Форд Транзит'87 - скоростна кутия
- 
				nsk
- потребител 
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 авг 2020, 20:28
- Местоположение: Където си искам
- Status: Извън линия
Форд Транзит'87 - скоростна кутия
Здравейте!
Имам "Транзит", произведен през далечната 1987г в Западна Германия Опитвам се да сменя гуменото каре на кардана, това шестоъгълното от страната на скоростната кутия. Не мога да го изкарам, понеже карданът не излиза от вторичния вал, а не излиза, понеже вторичният вал мърда аксиално около 20мм. Нормално ли е вторичният вал да има аксиално движение и, ако не е, какъв би могъл да е проблема? Става дума за "Транзит" къса база, от първите акули със сиеров мотор 2000 куб. см. бензин(на газ
 Опитвам се да сменя гуменото каре на кардана, това шестоъгълното от страната на скоростната кутия. Не мога да го изкарам, понеже карданът не излиза от вторичния вал, а не излиза, понеже вторичният вал мърда аксиално около 20мм. Нормално ли е вторичният вал да има аксиално движение и, ако не е, какъв би могъл да е проблема? Става дума за "Транзит" къса база, от първите акули със сиеров мотор 2000 куб. см. бензин(на газ  ), карбураторен, с 4 скорости. Всичко по мотор и трансмисия е чугун
), карбураторен, с 4 скорости. Всичко по мотор и трансмисия е чугун 
Бих ви бил много благодарен ако ми кажете откъде да си дръпна ръководство по екслоатация, а също така ако ми спестите излишни излияния от рода, че такива набори вече няма и за какво ми е този боклук, понеже вече съм ги чувал и ролята на кошче за душевни отпадъци нещо не ми отива. Ако може бъдете конкретни, т.е. не искам да опитвам това, в което вие не сте сигурни - вече съм го опитал. Благодаря предварително.
			
									
									
						Имам "Транзит", произведен през далечната 1987г в Западна Германия
 Опитвам се да сменя гуменото каре на кардана, това шестоъгълното от страната на скоростната кутия. Не мога да го изкарам, понеже карданът не излиза от вторичния вал, а не излиза, понеже вторичният вал мърда аксиално около 20мм. Нормално ли е вторичният вал да има аксиално движение и, ако не е, какъв би могъл да е проблема? Става дума за "Транзит" къса база, от първите акули със сиеров мотор 2000 куб. см. бензин(на газ
 Опитвам се да сменя гуменото каре на кардана, това шестоъгълното от страната на скоростната кутия. Не мога да го изкарам, понеже карданът не излиза от вторичния вал, а не излиза, понеже вторичният вал мърда аксиално около 20мм. Нормално ли е вторичният вал да има аксиално движение и, ако не е, какъв би могъл да е проблема? Става дума за "Транзит" къса база, от първите акули със сиеров мотор 2000 куб. см. бензин(на газ  ), карбураторен, с 4 скорости. Всичко по мотор и трансмисия е чугун
), карбураторен, с 4 скорости. Всичко по мотор и трансмисия е чугун 
Бих ви бил много благодарен ако ми кажете откъде да си дръпна ръководство по екслоатация, а също така ако ми спестите излишни излияния от рода, че такива набори вече няма и за какво ми е този боклук, понеже вече съм ги чувал и ролята на кошче за душевни отпадъци нещо не ми отива. Ако може бъдете конкретни, т.е. не искам да опитвам това, в което вие не сте сигурни - вече съм го опитал. Благодаря предварително.
- 
				stst1
- потребител 
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 юни 2013, 01:01
- Модел на автомобила: Ford Tourneo Courier 1.0 Ecoboost; ex Ford Fusion 1.4 Duratec 16V;
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Транзит'87 - скоростна кутия
Поздравления за смелостта да се грижиш за подобен автомобил. Едно време те бяха гръбнака на дребния бизнес в България , но вече са добре забравени.
Тук се намира ръководство за моделната година, която описваш (а и за други модели/години).
https://vnx.su/content/avto/ford/transit_1986-2000.html
Поздрави
			
									
									
						Тук се намира ръководство за моделната година, която описваш (а и за други модели/години).
https://vnx.su/content/avto/ford/transit_1986-2000.html
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта
