Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
zaki
- потребител

- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
-
Status:
Извън линия
Мнение
от zaki » 11 мар 2007, 19:19
когато запаля двигателя на черупката си смукача ми стои на 1500 оборота. та питам нормално ли е или са високи тея обороти
фиеста 1,4 EFI 75hp 94г
благодаря предварително
-
DigiPro
- потребител

- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от DigiPro » 12 мар 2007, 19:48
Нормално е докато е студена да поддържа по високи обороти. До минута-две трябва да паднат на около 1100-1000 и след още малко на нормалните 850-900
-
zaki
- потребител

- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
-
Status:
Извън линия
Мнение
от zaki » 12 мар 2007, 21:30
проблема е, че докато не излезе стрелката за температурата от белия сектор стои на 1400-1500 оборота.
а може ли компа да е влязъл в някакъв сервизен режим защото имам съмнения за повредени МАФ и ламбда сонда
-
pepy1
- Модератор

- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pepy1 » 12 мар 2007, 21:46
преди да стигнеш до ламбдата и мафа провери си термостата при мен беше така когато беше повреден -беше запекъл при отворено положение ,съответно компютъра не отчита загряване тъй като върти и двата кръга и работи на смукач както е нормално да работи студен автомобил
времето е като парите-никога не стига
-
zaki
- потребител

- Мнения: 31
- Регистриран: 18 авг 2006, 21:57
- Модел на автомобила: fiesta
-
Status:
Извън линия
Мнение
от zaki » 13 мар 2007, 08:20
е термостат според мен не е защтото доста бързо си загрява, а високите обороти са само на студен двигател. след няколко минутна работа стрелката на температурата влиза в норм. и оборотите падат с 500 т.е. стават 950-1000
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта