Угасна в движение и упорито не пали!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 22 дек 2011, 17:40
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,4D
- Status: Извън линия
Угасна в движение и упорито не пали!
Та, Колеги, налага се да търся помощ от Вас по следния проблем: Вчера /петък/ тръгвам да карам детето на училище, и тя /Фиеста 1.4 TDCI/ запали без грижи и тръгнах. Даже се радвах, че вече не е такъв студ, та ми беше и топло на душата. Стигам до училището /на 3 км/, оставям ученика и правя обратен да се върна за другото, че то пък е на предучилищна. Още докато правех завоя, усетих че колата загуби мощност, инстинктивно настъпих газта до дупка, ама нищо. Пуснах я по инерция и я прибрах в дясно. Врътнах 1-2 пъти стартера, макар да ми беше ясно, че няма да запали! И после знаете- телефони, въжета, дърпаници и т.н. И тъй като бях на работа цял ден, едва днес я погледнах. Нищо! Гориво има! Ток има! Горивния филтър го смених преди седмица, с оглед на големите студове които се задаваха. Помислих да не е клапана, който прекъсва притока на гориво, при гасене на двигателя, но междувременно разбрах, че тук няма такъв клапан! Е, тук сега е момента, да се включите Вие, да дадете насоки какъв може да е проблема! Благодаря предварително на всички!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Угасна в движение и упорито не пали!
Ние тук можем да философстваме колкото си искаш.Колата е нова и това ме кара да си мисля че проблема е само в доставката на гориво.Замръзнали горивопроводи,парафини и т.н.Къде я има тази нафта в резервоара ли?Там добре ама трябва да я има и в рейката и то под восоко налягане за да запали.Без диагностика няма да минеш.Трябва да се разбере ходи ли нафта в рейката и какво налягане вдига помпата.Дълго е за обяснение.Ползвай помощ.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 29 яну 2012, 19:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v sw
- Status: Извън линия
Re: Угасна в движение и упорито не пали!
Ако е по новата фиеста доколкото знам двигатела е 1.4 tdci е на пежо мотора.Виж до кутията на въздушния филтър трябва да има помпичка за подкачване на горивото, някой път под кутията на въздушния филтър се протриват тръбичките за горивото.Пробвай първо да подкачиш гориво и тогава да запалиш.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Угасна в движение и упорито не пали!
Моето мнение е парафин в нафтата,- респективно се натрупва по стените на горивния филтър, което фактически е запушване. Смени го, да знам че е скъп, ако не трябва да седи на топло колата. А сутрин като я запалиш трябва да си работи поне 10-15 мин. на място без форсиране, а само на малки обороти. Може и добавка против замръзване на парафина в нафтата да доливаш в горивото. И провери дали работи подгряващото устройство за горивото.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 22 дек 2011, 17:40
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,4D
- Status: Извън линия
Re: Угасна в движение и упорито не пали!
Колата вече е в сервиз, но от първоначалния поглед се установи,че горивната система не е херметизирана /има наличие на въздух/. Очаквам по-късно да ми кажат какво точно е дефектирало.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 05 авг 2019, 22:37
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Угасна в движение и упорито не пали!
Здравейте колеги,
Гледам старичка е темата но проблемите не остаряват. Мене също ме сполетя това. Първия път го отстраних. Оказа се спукан маркуч. Отстраних го. Обаче след три години проблема се върна. Помислих, че е сменения маркуч който беше гумен и леко напукан. Смених го обаче.... нищо. Проблема си е проблем. Системата засмуква от някъде въздух и то когато загрее прилично двигателя и угасва по време на движение. Понякога пали със стартера веднага но понякога иска ръчно подкачване на гориво с мехчето.
Вие до къде стигнахте? Каква може да е причината или от къде може да взима въздух?
Гледам старичка е темата но проблемите не остаряват. Мене също ме сполетя това. Първия път го отстраних. Оказа се спукан маркуч. Отстраних го. Обаче след три години проблема се върна. Помислих, че е сменения маркуч който беше гумен и леко напукан. Смених го обаче.... нищо. Проблема си е проблем. Системата засмуква от някъде въздух и то когато загрее прилично двигателя и угасва по време на движение. Понякога пали със стартера веднага но понякога иска ръчно подкачване на гориво с мехчето.
Вие до къде стигнахте? Каква може да е причината или от къде може да взима въздух?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта