Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 08 юли 2007, 20:21

Тука що не погледнете ?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 09 юли 2007, 11:07

На тези ДВГ проблема не е в самия стъпков мотор, а в управлението му :arrow: TPS сензора, или това червеното - посочено е с черна стрелка на схемата, която е постната по-горе /долу в ляво/. Лошото е, че такъв датчик се намира трудно, а нов върви в комплект с моторчето. Във форума е писано доста за този проблем на този ДВГ.

:idea: картинка и информация :arrow: TPS/THROTTLE POSITION SENSOR/Потенциометър дроселова клапа

:twisted:

Потребителски аватар
shibing
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от shibing » 11 юли 2007, 21:22

не е от моторчето.започвам пак от нулата :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Замериха моторчето за празен ход и се оказа че работи(аз съшо си го мислех)Сега като натисна педала на газта рязко колата ускорява веднага.Изобщо колата си върви добре като за 1,1.Значи проблема сега е следният:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.Същото се получава и при движение,като изкл-
юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик.... :evil: :twisted:
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 11 юли 2007, 23:21

shibing написа:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.
Това само при студен двигател или винаги?
Сега (лятото) какво отчита термометърчето като загрее (предполагам си сменил термостата)?
shibing написа:Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....
Ти му кажи: "на калпава ракета космоса й крив".
Ееее, ша им са и на майсторите :evil:

Потребителски аватар
shibing
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от shibing » 12 юли 2007, 17:58

Това само при студен двигател или винаги?
Сега (лятото) какво отчита термометърчето като загрее (предполагам си сменил термостата)?
Като загре секундите са 2,3 но пак го има.Колкото до втория въпрос:стрелката седи малко над бялото(минимума),на 1 см някаде над минимума.Никога не е загрявала толкова че стрелката да отиде в средата камо ли в мах.Термостата не съм го сменял защото ми казаха че не е за смяна(иначе не е проблем).
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 12 юли 2007, 19:49

shibing написа:не е от моторчето.започвам пак от нулата :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Замериха моторчето за празен ход и се оказа че работи(аз съшо си го мислех)Сега като натисна педала на газта рязко колата ускорява веднага.Изобщо колата си върви добре като за 1,1.Значи проблема сега е следният:като запала колата и оборотите седят на 2000 около 4,5 секунди след което се нормализират до 900-1000 об/мин.Същото се получава и при движение,като изкл-
юча от скорост и оборотите си остават все едно не съм изключил от скорост(даже някой път се повишават леко) и пак така след 4,5 секунди падат.Когато спирам на скорост не е така,но немога винаги да се съобразявам с този проблем.Тоя елконаджията ми каза да си взема Фолксваген Голф 2 и няма да се оплаквам вече....Адски негодни маистори има тук в Пазарджик.... :evil: :twisted:
Като запалиш е нормално докато е студена първите 4-5 сек. оборотите да са около 1500-2000. Също така при движение на свободна оборотите седят на 1500 поради някакви съображения - например сервото на спирачките да може да действа. Като спреш на място си падат на 900. Карай си колата и въобще не слушай тъпите майстори които могат да ремонтират само "най-сложната и съвършенна" "кола" Голф 2.

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 13 юли 2007, 10:34

DigiPro написа:Като запалиш е нормално докато е студена първите 4-5 сек. оборотите да са около 1500-2000. Също така при движение на свободна оборотите седят на 1500 поради някакви съображения - например сервото на спирачките да може да действа. Като спреш на място си падат на 900. Карай си колата и въобще не слушай тъпите майстори които могат да ремонтират само "най-сложната и съвършенна" "кола" Голф 2.
Точно това имах предвид, значи нормално е като запалиш да е на високи обороти за кратко, като е загряла за още по-кратко. Ако не е така, значи нещо не е наред, моята особено зимата бая качва обороти отначало.
Обаче... като изключиш от скорост да продължава да ти държи обороти... :shock:
Това съм го виждал само на една кола - Пежо 309, която умишлено беше направена да държи обороти 1-2 секунди след като пуснеш газта, с цел калпав шофьор да тръгва лесно на баир :lol:
При теб доколкото разбирам колата не е била така като си я взел, а в последствие се е получило това. Ще се опитам да подразбера от собственика на Пежо-то, как е направена тая шашма с оборотите, може да даде насока къде да търсим проблема. :roll:
На място като подадеш газ и отпуснеш, пак ли държи обороти?
Да не би нещо съединителя ти да не отделя добре.
Съжалявам, ако давам глупави предположения, ама гледам човека се мъчи от половин година, искам да помогна :oops:

Как ти е разхода?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 13 юли 2007, 17:55

Всичко това с оборотите е напълно нормално и си е фабрично така. И предишната ми Фиеста 1,1 моно 91г. и тази сегашната 1,6 16V се държи така. Нека и колегите да кажат как е при тях, но според мен всичко е нормално. Също така като отпуснеш рязко газта оборотите не падат моментално а се смъкват плавно. Някой колега беше обяснявал защо е така но не помня. Според мен по този начин превключването между предавките става много по плавно.

Потребителски аватар
shibing
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от shibing » 15 юли 2007, 13:37

Колата ми е оправена!Проблема е че майстора на които я оставих за един ден не ми каза как я е оправил(важното е че е оправена).Ако има нещо интересно ще го споделя по нататък.....
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Адски неприатен проблем с Fiesta 1.1mi CLX

Мнение от peshaka » 28 сеп 2009, 20:03

За да не отварям нова тема ,продължавам тази,автомобила е същия като на колегата shibing от него го купих :D
имах по сериозни проблеми за отстраняване и бях оставил на заден плат въпросното глъхнене,та те вече са отстранени мога с гордост да кажа че колата е на една идея от перфектна :lol:
сменено до тук:
-Двигател от 1.1 минах на 1.3 отново моно с код J6B
-Потенциометър
-цялата моноинжекция /имам 3 броя ,кото и да сложа 1 и също/
-горивен филтър /тя колата се кара предимно на газ ама все пак/
-цялата генерация + махане на катализатор и замяната му с резонаторно гърне/незнам на колегата кой му е казал че няма катализатор ,определено имаше :wink: /
-кабели и свещи като за свещи сложих и моторкрафт и денсо разлика никаква
ами това е което се сещам а проблема е че при потегляне при подаване на газ колата "мисли" секунда ,две и тогава ускорява /адски неприятно за мен/
мотора е перфектен не пипа маслото не пуши със зентровани клапани почти не трака :) маслото е на има няма 200 км
сигурен съм че проблема е някъде по електорниката възможно ли да е е ламбда сондата ?
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 65 госта