Завишени обороти на празен ход

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ivchotr
потребител
потребител
Мнения: 1005
Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Завишени обороти на празен ход

Мнение от ivchotr » 10 дек 2025, 15:27

Всички електрически компоненти имат захранване по кабели. Кабелите рядко ги гледат в сервизите. А трябва. И когато се "прозвъняват" е добре да се дърпат, огъват и т.н., за да се прояви евентуалният проблем в тях. Същото важи и за буксите. Добре е да са без окисления по контактните повърхности. Не рядко се случва местата за хващане на "маса" да са яко корозирали, което също създава проблеми. С други думи, не е изключено щом твоите компоненти работят без проблеми на други коли, твоята да има някакъв проблем с окабеляването, буксите, предпазителите, масите, компютъра...
Знам всички вицове за Форд :D

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1506
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Завишени обороти на празен ход

Мнение от aspasia » 10 дек 2025, 22:06

Препоръчаха ми един жичкаджия може би ще има време следващата седмица и ще напиша как вървят с нещата дали има наистина майстори в БГ-то това ще е сервиз номер 14

freeway
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Завишени обороти на празен ход

Мнение от freeway » 15 дек 2025, 18:23

В темата си споделил,че си купил нов кислороден датчик. Защо не го даде на последния сервиз за да елиминираш поне този проблем...

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1506
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Завишени обороти на празен ход

Мнение от aspasia » 15 дек 2025, 19:36

Пробваха новата ламбда сонда после старата оригиналната която си беше на колата и от вторият Форд свалихме който притежавам пробваха и трите няма резултат. А на вторият Форд работят идеално и трите кислородни сензора просто реших да си направя експеримент да елиминирам част от детайлите. Явно проблема май по кабелите ще да е защото колата и със откачен VSS датчик за скоростта си върви без промяна и на неутрална и не гасне. Преди като колата беше ок и ми сменяха съединителя бяха забравили буксата ба VSS датчика и при всяко спиране колата гаснеше а сега този момент липсва.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта