора си каже тежката дума...

Потребителски аватар
taz07
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 окт 2010, 18:30
Модел на автомобила: ford fiesta 1.8d
ford escort 1.8d
Местоположение: пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от taz07 » 10 яну 2016, 07:08

След прегряване и отремонтиране на двиготеля е желателно да се стендоват дюлзите таккъв проблем имах преди няколко години преди това провери дали е зацепен правилно малко да е избягала центровка пак ще пали трудно успех :twistednew:

Потребителски аватар
penchevstyle
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 авг 2015, 12:29
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от penchevstyle » 10 мар 2016, 10:37

Малко късничко пиша, но все пак да има информация, какво стана. Проблема се оказа в горивото явно, утайла се е вода, която е била засмукана. Оказа се, че и ръчната подкачваща помпа прави някакъв проблем и не може да подкачи гориво и в момента съм без нея.

Потребителски аватар
garvancho
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 12 окт 2013, 09:59
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD '00г
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от garvancho » 18 мар 2016, 13:45

penchevstyle написа: Оказа се, че и ръчната подкачваща помпа прави някакъв проблем и не може да подкачи гориво и в момента съм без нея.
Най-приятелски те съветвам да си върнеш подкачващата помпа.
cqs1390334822d.jpg
Ремонтния комплект за нея е около 20лв.
44989.jpg
Слагаш й прозрачни маркучи на входа и изхода и с един поглед ще знаеш за въздух по системата, а и не само. :wink:

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от Иван Вълков » 19 мар 2016, 08:42

Понякога тази помпа е истинско проклятие. Много хора решават кардинално проблема като слагат горивен филър от ВАГ. А за прозрачнитете маркучи аз биазги махнал веднага след като отстраня пролема. Има хубави маркучи за хориво.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Потребителски аватар
garvancho
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 12 окт 2013, 09:59
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD '00г
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от garvancho » 19 мар 2016, 09:25

Иван Вълков написа:Понякога тази помпа е истинско проклятие. Много хора решават кардинално проблема като слагат горивен филър от ВАГ. А за прозрачнитете маркучи аз биазги махнал веднага след като отстраня пролема. Има хубави маркучи за хориво.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Поддържам и една кола с двигател на ВАГ групата и повярвай ми, всеки път когато сменям горивен филтър или ми се е наложило да пипам нещо по горивопроводите, "благославям" инженерите за липсата на подкачваща помпа. Дълги години карах Нисан Примера 2.0Д. Абе да не би японците да са по-глупави, че имаха същата помпа, включително и датчик за вода на филтъра?!? :wink:

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от specialista » 19 мар 2016, 22:22

Много е добре тази помпа да я има и да е изправна.
Ще ви кажа защо се поврежда:
Намира се преди филтъра и когато отворя за ремонт
такава помпа в нея намирам всякакви буклуци
които пречат на клапаните да си вършат работата.
Бях споделил как да се преправи така че помпата да е след филтъра.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
garvancho
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 12 окт 2013, 09:59
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD '00г
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от garvancho » 20 мар 2016, 12:21

Без да претендирам за оригиналност, аз така се справям с по-голямата част от боклуците попаднали в горивото:
P_20160320_120011_1_p.jpg
Години наред поставях такава еднодневка и на предишната ми кола. Като взех тази помпата не работеше и както спомена specialista, вътре открих интересни неща, от които мембраната и клапанчетата нямаше как да си вършат работата.
П.С. Сега като се загледах в снимката, май отново е станало време да го сменям. :D

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от specialista » 20 мар 2016, 23:30

Мисля да те изнедам с решението на проблема
без да се поставя допълнителен филтър.
Когато се отвори тази помпа за ремонт
трябва да се разменят клапаните,и после а се разменят маркучите.
Така помпата ще остане след филтъра и всички буклуци ще
остават във филтъра.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
garvancho
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 12 окт 2013, 09:59
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD '00г
Status: Извън линия

Re: Ford Eskort 1,8 TD не пали подгревни свещи или друго?

Мнение от garvancho » 21 мар 2016, 11:50

specialista написа:Мисля да те изнедам с решението на проблема
без да се поставя допълнителен филтър.
Когато се отвори тази помпа за ремонт
трябва да се разменят клапаните,и после а се разменят маркучите.
Така помпата ще остане след филтъра и всички буклуци ще
остават във филтъра.
Между впрочем, когато я рециклирах точно това си помислих дали е възможно.Признавам си, че ме домързя да експериментирам. :oops: Всъщност на клапаните работната посока беше различна? Благодаря за хитринката!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта