Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Тука що не погледнете ?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
На тези ДВГ проблема не е в самия стъпков мотор, а в управлението му
TPS сензора, или това червеното - посочено е с черна стрелка на схемата, която е постната по-горе /долу в ляво/. Лошото е, че такъв датчик се намира трудно, а нов върви в комплект с моторчето. Във форума е писано доста за този проблем на този ДВГ.
картинка и информация
TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
не е от моторчето.започвам пак от нулата
Замериха моторчето за празен ход и се оказа че работи(аз съшо си го мислех)Сега като натисна педала на газта рязко колата ускорява веднага.Изобщо колата си върви добре като за 1,1.Значи проблема сега е следният:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.Същото се получава и при движение,като изкл-
юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик....
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик....
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това само при студен двигател или винаги?shibing написа:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.
Сега (лятото) какво отчита термометърчето като загрее (предполагам си сменил термостата)?
Ти му кажи: "на калпава ракета космоса й крив".shibing написа:Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....
Ееее, ша им са и на майсторите
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Като загре секундите са 2,3 но пак го има.Колкото до втория въпрос:стрелката седи малко над бялото(минимума),на 1 см някаде над минимума.Никога не е загрявала толкова че стрелката да отиде в средата камо ли в мах.Термостата не съм го сменял защото ми казаха че не е за смяна(иначе не е проблем).Това само при студен двигател или винаги?
Сега (лятото) какво отчита термометърчето като загрее (предполагам си сменил термостата)?
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като запалиш е нормално докато е студена първите 4-5 сек. оборотите да са около 1500-2000. Също така при движение на свободна оборотите седят на 1500 поради някакви съображения - например сервото на спирачките да може да действа. Като спреш на място си падат на 900. Карай си колата и въобще не слушай тъпите майстори които могат да ремонтират само "най-сложната и съвършенна" "кола" Голф 2.shibing написа:не е от моторчето.започвам пак от нулата![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Замериха моторчето за празен ход и се оказа че работи(аз съшо си го мислех)Сега като натисна педала на газта рязко колата ускорява веднага.Изобщо колата си върви добре като за 1,1.Значи проблема сега е следният:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.Същото се получава и при движение,като изкл-
юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик....![]()
- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно това имах предвид, значи нормално е като запалиш да е на високи обороти за кратко, като е загряла за още по-кратко. Ако не е така, значи нещо не е наред, моята особено зимата бая качва обороти отначало.DigiPro написа:Като запалиш е нормално докато е студена първите 4-5 сек. оборотите да са около 1500-2000. Също така при движение на свободна оборотите седят на 1500 поради някакви съображения - например сервото на спирачките да може да действа. Като спреш на място си падат на 900. Карай си колата и въобще не слушай тъпите майстори които могат да ремонтират само "най-сложната и съвършенна" "кола" Голф 2.
Обаче... като изключиш от скорост да продължава да ти държи обороти...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Това съм го виждал само на една кола - Пежо 309, която умишлено беше направена да държи обороти 1-2 секунди след като пуснеш газта, с цел калпав шофьор да тръгва лесно на баир
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
При теб доколкото разбирам колата не е била така като си я взел, а в последствие се е получило това. Ще се опитам да подразбера от собственика на Пежо-то, как е направена тая шашма с оборотите, може да даде насока къде да търсим проблема.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
На място като подадеш газ и отпуснеш, пак ли държи обороти?
Да не би нещо съединителя ти да не отделя добре.
Съжалявам, ако давам глупави предположения, ама гледам човека се мъчи от половин година, искам да помогна
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Как ти е разхода?
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Всичко това с оборотите е напълно нормално и си е фабрично така. И предишната ми Фиеста 1,1 моно 91г. и тази сегашната 1,6 16V се държи така. Нека и колегите да кажат как е при тях, но според мен всичко е нормално. Също така като отпуснеш рязко газта оборотите не падат моментално а се смъкват плавно. Някой колега беше обяснявал защо е така но не помня. Според мен по този начин превключването между предавките става много по плавно.
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX
За да не отварям нова тема ,продължавам тази,автомобила е същия като на колегата shibing от него го купих
имах по сериозни проблеми за отстраняване и бях оставил на заден плат въпросното глъхнене,та те вече са отстранени мога с гордост да кажа че колата е на една идея от перфектна
сменено до тук:
-Двигател от 1.1 минах на 1.3 отново моно с код J6B
-Потенциометър
-цялата моноинжекция /имам 3 броя ,кото и да сложа 1 и също/
-горивен филтър /тя колата се кара предимно на газ ама все пак/
-цялата генерация + махане на катализатор и замяната му с резонаторно гърне/незнам на колегата кой му е казал че няма катализатор ,определено имаше
/
-кабели и свещи като за свещи сложих и моторкрафт и денсо разлика никаква
ами това е което се сещам а проблема е че при потегляне при подаване на газ колата "мисли" секунда ,две и тогава ускорява /адски неприятно за мен/
мотора е перфектен не пипа маслото не пуши със зентровани клапани почти не трака
маслото е на има няма 200 км
сигурен съм че проблема е някъде по електорниката възможно ли да е е ламбда сондата ?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
имах по сериозни проблеми за отстраняване и бях оставил на заден плат въпросното глъхнене,та те вече са отстранени мога с гордост да кажа че колата е на една идея от перфектна
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
сменено до тук:
-Двигател от 1.1 минах на 1.3 отново моно с код J6B
-Потенциометър
-цялата моноинжекция /имам 3 броя ,кото и да сложа 1 и също/
-горивен филтър /тя колата се кара предимно на газ ама все пак/
-цялата генерация + махане на катализатор и замяната му с резонаторно гърне/незнам на колегата кой му е казал че няма катализатор ,определено имаше
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-кабели и свещи като за свещи сложих и моторкрафт и денсо разлика никаква
ами това е което се сещам а проблема е че при потегляне при подаване на газ колата "мисли" секунда ,две и тогава ускорява /адски неприятно за мен/
мотора е перфектен не пипа маслото не пуши със зентровани клапани почти не трака
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
сигурен съм че проблема е някъде по електорниката възможно ли да е е ламбда сондата ?
![Изображение](http://forum-lines.ru/rez/ab43845.gif)
![Изображение](http://img179.imageshack.us/img179/5971/warmk5.jpg)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 65 госта