Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
На твое място за начало бих измерил компресията в цилиндрите. На мойто добиче не съм го правил, защото двигателят се държи що-годе прилично, не лапа много масло нищо, че гони 300 000км.
Не разбрах какъв ти е пробегът-реалният, обаче!
Не разбрах какъв ти е пробегът-реалният, обаче!

Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Ами уж 210000 ... въпроса е че след чистене на дросела сега спря ... но има леко претреперване без да играят оборотите все едно е тампон но не е защото го сменихме преди 3-4 седмици ... не сме вързали ГИ защото е изолиран уж да видим да не е от това ... нз вече взе да ми вдига нервите тая кола ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Споко, що-годе съвременните коли са така-капризни, кекави, скъпи за поддръжка, а и поддръжката им преди продажба е все по-важен фактор!
Аз 6 месеца търсих по-стара кола(като година на производство), но, като не намерих читава накрая скочих в кюпа с проблеми!
Гори ли ти масло-това е важен показател за състоянието на двигателя!
Аз 6 месеца търсих по-стара кола(като година на производство), но, като не намерих читава накрая скочих в кюпа с проблеми!

Гори ли ти масло-това е важен показател за състоянието на двигателя!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
На 9000 км съм долял 900-1 л иначе двигателя работи добре ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Що-годе е нормално, дори е добре за кола втора ръка. Използвай само качествено масло 5/30 и го сменяй на 10 000км.!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Заради газта го сменяме на 9000 така ми казаха тия хора дето поддържам колата ... взимам немски Кастрол от приятел вносител но по препоръки 5/40 ... уговорих сега да проверим и клапаните на 10 или 11-и май ... поне ще разбера със сигурност дали са механични или хидравлични ... но взе да ми писва таман е обслужихме всичко от до ... след 1 година вече е при нас и взе да прави парчета ... а е гледаме като писано яйце ... гуми ... дискове ... накладки ... тампони ... изпарители ... нивомери ... абе ... втори джанти ... мамка й 

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
А стойностите на тия хлабини на клапаните къде се виждат ? Някаква характеристика има ли ... 2 мотор 145 кс мондео хечбек 2008 година
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Иди да ти ги замерят. И да не е от това проблема може да си спестиш бъдещи по-скъпи ремонти.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
С такъв кеф си е взехме ... а то май се оказва доста несполучлива дейба и машина ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
И с мойта се взехме с голям кеф, ама все съм "на нокти" от евентуални (и скъпи) проблеми!
Клапаните не са ти хидравлични, за съжаление, и регулирането им е тегава( и скъпа) операция-за целта се свалят разпределителните валове.
Клапаните не са ти хидравлични, за съжаление, и регулирането им е тегава( и скъпа) операция-за целта се свалят разпределителните валове.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Относно вискозитета на маслото руснаците категорично препоръчват само и единствено 5/30, както е от производителя! Казват, че по-плътното масло увеличава триенето, температурната натовареност на буталата, които и без това са доста натоварени, което пък води до по-бързо закоксуване на сегментите, което е бич за що-годе съвременните коли.
Като я купих моята и аз веднага смених маслото с 5/40, но след четене и зяпане, и след 2000км. веднага отърчах и смених маслото с 5/30 на Тотал( пише, че е одобрено за Тойота). Имай предвид, че двигателят е на Мазда, все пак! Усещам двигателя по-бодър, по-пъргав и по-безшумен с 5/30.
Съветвам те да нямаш много вяра на маслара и му препоръчай да се образова по нЕкои въпроси!
И сменявай масло и филтри на 8-9000км., каквото и да ти казват някои!
Като я купих моята и аз веднага смених маслото с 5/40, но след четене и зяпане, и след 2000км. веднага отърчах и смених маслото с 5/30 на Тотал( пише, че е одобрено за Тойота). Имай предвид, че двигателят е на Мазда, все пак! Усещам двигателя по-бодър, по-пъргав и по-безшумен с 5/30.
Съветвам те да нямаш много вяра на маслара и му препоръчай да се образова по нЕкои въпроси!
И сменявай масло и филтри на 8-9000км., каквото и да ти казват някои!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Това с реглажа нали ставало бързо уж хахаха ебати и колата накрая ще продам за 5-6 хил лева и да се приключва ... усещам как ще изкуруба и ГИ ако са за реглаж ... поне след това да нямам ядове вече ... нз и аз ... в една голяма дилема съм ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Който ти е казал, че реглажа става бързо при този двигател не знае на кой свят е и никога не е правил тази операция на този двигател!
И най-вероятно ще осере всичко- по-добре да не ти пипа двигателя!
За начало те съветвам да си смениш маслото с 5/30, ама виждам, че си от Пловдив, а там съм се натъквал на големи ментета!
Масло от Германия е истината, и като го смениш пиши какъв е ефекта, ок?
И още малко по въпроса-единствено и само чистата синтетика мие най-добре двигателя, и ако предишният собственик е бил мурдер е добре след закупуване на колата да се сменя по-често маслото, ако бързо почернява.
И най-вероятно ще осере всичко- по-добре да не ти пипа двигателя!
За начало те съветвам да си смениш маслото с 5/30, ама виждам, че си от Пловдив, а там съм се натъквал на големи ментета!
Масло от Германия е истината, и като го смениш пиши какъв е ефекта, ок?
И още малко по въпроса-единствено и само чистата синтетика мие най-добре двигателя, и ако предишният собственик е бил мурдер е добре след закупуване на колата да се сменя по-често маслото, ако бързо почернява.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
То в Пловдив не намирам почти читав майстор добре че имам 1-2 познати но не се занимават с това ... нз наистина ще видя сега да кажат дали е реглаж въобще .... а иначе аз мислех че реглажа е по елементарен понеже изчетох бая и никой не е казал че е нещо особено ... нз в мото пфое може да ида , но там ще има рязане на глави от цените им ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Не си губи времето да ходиш в МП-на мен за тази операция в МП София(Люлин) ми казаха, че е сложна(т.е.-скъпа) и никога не са я правили?! 

Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Точно това е показателя че маслото става ако след две хиляди километра е чисто като налято от тубата значи не става. Ако маслото почернява дали е евтино или скъпо значи си върши работата.F Focus написа: ↑30 апр 2021, 18:51Който ти е казал, че реглажа става бързо при този двигател не знае на кой свят е и никога не е правил тази операция на този двигател!
И най-вероятно ще осере всичко- по-добре да не ти пипа двигателя!
За начало те съветвам да си смениш маслото с 5/30, ама виждам, че си от Пловдив, а там съм се натъквал на големи ментета!
Масло от Германия е истината, и като го смениш пиши какъв е ефекта, ок?
И още малко по въпроса-единствено и само чистата синтетика мие най-добре двигателя, и ако предишният собственик е бил мурдер е добре след закупуване на колата да се сменя по-често маслото, ако бързо почернява.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Ами накратко ... ходих до Маниака ... направи се реглаж на клапаните ... По негови думи на всичките ... вече 4-и ден колата е в много добро състояние от към работа на двигателя ... дано е имало смисъл ... Нямало е изгорял клапан поне ... сега въпроса е дали е хубаво да се инвестира в смазочна система на газта има ли това нещо ефект ...
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Никакви ситеми за мазане не ти трябват. Проверявай клапаните през 30-40к и сменяй останалите консумативи редовно (включително и на газовата) и няма да имаш проблеми. Също е важно да ти е добре настроен ГИ.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 02 фев 2020, 20:22
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Всичко сменям даже преди оказаните срокове и неща ...Просто тази система за мазане нали помагала уж ... Маниака каза на 20к нз и аз вече кое е правилно ... накрая да не му бия шута на това Мондео хаха тази газ Емер дето я имаме от Италия нз дали да не сменя компютъра с друга газ ... струва ми се ....
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Почистване на дроселовата клапа на 1.8 и 2.0 бензинови двигатели на Фокус-2
Николай Лесев написа: ↑16 май 2021, 17:22направи се реглаж на клапаните ... По негови думи на всичките ... вече 4-и ден колата е в много добро състояние от към работа на двигателя ... дано е имало смисъл
Ей, " Тома неверни " , хем работи добре, хем пък дали е имало смисъл?! Че от кво се оправи работата на колата?? То затова е пълно с майстори и " ДИАГНОСТИЦИ " , които не им е ясно , че инжекциона управлява двигателя, и ако той ( двигателятььь ) не е изправен механически, нещата не се получават. Ниска компресия, неправилни хлабини на клапаните, грешно зацепени ремък или верига са част от механическите проблеми.
Ако беше казал за смазващата система, щях да ти подаря една, имам 2 или 3 махнати от коли с ИЗГОРЕЛИ КЛАПАНИ на газ. Реглажа на 20 000 км е моята версия, проверена и доказана при много Фордове.
viewtopic.php?f=23&t=80585&p=580731&hil ... B8#p580731
viewtopic.php?f=23&t=79796&p=575250&hil ... B8#p575250
viewtopic.php?f=23&t=79475&p=573841&hil ... B8#p573841
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта