Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1682
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от synthez 3D » 01 дек 2021, 15:36

Този двигател няма разтоварващ клапан на рейката. Всичко е в резервоара при помпата.
Изображение

F Focus
Потребител
Потребител
Мнения: 501
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от F Focus » 01 дек 2021, 18:13

Благодаря!
Ясно-занапред няма да дозавивам капачката-нямам никакво желание да свалям резервоара, или както правят рашъните да изрязвам тенекията на купето над него. :wink:
Много автомати-слаби резултати!

nogopechen
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
Модел на автомобила: V70; 2,4t; 147kw; AT; AWD; LPG; 2001г. И MAVERIK 2; 2,3; 110kw; MT; AWD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от nogopechen » 01 дек 2021, 19:05

Който е любопитен, може да потърси информация за "EVAP System". Дори и "рашъните" знаят за това нещо.

F Focus
Потребител
Потребител
Мнения: 501
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от F Focus » 01 дек 2021, 19:29

Рашъните знаят всичко-сиромах човек, жив дявол! :D
А, Вие споделете накратко какво знаете-ако желаете, разбира се.
Много автомати-слаби резултати!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12823
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от HACKO » 01 дек 2021, 22:26

Хамериканска му работа, в САЩ не е допустимо никакви Бензинови пари да се отделят в атмосферата. Затова отдавна резервоарите на колите са херметизирани и нямат отдушник. За да се компенсира налягането от изпарението на бензина в резервоара и за да не се създава прекомерен вакуум в резервоара се грижи EVAP системата. Нормално е при отваряряне на капачката на съвременните резервоари в него да има някакво налягане или вакуум, според сезона.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

F Focus
Потребител
Потребител
Мнения: 501
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от F Focus » 02 дек 2021, 19:50

По темата за вакуум, или налягане в бензиновия резервоар ми протече мисъл :idea: :D-тези дни при свободно и подходящо време навън ще продупча капачката на резервоара с бургийка 0.5мм.-ще огледам къде точно, вероятно в центъра и ще я завивам докрай, както си трябва. :wink:-не е нормално вакуумът да е толкова силен, баси! А основно съм на газ все пак-ако бях само на бензин нямам идея какво и е на бензиновата помпа да се справя с толкова силен вакуум?
Надявам се да съм Ви бил полезен, както сте ми били полезни и Вие.
Много автомати-слаби резултати!

ADDimitrov
потребител
потребител
Мнения: 142
Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от ADDimitrov » 03 дек 2021, 16:26

И аз да попитам този вакуум в резервоара, оказва ли някакво влияние на горивната смес?? Защото при мен когато отворя клапана на гърловината яко си изсвистява , дори и за два дни , прави сериозен вакуум. Още повече при мен няма капачка на резервоара, а съм с Изи флекси фуел система.

Потребителски аватар
zz_stefanov
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от zz_stefanov » 03 дек 2021, 16:49

И аз ще пробвам, не знаех, че изито затваря толкова плътно. Но пък ако работи системата за изравняване на налягането не трябва да свири.
Синът ми имаше едно клио дизел. Та това по средата на резервоара вече не щеше да работи заради вакума. Казвам го защото като се добрах до бензиностанция за да видя какво се случва, понеже прозрачният филтър беше празен, се оказа, че има реално половин резервоар, определен с доливане. А момчето ми каза, че не съм му първият. :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12823
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от HACKO » 03 дек 2021, 18:16

F Focus написа:
02 дек 2021, 19:50
....-тези дни при свободно и подходящо време навън ще продупча капачката на резервоара с бургийка 0.5мм.-ще огледам къде точно, .....
Не прави глупости, това не е Балканче, в момента в който започнеш да въртиш и EVAP изравнява налягането.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
zz_stefanov
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от zz_stefanov » 03 дек 2021, 20:35

Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.

ADDimitrov
потребител
потребител
Мнения: 142
Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от ADDimitrov » 05 дек 2021, 14:42

Didibao написа:
30 ное 2021, 18:08
Има ъпдейт и за твоята кола, мога да го направя, ако вече не си я обновил.
[/quote]
И аз имам нужда от ъпдейт, но като гледам ти си в Перник аз във Варна, мисля да пробвам утре в сервиза на МП за оферта и цена на тази процедура! Иначе момчетат от Fordupdate също предлагат нов софтуер, но и те нямат сервиз в Варна.

F Focus
Потребител
Потребител
Мнения: 501
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от F Focus » 05 дек 2021, 18:31

zz_stefanov написа:
03 дек 2021, 20:35
Моята не каза: фъсс. Ще има едно на ум да се ослушвам, но тя е на газ и бавно харчи резервоара.
ЗиЗи-и, аз съм на газ и сипвам по десетина литра бензин на 700-800км. пробег, ама вакуумът е такъв, че като развия капачката, ще ми засмуче ръката! :P Добре, че не обичам да нося пръстени-инак да са в резервоара отдавна :lol:
За Протокола мисля, че е добре да спомена, че газовият инжекцион е монтиран преди три години-демек преди това колата е била само на бензин.
Много автомати-слаби резултати!

ADDimitrov
потребител
потребител
Мнения: 142
Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от ADDimitrov » 06 дек 2021, 14:03

Днес Мотопфое ме уведомиха, че не е наличен ъпдейт за моя мотор! Направо съм в потрес 😥 май ще се ходи до Бургас.

ADDimitrov
потребител
потребител
Мнения: 142
Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Решение на проблемите при студен двигател Duratec 1,8/125

Мнение от ADDimitrov » 08 дек 2021, 10:34

И след като не открих ъпдейт, решх да ръгна една добавка в бензина, че до сега никога не съм слагал. И о чудо трети ден колата пали сутрин студена без да изгасава :D :D :D ! А сега де?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта