2-ра и 3-та хъркат и не влизат,само в движение...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

2-ра и 3-та хъркат и не влизат,само в движение...

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 20 юни 2007, 01:31

Ами след последния си разговор с НАСКО,реших да пусна една тема,защото проблема ми е малко особен,а именно:на място нямам проблеми с превключването на скоростите,но в движение трудно включвам само 2-ра и 3-та(особено при по-голямо натоварване).Нещата са странни,защото на място си влизат(ако е притискател нямаше да е така),от друга страна,2-ра и 3-та не са на един синхронизатор...и така,някой ако има идеи да казва,за да мога да се ориентирам какво,дали съединител,дали скоростна кутия...
Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 20 юни 2007, 07:30

и аз съм така, самоче с 3 - 5 при мен поне е от синхронизаторите.....
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 20 юни 2007, 09:41

Май си за 2 синхронизатора :roll:
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 20 юни 2007, 10:22

Според мен си за центровка на скоростния лост!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 20 юни 2007, 18:31

Ами може би наистина са синхронизаторите... Когато си на място и натиснеш съединителя за да вкл. 2 и 3 го държиш натиснат и пробваш.... валовете в кутията забавят чувствително въртенето си или дори спират - няма какво да ти пречи да вкл. дори и със скапани синхронизатори. Когато си на пътя и набираш колата превключваш доста по барзо при доста по - високи обороти на мотора и съответно на валовете в кутията... е тогава при износени синхронизатори ще си е проблемно превключването.
Помисли над това... може и да се бъркам, но е логично.

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 20 юни 2007, 19:30

Ей Ванка начи :( ,от веднъж ли почна да го прави или от време на време и накрая постоянно?Със двойно амбрииране пробвал ли си и ако не си пробвай!При мен с новата кутия почти всички са проблемни,ма не ми прави сериозно впечатление успокоявам,междинна газ и така карам си и си свиркам трета кутия не мисля да му слагам :lol: Също така и каретата на щангата са ми в окаяно състояние от което съм сигурен ,че още се утежнява ефекта!Огледай и тях, на мондеото скоростите са с доста по къс ход отколкото при мен и може и малко разместване да има,да създава проблем ,като при Лъчо когато си смени съединителя!

Дано да е някой по-малък дявол :wink:

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 20 юни 2007, 19:40

Първо с центровка на ск.лост,преглед на тампоните на двг./задния/
Защото два синхронизатора едновременно малко вероятно и много сложно.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 юни 2007, 19:58

При бързо/спортно сменяване на скорости и "тежък" десен крак ми се струва напълно възможно.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта