Много пуши при палене
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
А те свещите не започват ли да греят при минус -5-6 и би трябвало като запали след 5-6 минути да спре а моята докато не загрее не спира даже и като е загряла ми се струва ще мирише много неприятно.
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
И аз да дам някакво мнение по тема: Има няколко клипа които са на руски, макар да става въпрос за други марки автомобили, важен е принципът на мислене при търсене на истината.
https://www.youtube.com/watch?v=jJaHwDF ... tml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=MXUvH1A ... tml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=F4TJnVe ... tml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=OpC71sW ... tml5=False
радвам се ако на някой гледайки тези клипове му е дошла идея как да си оправи сам колата.
https://www.youtube.com/watch?v=jJaHwDF ... tml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=MXUvH1A ... tml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=F4TJnVe ... tml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=OpC71sW ... tml5=False
радвам се ако на някой гледайки тези клипове му е дошла идея как да си оправи сам колата.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Здравейте колеги ,след като бяха почистени и стендовани на четирите дюзи им смениха и разпръзквачите в София дизел център,смениха и уплътненията на помпата,колатата продължава да пуши след запалване.Моля препоръчайте ми читав майстор в софия.Благодаря ви предварително.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Много ми се щеше да отида при колегата от Ямбол но ми е малко далечко от София.
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
колега да не би EGR клапана да ти е заседнал отворен? Като подадеш рязко газ излиза ли черен дим? Стрелката на оборотомера връща ли се бързо като си махнеш крака от педала от газта? И т.н ...... Разкажи ни.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Днес бях в бош сервиз казаха че дебитомера отчитал повече въздух от необходимото.Утре ще пробваме с нов дебитомер.Егр също беше излязъл като грешка,изчистиха грешката и след това не се появи.Дано утре да се оправи че вече не знам къде да ходя.
Другото което ми прави впечатление е сутрин като запаля има леко колебаене на оборотите ,като натисна газта има едно прекъсване и тогава пуши повече след като я изфорсирам прекъсванеето изчезва но пак си пуши и мерише на нафта.
Моля кажете свестен майстор при който да отида.
Другото което ми прави впечатление е сутрин като запаля има леко колебаене на оборотите ,като натисна газта има едно прекъсване и тогава пуши повече след като я изфорсирам прекъсванеето изчезва но пак си пуши и мерише на нафта.
Моля кажете свестен майстор при който да отида.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Вчера смених дюзите с друг комлект изцяло рециклирани и тъй като след обяд беше топло и колата беше стояла цял ден на сънце запали без проблем и нямаше колебания в оборотите,но на сутринта о чудо всичко си по старому ,че и по зле,сега дори и по време на движение я усещам че прекъсва.Отидох веднага при майстора закачи я на компа и излезе грешка в регулатора за налягането на гориво.Изчисти я и се разбрахме след празниците пак да ходя да я закача, ако я има пак тази грешка сменяме и регулатора.Вече не знам какво да правя.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 30 дек 2012, 16:10
- Модел на автомобила: Ford focus-C max 2.0-136
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Моля те ако я оправиш пиши какво си сменил че и аз съм със същия проблем и няма оправяне и незнам и аз какво да правя.А и други хора се оплакват от същия проблем.А колата ти има ли чип?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Мисля че няма,по между другото срга слизах пак да я поогледам и забелязах по две балончета въздух и в двата маркуча за нафтата.Дали са някакъв проблем.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 30 дек 2012, 16:10
- Модел на автомобила: Ford focus-C max 2.0-136
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
И аз имах и смених уплатненията и все същото.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Днес с уж изцяло рециклираните дюзи от софия дизел център запали от четвъртия път и въобще не ще и да се изфорсира,ужас ще им звъня да ми връщат старите дюзи.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Закарай колата при тях,- да дадат експертно мнение...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Не знам дали ще мога да стигна до там.Затова мисля да си искам старите дюзи с тях поне си вървеше и имаше прекъсване само в началото.По между другото сименс дюзите нали нямат кодове,които ттрябва да се вкарат в компа.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
А ти само ги сложи и запали или вкара в компютъра на колата кодовете за всяка дюза? Ако си запознал колата с дюзите, евентуално може да си объркал поредността на впръскване с поредността на цилиндрите.alekzandar написа: ↑30 апр 2017, 16:07Днес с уж изцяло рециклираните дюзи от софия дизел център запали от четвъртия път и въобще не ще и да се изфорсира,ужас ще им звъня да ми връщат старите дюзи.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
За сименс също ли трябва да се прави това с компютъра на колата и как точно става
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Проблемите с колата ми продължават моля помагайте.Закарах колата в София дизел център Драгалевци въпреки че там не се занимаваат демонтаж и монтаж оказа се че дюзите отново не са в ред колата стоя при тях два дни след което ми се обаждат и ми казват че са слагали още два комлекта дюзи и колата започва да работи но след 20 мин дюзите се прецаквали.Въпроса е от какво.Така Миналото лято ми намериха стружки в горивния филтър и майстора който го сменя каза че явно е от гнп,затова когато пращах дюзите им изпратих и помпата.Според тях помпата била перфектна смениха и само уплътненията.Сега като са правили пробите пак е имало стружки в горив.филтър и според тях от стружките можеби е проблема,въпроса е че в резервоара съ без пдкачваща помпа а и тея стружки как ще минат през горивния филтър,Изпратиха ми колата с рапатрак и сега се чудя какво да правя .Хвърлили са ми някакви стари дюзи в багажника и ми върнаха част от парите.С две думи гледаха да се оттърват от мен.Докато бях притях няколко човека идваха да им връщат дюзи ,помпи за 2-3 път уж вече отремонтирани.Моля помагайте.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 30 дек 2012, 16:10
- Модел на автомобила: Ford focus-C max 2.0-136
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Не се отчайвай и аз немога да я направя ,едни викат дюзи други цилиндър но явно не е,за сега така я карам докато не намеря адекватен отговор.И при мен сменяха дюзи и на първи цилиндър ми показва -1.95 обръщаха ми дюзите от 1-ви на 2-ри цилиндър и все показва същите стойности.Мериха компресията в нормите е,а с други дюзи още повече пуши и ги прекодирват и нищо.Проблемът е че понякога не пуши,понякога малко,а понякога е ужас и докато не поработи няколко минути не спира да пуши.Надявам се някой да ни каже какъв е проблема с тези коли.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 25 яну 2015, 08:00
- Модел на автомобила: ford c max 2.00 TDCI 136
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
При мен проблема е следния че като сложат други дюзи първоначално заработва но след това се преебават.Чудя се от какво ли е.Накрая ще взема дая дам за части.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 13 апр 2009, 20:58
- Модел на автомобила: Eskort
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Здравейте , и аз съм в клуба на пушещите TDCI та. Форд Конект 1.8 90кс. Сменен е ремък , ролки , верига , филтри , дюзите са проверени и те
Проблема е като я запаля студена ... пуши ама много и смърди на гадове ( Сурова нафта ) и прекъсва. Пали от четвърт и върви като полудяла но и харчи доста. Утре ще затапя ЕГР и ще сменя датчика за високо налягане пък ако някой има някаква идея да споделя или читав сервиз в София в който да я закарам да я видят , че ми скъса нервите
Проблема е като я запаля студена ... пуши ама много и смърди на гадове ( Сурова нафта ) и прекъсва. Пали от четвърт и върви като полудяла но и харчи доста. Утре ще затапя ЕГР и ще сменя датчика за високо налягане пък ако някой има някаква идея да споделя или читав сервиз в София в който да я закарам да я видят , че ми скъса нервите
- boby
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 29 окт 2007, 19:48
- Модел на автомобила: Ford focus 1.6i 2000 г. и C Max 1.6 tdci 2004 г.
- Местоположение: СО
- Status: Извън линия
Re: Много пуши при палене
Здравейте,
и аз от скоро съм в клуба на много пушещите фордове а именно Ц Макс 1.6 тдци. Проблема е трудно палене от 3 тият път при 15 сек въртене и при 10 С. След запалване 10 - 15 мин е страшно димът е над 10 метра, мирише на нафта и люти на очите. След като загрее се оправя не пуши и върви добре. Разхода е над 10 на 100 извън града. При четене на живи данни налягането на рейката е от 320 / 1300 бара, въздух от 9,5 g s до 40 според позицията на педала. Мисля си за дюзи но като загрее е добре, а само за да изкюча този фактор не ми се рискуват 400 лв. за други втора ръка пък и те може да са по зле от моите. Температурата я отчита нормално, ЕГР а го затапих, свещите ги разкачих от общият кабел и ги проверявах 1 по 1 с кабел до акумулатора. Всички са ОК. Колегите с проблемите с пушеците имат ли развитие?
https://youtu.be/u3xfma8Mctk
и аз от скоро съм в клуба на много пушещите фордове а именно Ц Макс 1.6 тдци. Проблема е трудно палене от 3 тият път при 15 сек въртене и при 10 С. След запалване 10 - 15 мин е страшно димът е над 10 метра, мирише на нафта и люти на очите. След като загрее се оправя не пуши и върви добре. Разхода е над 10 на 100 извън града. При четене на живи данни налягането на рейката е от 320 / 1300 бара, въздух от 9,5 g s до 40 според позицията на педала. Мисля си за дюзи но като загрее е добре, а само за да изкюча този фактор не ми се рискуват 400 лв. за други втора ръка пък и те може да са по зле от моите. Температурата я отчита нормално, ЕГР а го затапих, свещите ги разкачих от общият кабел и ги проверявах 1 по 1 с кабел до акумулатора. Всички са ОК. Колегите с проблемите с пушеците имат ли развитие?
https://youtu.be/u3xfma8Mctk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта