проблем ли е?????
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
проблем ли е?????
здравейте колеги. фиестата е 86г. дизел, 1600. Питането ми е следното: без значение дали е студен или топъл двигателя като завъртя ключа не пали от раз......върти 3-4-5 пъти и чак тогава пали. Забелязъл съм също че когато запали изпушва светло сив пушек за кратко след което изчезва.и колата мърка ли мърка. също така в началото като я запалиш когато е студена прекъсва малко и тресе повечко.......трябва да й се дава малко газ....това трае около 10-тина секунди.......ВЪПРОСА Е: ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ТОВА
някои казват - издухан двигател.....колата не гори масло ауспуха е чист, нивото на маслото не спада....
наскоро един каза че може би смучела отнякъде въздух.....
друг /майстор/ каза че фордовете така си палели........
моля за мнения, идеи и предложения. това което ме притеснява най-вече е че след няколко месеца ще стане студено....колата я имам от април тази година.......да не се окаже, че имам летен дизел
някои казват - издухан двигател.....колата не гори масло ауспуха е чист, нивото на маслото не спада....
наскоро един каза че може би смучела отнякъде въздух.....
друг /майстор/ каза че фордовете така си палели........
моля за мнения, идеи и предложения. това което ме притеснява най-вече е че след няколко месеца ще стане студено....колата я имам от април тази година.......да не се окаже, че имам летен дизел

- Антон Маринов
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph - Местоположение: В.Търново
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем ли е?????
а на скорост пали ли на секундата, дори и без да си засилил много? последният майстор може да е прав - често от немарливост на собственика се случва да палят трудно фордовете. докато другите просто спират да палят
ако е така, провери си стартерът, кабелите и особено съединенията им, и акумулаторът, разбира се. ако не е това, чети надолу
:
освен това, ако имаш малко нафта в резервоара, може тя да е под нивото на тръбичката за излишното гориво и оттам да смуче въздух. не всички двигатели имат клапан за обратното гориво и смучат въздух оттам. под 10 литра трябва да е, даже под 5.
купи си нови хубави(!) свещи - това са или бош, или шампион или искра, словенски. препоръчвам ти последните, нямат менте и освен това са по 6 лева, не по 26. продават се от "косер". аз ги ползвам 5 години на различни двигатели и много коли, досега даже не ми е горяла нито една - опел, форд...
бош имат ментета дори и фирмените сервизи, имай предвид.
дори и да ти работят, ако не са хубави и на 2-3 год, смени ги. те стареят и пак рабоятт, но не топлят както и където трябва.
и да те опази съдбата от майстори!
този двигател е уникално здрав и е икономичен - такъв са го замислили и е станал. слагай му правилните масла - май трябваше да е по рядко, SAE30, провери, и ще е още по-икономичен.


от едно от съединенията ти гълта въздух, това е много вероятно. сложи си прозрачен маркуч за излишното гориво и там може да поглеждаш като запали дали се изнизват мехурчетата на влезлия в помпата въздух. прозраччния маркуч го съединявай не със скоби за стягане, ами с нещо еластично - или фабрични ластици, или си купи по-дебел гумен маслоустойчив хубав маркуч и си отрежи от него късо по 1-2 см резенчета да ги ползваш за ластици върху прозрачния. напъхваш ги един в дриг, отгоре черния, да стяга.naftova pechka написа: дизел, 1600. Питането ми е следното: без значение дали е студен или топъл двигателя като завъртя ключа не пали от раз......върти 3-4-5
освен това, ако имаш малко нафта в резервоара, може тя да е под нивото на тръбичката за излишното гориво и оттам да смуче въздух. не всички двигатели имат клапан за обратното гориво и смучат въздух оттам. под 10 литра трябва да е, даже под 5.
нормално. ако форсираш два пъти трябва да изчезне. ако разходът ти е нормален - около 6 в града и 4,5 на село, всичко е идеално със състоянието на двигателя.naftova pechka написа:Забелязъл съм също че когато запали изпушва светло сив пушек за кратко след което изчезва.и колата мърка ли мърка. също така в началото като я запалиш когато е студена прекъсва малко и тресе повечко.......трябва да й се дава малко газ....това трае около 10-тина секунди.......
купи си нови хубави(!) свещи - това са или бош, или шампион или искра, словенски. препоръчвам ти последните, нямат менте и освен това са по 6 лева, не по 26. продават се от "косер". аз ги ползвам 5 години на различни двигатели и много коли, досега даже не ми е горяла нито една - опел, форд...
бош имат ментета дори и фирмените сервизи, имай предвид.
дори и да ти работят, ако не са хубави и на 2-3 год, смени ги. те стареят и пак рабоятт, но не топлят както и където трябва.
и да те опази съдбата от майстори!
този двигател е уникално здрав и е икономичен - такъв са го замислили и е станал. слагай му правилните масла - май трябваше да е по рядко, SAE30, провери, и ще е още по-икономичен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта