ГНП за Мондео 1.8ТД
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 12 дек 2006, 23:08
- Модел на автомобила: Мондео
- Местоположение: Елена
- Status: Извън линия
ГНП за Мондео 1.8ТД
Моля за съвет!
ГНП е Lucas с електронно управление и ми създава много проблеми. Възможно ли е да сложа ГНП от по-стария модел (без електроника) и какъв резултат да очаквам?
ГНП е Lucas с електронно управление и ми създава много проблеми. Възможно ли е да сложа ГНП от по-стария модел (без електроника) и какъв резултат да очаквам?
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Малко ти е комплициран въпроса. По-принцип ако смениш комплект с дюзите и тръбите и елиминираш ECU'то и т.н. ще стане. Но си е разправия и е хубаво да се прави бавно и от хора с мисъл.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 12 дек 2006, 23:08
- Модел на автомобила: Мондео
- Местоположение: Елена
- Status: Извън линия
Благодаря за отзивчивостта!
По-подробно проблема ми е следния. Правих ремонт на ГНП. След ремонта колата пали само с пълна газ, има остро чукане което е променливо(обикновено се появява след 2000 оборота), на празен ход когато реши колата угасва и запалва само с дърпане, когато трябва да се усети ефекта на турбото се усеща но с обратен ефект (чукане в помпата и забиване на муцуната). Казаха ми че последното било защото електронната дюза на 3-ти цилиндър не работела(интересно как спря да работи след ремонта на помпата). Изобщо мисля че или нещо тотално се скапа по електрониката или ме прецакаха с ремонта. Затова ми писна и искам да сложа обикновена помпа (ако може) и да си карам колата. Ясно ми е че без електронното управление мога само да си мечтая за мощността и пъргавината която имаше колата но залагам на стабилната работа.
Ако след това описание можете да датете някакъв съвет ще съм благодарен.
По-подробно проблема ми е следния. Правих ремонт на ГНП. След ремонта колата пали само с пълна газ, има остро чукане което е променливо(обикновено се появява след 2000 оборота), на празен ход когато реши колата угасва и запалва само с дърпане, когато трябва да се усети ефекта на турбото се усеща но с обратен ефект (чукане в помпата и забиване на муцуната). Казаха ми че последното било защото електронната дюза на 3-ти цилиндър не работела(интересно как спря да работи след ремонта на помпата). Изобщо мисля че или нещо тотално се скапа по електрониката или ме прецакаха с ремонта. Затова ми писна и искам да сложа обикновена помпа (ако може) и да си карам колата. Ясно ми е че без електронното управление мога само да си мечтая за мощността и пъргавината която имаше колата но залагам на стабилната работа.
Ако след това описание можете да датете някакъв съвет ще съм благодарен.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Значи дюзата като не дава сигнал просто колата по-малко тегли и пуши. Какво са ремонтирали не зная. Не съм правил това за което питаш и не мога на прима виста да дам отговор.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта