Ремонтен комплект за моторкрафт W

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Ремонтен комплект за моторкрафт W

Мнение от borko 30 » 10 апр 2007, 23:10

Здравейте,Днес най-сетне намерих ремонтен комплект за моя карб.33лв броих за него ама сякаш има много малко работи вътре.Продавача каза че нямало по-пълен,вътре има гарнитури ,две мембрани и иглата на поплавъка.Знам че някои от вас са купували,не трябва ли да има дозираща игла и други работи в комплекта
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
kolef
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 09 дек 2006, 09:49
Модел на автомобила: совалка
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от kolef » 10 апр 2007, 23:26

Тцък, няма дозираща игла, тва е комплекта ! Аз го купих за 32 лева лани.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 10 апр 2007, 23:31

Да ама ти беше писал че като си сменил работите от комплекта и колата е палела от четвърт оборот и е вървяла както трябва.Нещо настройва ли или кота смени тези работи само и се оправи карба? *072*Питам щото на моя видимо всичко сякаш здраво пък не работи като хората и като намерих вече части реших така или иначе да ги сменя щото всички от форума така ме съветваха
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 10 апр 2007, 23:47

Няма игла, въпреки че на всякъде пише да се сменя. Смени всичко което има в комплекта независимо как изглеждат старите. Провери 2 пъти дали смукача е сглобен правилно и дали функционира. Когато си сигурен, че сичко е наред провери пак, наистина трябва да пали от първото превъртане дори при -20 (моноинджекцията пали по-трудно).
Сигурен ли си че предварението на запалването е 12градуса. Провери правилно ли са включени вакумите(има тема но в момента не ми се търси). да не би сервото на спирачките или маркуча към него да са спукани и оттам да влиза въздух.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 10 апр 2007, 23:57

Ми то на смукача какво му се разглобява ?Ти нали беше писал че твоя си го направил пушка.Предишния майстор дето го бара каза че те тоз модел били тъй- трудно палели :evil: .Утре приятел ще ме води при друг дето да го види и да му смени работите дето ги купих.Трябва ли да му кажа нещо което е важно да се направи при профилактиката на този вид карбуратор или да не се обаждам.Какво му се разглобява примерно на смукача той нали си е цял модул?Те на елкона знаят ли на всички коли колко трябва да са градусите на запалването?Ако не на моята какво трябва да се наглася на делкото.
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 апр 2007, 00:10

Зарежи "майсторите" прочети упътването и пробвай сам, за тоя карбуратор се иска четене пък аз още не съм видял "майстор" дето се унижава да чете " те всичко си знаят и не се нуждаят от четене".
Смукача се разглобява и има система от няколко лоста и едно буталце, които са във взаимодйтвие(разгледай имаш подробно описание кое как е и как дейтва).Ако някой друг ти го прави не знам как ще го накараш да прочете.
Предполага се че на елкона знаят (повечето коли са в диапазона 5-7 гр.), единствено на елкон може точно да се центрова запалването. Иди след като направиш карбуратора за да могат да настроят и сместа(също се настройва на елкона).
Последна промяна от HACKO на 11 апр 2007, 00:17, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 11 апр 2007, 00:22

Наско,ти дето ми прати преди време упътването го научих наизуст ,даже го разглобих и сглобих ама не видях нищо скъсано.Тези работи дето ги купих малко се притеснявам сам да ги сложа че да не ги заносам нещо,пък за смукача ми се стори много сложно в упътването да го бърникам сам :roll:
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 апр 2007, 00:34

Щом веднъж си го разглобил и сглобил не е много страшно, само не стягай прекалено. Мисля че точно тези лостове не са сглобени правилно, при мене беше така, затова ще се наложи да викаш неволята.Вала на смукача е и шибър, може да се сглоби на 180 градуса и тогава не работи смукача изобщо. внимателно го огледай и се опитай да си обясниш как работи, не е кой знае какво но трябва да се мисли.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 11 апр 2007, 00:35

При моя има вакум към датчика на делкото,един към отдушника на маслото и един към едно нещо което при подаване на повече газ отколкото трябва светва една лампа на таблото-няма други и не могат да се объркат.Аз съм виждал по моргите същия форд с цяла паяжина от вакууми ,ама моя си е бил така винаги
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 апр 2007, 00:40

Хубаво щото моя беше с повече, ама нямах такава лампа.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 11 апр 2007, 00:40

Явно смукача работи защото преди години кото не работеше не можех да я запаля сутрин и при 30% температура.Оня дето го наглася и дето каза четоз модел не палели веднага може да не е нагласил нещо по него.Сега като е студена пали веднага ,а като загрее въртя към 20 секунди докато запали и пали едно несигурно такова,отделно дето ня бяга както трябва
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 11 апр 2007, 00:46

Въпреки всичко разгледай го и сравни с описанието как действа.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 11 апр 2007, 01:09

Аз утре ще отида при този новия майстор дето ще ме водят,ако не ми хареса отначало паля и заминавам и ще си ги сложа сам ,ако той го оправя ще упорствам докато не запали от раз .Така или иначе ще пиша за резултатите утре след ремонта
Форд е колата на шампионите!!!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 11 апр 2007, 19:38

borko 30 написа:Аз утре ще отида при този новия майстор дето ще ме водят,ако не ми хареса отначало паля и заминавам и ще си ги сложа сам ,ако той го оправя ще упорствам докато не запали от раз .Така или иначе ще пиша за резултатите утре след ремонта

упорствай! псли на секундата - ела виж моя. и под нулата така пали, и на газ така пали - само да е в ред центровката на запалването и карбуратора/газовото. за CO не се старай да ти го нагласят с уред, ама другото трябва да е ок.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 11 апр 2007, 22:01

Неска не стана че валяло и се уговорихме уж за утре!Викам то още обед че да ида при предишния си майстор,той пък се пише много зает и иска да съм му оставял колата.Добре бе човек викам кажи кой ден да дойда и да ми смени работите дето съм ги купил,обаче оня упорства остави я някой ден вика и ще ти се обадя като е готова .Това напълно ме отказа да ходя вече при него щото като я оставя с частите нищо няма да смени .Ще видя с този дето го отложих за утре кво ще стане ,ако и той се ебава мятам го сам пък квото ще да става .Утре пак ще пиша.
Форд е колата на шампионите!!!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 11 апр 2007, 22:39

borko 30 написа:Ще видя с този дето го отложих за утре кво ще стане ,ако и той се *ЦЕНЗУРИРАНО* мятам го сам пък квото ще да става .Утре пак ще пиша.
аз имам предложение - вземи си сложи едно газово устройство и си карай на газ...??!!?
е, моята си я виждал - върви си и си гори около 7-8 газчица, а в града малко повечко.

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 12 апр 2007, 16:38

Този днескашния майстор отказа да ми смени работите от комплекта щото тези в моя карбуратор били оригинални и ми каза новите да ги пазя за всеки случай :shock: Викам че аз за това ли ги купих пък и 33лв са все пак,той каза че новите диафрагми като ги сложел и щели после да се отпуснат и да го запушат *072* В крайна сметка бутна болта за качеството на сместа малко и дозиращата игла мръдна леко ,донастрои оборотите(работи които съм ги правил и аз)и каза 17лв.Без да го разглоби и почисти поне.Ще попитате какъв е резултата-никакъв.Съжалявам че не го разглобих сам и да ги сложа *00101* ,така или иначе и да бях объркал нещо овентуално ,като отидех пак щях да ги дам парите ама....Изрично исках отначалото да пали от раз ,уж му беше ясно ама после пак така си остана :roll:
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 апр 2007, 17:35

Аз какво ти казах,че ще се случи!

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 12 апр 2007, 21:45

То газово няма да сложа щото много пари.Ма си мислех поне да сменя платното на ускорителната помпа .Като гледам упътването лесно ,ама дали е така? *00147*Даже говорехме с мастора за бученето на мотора ,той вика като дадеш повече газ и бучи сякаш тъпче на едно място и не върви ,абе тромава колата.Викам разгеле намерих и мастора ,да ама после се същата работа.Иначе разбира пича кво и има ама не може явно да го оправи :(
Форд е колата на шампионите!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта