Проблем със съединител.
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 22 дек 2010, 19:48
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Проблем със съединител.
Здравейте,колата е Фиеста 1.4 tdci 2004 г,проблема е че задна скорост влиза трудно с хъркане,първа и втора скорост също влизат с повече сила,иначе съединителя не боксува и си отделя нормално..според вас къде може да е проблема,помпа,съединител или ниско ниво на масло в скоростите...??
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Регулиране на жилата/лостовете на избирача на скоростите/скоростният лост...
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Когато включиш на скорост, примерно задна или първа, не бързай да тръгваш, а остани известно време на място с натиснат педал на съединителя. Ако колата в един момент се опита да тръгне както е с натиснат педал на съединителя, най-вероятно имаш проблем в помпата.
Нерегулирани жила/лостове за избиране на предавките ще оказват влияние при превключването на всички предавки, не само на първа и задна. Ниското ниво на маслото в предавателната кутия също ще оказва влияние на всички предавки, а кутията най-вероятно ще вие. Зависи колко масло има в нея, де. Но, ако маслото наистина е малко, ще се съсипят контактните повърхности на зъбните колела и после каквото и масло да сипващ, кутията ще си вие. Това ще се случи и ако не подменяш маслото в кутията след определен пробег. Каквото и да ти говорят, няма вечно масло за предавателните кутии.
Нерегулирани жила/лостове за избиране на предавките ще оказват влияние при превключването на всички предавки, не само на първа и задна. Ниското ниво на маслото в предавателната кутия също ще оказва влияние на всички предавки, а кутията най-вероятно ще вие. Зависи колко масло има в нея, де. Но, ако маслото наистина е малко, ще се съсипят контактните повърхности на зъбните колела и после каквото и масло да сипващ, кутията ще си вие. Това ще се случи и ако не подменяш маслото в кутията след определен пробег. Каквото и да ти говорят, няма вечно масло за предавателните кутии.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 22 дек 2010, 19:48
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
А каква е вероятността да е заминал съединителя?
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Задната няма синхронизатор. И при мен при включване на задна чат-пат се случва да не влезе, както трябва.
Както ти се каза обърни внимание на предавките м/у скоростният лост и ск. кутия и маслото. Смени маслото, с каквото трябва-после пиши какво е било количеството на старото?
Направи това пък после ще го мислим съединителя.
Както ти се каза обърни внимание на предавките м/у скоростният лост и ск. кутия и маслото. Смени маслото, с каквото трябва-после пиши какво е било количеството на старото?
Направи това пък после ще го мислим съединителя.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
При мене съединителя буксуваше когато беше в края на живота си ама предавките се включваха без проблем освен задна която по някой път похърква ама това си е характерно за всички фокуси. Провери си маслото в скоростите дали има иначе може съединителя да не отделя или пластините по него или лагер помпата да е заминала.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Когато има хъркане при включване на несинхронизирани скорости (в случая задна) и трудно влизане на синхронизираните (в случая 1ва и 2ра) на място, това е признак за непълно отделяне на съединителя а не на буксуване. Това може да се дължи на няколко причини, недостатъчно ниво на спирачна течност, повреда/износване на някоя от помпите (горна и долна), повреден притискател или (за някой може да звучи невероятно) замърсени шлици на първичния вал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 22 дек 2010, 19:48
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Днес ходих до майстора ми ...понеже колата не боксува,само задна хърка и то най вече на загрята кола,първа и втора влизат малко по трудно,при спряла кола само,та той ми каза че проблема ще се окаже в притискателя.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Ти направи ли пробата, за която писах в предния си пост?
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 22 дек 2010, 19:48
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
да,направих пробата,колата си стои нормално на вклю1ена скорост и натиснат съединител,направихме обезвъздушаване на системата,една седмица беше по добре,после стана още по зле...сега е в сервиза и тази седмица ще сваляме скоростната кутия и наи вероятно смяна на комплект съединител.
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 22 дек 2010, 19:48
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Днес свалихме съединителя и го сменихме с нов и нова помпа комплект..оказа се че е много износен ,а нямаше никакво боксуване.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 26 ное 2022, 20:52
- Местоположение: Pardubice
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Здравейте вчера ни казаха че компютърната диагностика ни показва че трябва да сменяме съединител на c-max titanium.колата ни върви без забележки при скоростите .просто преди да загрее леко тресе в купето.в Чехия сме и от сервиз на Форд ни казаха цена която е почти колкото колата .дизел е 2011.ако не сменим съединителя какво следва.говореха и за дюзи ако не го сме им ,но ми се струва че като чужденци
нещо не ми вдъхват доверие
нещо не ми вдъхват доверие
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Съединителят е чисто механично устройство и няма компютърна диагностика, която да определи състоянието му. Тъй като на новите Дизели маховиците са "двумасови" и това ги прави консуматив, възможно е ако маховика е започнал да се поврежда да има тресене. Това обаче не може по никакъв начин да влияе на дюзите, още повече да ги повреди. Освен ако те вече са повредени, защото и те са консуматив, и тресенето е от тях. И в двата случая за ваше съжаление нещата ще ескалират и ще се наложи ремонт и да, ремонта е скъп.
Ама така е скъпи ремонти, скъпо гориво без алтернатива, ами ..... Дизел ще, така е.
Ама така е скъпи ремонти, скъпо гориво без алтернатива, ами ..... Дизел ще, така е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Само жени ли бяхте в колата? Не, че нещо, ама като видят дама зад волана се почват лакардиите.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 26 ное 2022, 20:52
- Местоположение: Pardubice
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Да ,явно за съжаление ,но тази компютърна диагностика едва ли биха си я измислили май

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 26 ное 2022, 20:52
- Местоположение: Pardubice
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Всъщност дюзите могат ли да правят проблем от дизела ,защото зареждам само супермолшън 

А за тези дюзи само тресенето на купето ли е критерии или има и други признаци .Благодаря много



- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Лекото претрисане при студен двигател заради отиващи си дюзи ще ви е най-малкият проблем. После ще започне да вдига разхода, да намалява мощността, да отказва да пали... Току-виж се пробило и някое бутало. Пробвайте с добавки за дизелово гориво. Ако се пооправят нещата, го правете от време на време.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
На ситроен ц3 1,4хди 68к.с. претрисането и пропушване първите няколко секунди след запалване излезе от изпускателни клапани и вложки.След мнения че са дюзите си имам 8 броя
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
Затова се правят и някои проби, а не се разчита само на хвърляне на боб.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 04 дек 2008, 21:44
- Модел на автомобила: citroen c4 1,6hdi 109 fap
mazda3 1,6hdi 90 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем със съединител.
То заради пробите и диагностиките си имам дюзи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта