Мнение Форд Фюжън (Мондео) 2.5 бензин/ автоматик
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 07 апр 2012, 19:41
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Мнение Форд Фюжън (Мондео) 2.5 бензин/ автоматик
Колеги, заглеждам един Форд Фюжън (Американското Мондео, внесено от там) 2.5 бензин, автоматик, 175 конски сили. Въпросът ми е дали автоматичната трансмисия създава скъпи за отстраняване проблеми и има кофти слава (подобно на Powershift от предишното поколение) Другият въпрос е как е ситуацията с двигателя като разход на гориво, евентуално газ и той също има ли склонност да създава проблеми. Как въобще седи въпросът с подръжката и резервните части-съвместими ли са с тези на европейските му братя ? Ще се радвам ако някой имащ поглед и над модела и опит с него сподели. Благодаря предварително !
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение Форд Фюжън (Мондео) 2.5 бензин/ автоматик
Серията мотори, създадени съвместно Форд / Мазда , при Форд Дуратек, при Мазда L - серия са 4 цилиндрови от 1.8 до 2.5.
Поради това, че са на базата на един блок с малка разлика във височина, при 2.3 и 2.5 разстоянието между цилиндрите е малко. При прегряване кривят блок и 2.5 и цилиндри.
Относно газовата, в момента имам една Мазда 6 2010г. 2.5 170 к.с. с изгорели клапани. Във форума на Мазда пишаъ, че клапаните няма нужда да се гледат преди 50 х.кМ . Колата е на 48 х.кМ. от слагане на газова.
Варианта е на 20 х.кМ. реглаж.
Автоматика е класически хидраматик 6 скорости. Ако е поддържан добре, може да кара. Все някой ден ще се повреди, пълен ремонт е към 3-4000 лВ. евентуално.
По купето частите са различни с Европейските и това винаги е проблем. Имам разни американски версии, дето са идвали и е мъка.
Поздрави.
Поради това, че са на базата на един блок с малка разлика във височина, при 2.3 и 2.5 разстоянието между цилиндрите е малко. При прегряване кривят блок и 2.5 и цилиндри.
Относно газовата, в момента имам една Мазда 6 2010г. 2.5 170 к.с. с изгорели клапани. Във форума на Мазда пишаъ, че клапаните няма нужда да се гледат преди 50 х.кМ . Колата е на 48 х.кМ. от слагане на газова.
Варианта е на 20 х.кМ. реглаж.
Автоматика е класически хидраматик 6 скорости. Ако е поддържан добре, може да кара. Все някой ден ще се повреди, пълен ремонт е към 3-4000 лВ. евентуално.
По купето частите са различни с Европейските и това винаги е проблем. Имам разни американски версии, дето са идвали и е мъка.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта