Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 дек 2016, 17:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина
Здравейте колеги,
Днес Форд-а ми. 1.8 TDCI 115, ме сюрпризира с грешка P2263.
Казаха ми, че е блокирал клапана на турбината. Но нямам много вяра на майсторите, които преглеждаха колата.
Имам някакво виене подобно на вятър, което се чува при повишаване на оборотите(на място и в движение). И се чудя дали не е възможно някаде да е разхерметизирана системата и от там да идва проблема.
Бихте ли препоръчали читав сервиз в София за диагностика и евентуално ремонт на турбо?
Препоръчвате ли покупката на турбо втора ръка?
Днес Форд-а ми. 1.8 TDCI 115, ме сюрпризира с грешка P2263.
Казаха ми, че е блокирал клапана на турбината. Но нямам много вяра на майсторите, които преглеждаха колата.
Имам някакво виене подобно на вятър, което се чува при повишаване на оборотите(на място и в движение). И се чудя дали не е възможно някаде да е разхерметизирана системата и от там да идва проблема.
Бихте ли препоръчали читав сервиз в София за диагностика и евентуално ремонт на турбо?
Препоръчвате ли покупката на турбо втора ръка?
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина
Първо се започва от капана. прякора на този клапан е номер 75. това е от волксвагените прякора де. Но чак смяна на турбо, раничко ми се види
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина
Здравей колега, точно това бачкам и мога да помогна. Нямам много време сега, но можеш ли да видиш номера на турбото и да го напишеш тук.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 дек 2016, 17:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина
Здравейте, за съжаление още вчера я оставих в сервиз, препоръчан от един приятел.. диагнозата е турбото пренадува. Ще го свалят и ще го видят. Както съм се нагледал на "честни" майстори, само мога да предполагам каква сума ще ми кажат...
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 21 дек 2016, 17:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина
Ако някой го интересува, 750-800 лв излезе със смяна на перка и почистване. Понеделник ще си взема колата.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина
С извинение към модераторите, ама ебах му мамата и цена
. За едно почистване, перка, ремонтен комплект, баланс и настройка на геометрията за тия пари............баси, дано поне да са я направили читаво.

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Focus TDCI mk1 Диагностика и ремонт на турбина


А аз си вземах за 350 пари втора употреба. Вече 4та година си карам с него. Моето изобщо и не помислях да го ремонтирам. Майстора, който го сменя се занимава предимно с дизели и с тунинг на дизели, тогава каза, че го е гледал за луфтове, но според него нямаше и като цяло е било доста добро попадение, дано изкара още поне 4г и тя колата ще е за моргата вече.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта