Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 30 мар 2021, 12:46
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя
Здравей те, ще Ви обесня какво е направено по двигателя ми след като ми издуха гарнитурата между 3-4 цилиндър. След като се смени гарнитурата, главата се пришлафа, напаснаха се клапаните и реших да сменя сигменти, биелни лагери тъй като имах проблеми с горене на масло. Разбрах за сигментите, че трябва да ги сменя след като и замерихме компресията и духаше през щеката за нивото на маслото. Сигментите който по дойдоха не бяха за моите бутала, но имам друг двигател от които взехме буталата и сигментите станаха на тях. До тук нищо сложно за майстора който ми правеше колата. След като се сглоби двигателя, започнаха моите проблем! А теса: 1 Трудно палене, много трудно палене. 2 Няма достатъчна компресия 8 и колата не върви. И въпроса ми е. Какво е объркал " майстора"?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя
Най вероятно ангренажа и газоразпределението не са центровани правилно, а това е "тънка" работа.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя
Сигментите който по дойдоха не бяха за моите бутала, но имам друг двигател от които взехме буталата и сигментите станаха на тях
Тука е заровено кучето. Вместо да вземете сегменти каквито трябват вие правите някакви модификации. Как други бутала стават и се сменят с оригиналните ??? Сега си с неоригинални и бутала и сегменти / някакви ?/. Да се чудиш ако запали ....
Тука е заровено кучето. Вместо да вземете сегменти каквито трябват вие правите някакви модификации. Как други бутала стават и се сменят с оригиналните ??? Сега си с неоригинални и бутала и сегменти / някакви ?/. Да се чудиш ако запали ....
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Мондео МК1 2,0i проблем с двигателя
Принципно хлабините между буталата и цилидрите са от порядъка на стотни от милиметъра, а вие просто си решавате да вземете бутала от друг двигател, със съвсем ралично износване. Не виждам как ще стане. И да запали или ще гори масло или ще има други проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта