Ford Focus Mk1 1.8 TDCi 115 hp. - Отново авариен режим, отново същите грешки
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Mk1 1.8 TDCi 115 hp. - Отново авариен режим, отново същите грешки
По-скоро ще се губят заради поредица импулси с не много висока амплитуда спрямо напрежението в инсталацията, която примерно активира функция запис, докато модулът чете и сравнява кодовете на инжекторите от клетките в паметта, преди да направи корекция на впръскването. При такъв сценарий, LC филтър на захранването на модула ще свърши работа, до колкото ще премахне висшите хармоници и няма да има активиращ преден фронт.Miri4 написа: ↑01 май 2019, 13:04...
Колега Penyo63 ако приемем ,че кодовете се губят от висок кратък импурс с неизвестен произход то LC филтъра няма да помогне.Знаем че правоъгълния импулс се разлага на безброй хармонични и няма филтър който да го спре.Освен това той може да породи и други проблеми. За това се отказвам от тая идея.Идеята за неелектролитен кондензатор ми харесва и ще я направя. Благодаря.
Това е защита само от пренапрежение и ако реално имаше такова, до сега щеше да си сменил няколко модула, освен ако си нямат вградена защита. И в двата случая допълнителната става излишна.Miri4 написа: ↑01 май 2019, 13:04Колега OgiDogi ако приемем ,че кодовете се пазят в IDM модула мисля да сложа след F12 един мощен и бърз ценер диод на 15-16 в.А ко до него достигне висок импулс той ще пробие и ще го отведе към маса.Според мен това е най-бързия "бушон" . В най-лошия случай ще изгори ценера и след него и предпазителя.Така ще ги направя конструктивно , че ако ми се случи на път -сменям предпазителя и продължавам.
Още веднъж -благодарности.
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Mk1 1.8 TDCi 115 hp. - Отново авариен режим, отново същите грешки
Няма все още измислен толкова бързодействащ предпазител. Но пък има смисъл поне ще знаем колко е дълак като време импулса, ако изгори предпазителя.И защо на F 12. То като е така може да е и до батерията. По моята идея важното е кондензатора да е с голям волтаж, капацитета може и да е по- малък или по- голям. И понеже не ми се рови тая вечер из нета, колата ти със смарт регулиране ли е? Има и друго. Ти решаваш, че импулса е положителен. Аз приемам че може и да е и отрицателен. Един диод преди да изгори токът му в обратна посока не е "0". Иначе идеята с ценера ми хареса. Идеята с ценера и с кондензатора имат слабо място, и това е че са много прости, та чак е чудо, ако сработят. За кондезатора залагам на това, че е странен и неизучен докрай електрически елемент.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Mk1 1.8 TDCi 115 hp. - Отново авариен режим, отново същите грешки
Преди време бях споменал за един случай на фокус, който си забравяше кодовете при сваляне на акумулатора, тогава всеобщото мнение беше "Такова животно нема" а пък аз не се интересувам от печки и така въпроса си остана висящ. Мисля си дали проблема е в колата или в контролера?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Mk1 1.8 TDCi 115 hp. - Отново авариен режим, отново същите грешки
Да отчета какво съм свършил :
Сложих паралелно на акомулатора една кандензаторна батерия./ по идеята на колегата Penyo63 - да колега алтернатора е със смарт управление /. В нея за вързани паралелно 5 неполярни кондензатори от 100 рф до 2 мкф.Идеята е да се обхване по голям честотен спектър от евентуални смущения в колата.
Не съм се отказал и от идеята на OgiDogi но имам проблем с намирането на достатъчно мощен ценер.Вероятно ще премина на вариант с мощен мосфет транзистор.
Продължавам да търся колега който да ми направи система с която да си вкарвам кодовете ако ми се случи на път.
За сега -това е.
Сложих паралелно на акомулатора една кандензаторна батерия./ по идеята на колегата Penyo63 - да колега алтернатора е със смарт управление /. В нея за вързани паралелно 5 неполярни кондензатори от 100 рф до 2 мкф.Идеята е да се обхване по голям честотен спектър от евентуални смущения в колата.
Не съм се отказал и от идеята на OgiDogi но имам проблем с намирането на достатъчно мощен ценер.Вероятно ще премина на вариант с мощен мосфет транзистор.
Продължавам да търся колега който да ми направи система с която да си вкарвам кодовете ако ми се случи на път.
За сега -това е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта