Стартера не върти...
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Стартера не върти...
Здравейте колеги,сядам в колата,слагам ключа на стартера,завъртам го и ООООО... чудо стартера не върти,а се чува само едно ЦЪК,отпускам ключа за да се върне на зад и се чува пак ЦЪК,така някаде около 33 пъти и на 34 път завъртя и двигателя запали.За една седмица ми го прави за пети път този номер без значение дали е загряла или не,някакво реле,бубина ли е не знам. Помагайте хора,двигателя е 1.4 пълен инжекцион, PTE(F4B),75к.с. 1996г.
Във FORD-а e комфорда
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Една от многото вероятности.fanfast написа:Четки на стартера

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хахахахаааа, рече ли ви чича ви Кольо, че е шалтера
(Ако е той де, щото на монтьор вяра нямам
) Ха речете по бира сега...
Pepy1, ако подадеш ток едновременно и да се изхвърли бенсикса и да се завърти той я зацепил за маховика, я не. Идеята на шалтера е, при подаване на ток да се изхвърли бендикса и в момента, в който той се зацепи с маховика, шалтерът да подаде ток и да завърти стартера. Иначе казано последователността да е изхвърляне и зацепване и след това завъртане...Дано рзабра нещо от брътвежите ми


Pepy1, ако подадеш ток едновременно и да се изхвърли бенсикса и да се завърти той я зацепил за маховика, я не. Идеята на шалтера е, при подаване на ток да се изхвърли бендикса и в момента, в който той се зацепи с маховика, шалтерът да подаде ток и да завърти стартера. Иначе казано последователността да е изхвърляне и зацепване и след това завъртане...Дано рзабра нещо от брътвежите ми

Последна промяна от cocoff на 13 сеп 2007, 21:55, променено общо 1 път.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
А аз казах, че единственното сигорно нещо, е че няма нищо сигурно...cocoff написа:Хахахахаааа, рече ли ви чича ви Кольо, че е шалтераХа речете по бира сега...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Значи,това е онова цилиндричното тяло,което стои отвън на самия стартер,вътре има бубина с електромагнит,която изхвърля бендикса и като го изхвърла има клеми,които правят контакт и стартера се завърта.Е точно тези клеми бяха много нагоряли и за нищо не стават и трябваше да се смени целия включвател.От мен за сега толкова дано да съм помогнал на някого.
Във FORD-а e комфорда
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта