Стартера не върти...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Стартера не върти...

Мнение от ge4ev » 03 сеп 2007, 08:11

Здравейте колеги,сядам в колата,слагам ключа на стартера,завъртам го и ООООО... чудо стартера не върти,а се чува само едно ЦЪК,отпускам ключа за да се върне на зад и се чува пак ЦЪК,така някаде около 33 пъти и на 34 път завъртя и двигателя запали.За една седмица ми го прави за пети път този номер без значение дали е загряла или не,някакво реле,бубина ли е не знам. Помагайте хора,двигателя е 1.4 пълен инжекцион, PTE(F4B),75к.с. 1996г.
Във FORD-а e комфорда

Потребителски аватар
fanfast
потребител
потребител
Мнения: 312
Регистриран: 15 сеп 2006, 18:28
Модел на автомобила: GT
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от fanfast » 03 сеп 2007, 09:13

Четки на стартера :wink:
skype:fanfast

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 03 сеп 2007, 09:36

Вземи си една летва да почукваш стартера докато го отремонтираш. Помага.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 03 сеп 2007, 10:13

Евентуално зачисти и шалтера...

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 03 сеп 2007, 10:14

Клемите на акумулатора гледал ли си ги? Ако са хлабави и окислени става същото ЦЪК.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 03 сеп 2007, 14:04

Клемите на акумулатора са стегнати,съмнявам се в четките на стартера
Във FORD-а e комфорда

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 03 сеп 2007, 15:54

Чукни по него де. То ще си покаже.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 04 сеп 2007, 07:57

Чуйнах го и по-рядко взе да го прави този проблем.
Във FORD-а e комфорда

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 04 сеп 2007, 08:21

fanfast написа:Четки на стартера :wink:
Една от многото вероятности. :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 04 сеп 2007, 20:01

ge4ev написа:Чуйнах го и по-рядко взе да го прави този проблем.
100% четки!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 05 сеп 2007, 07:52

Много благодаря на всички за помоща.
Във FORD-а e комфорда

martin_j
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 18 май 2007, 12:29
Модел на автомобила: ford 1.8 d
Местоположение: ryse
Status: Извън линия

Мнение от martin_j » 05 сеп 2007, 17:10

КЛЕМИТЕ НА МАГНЕТА НА БЕНДИКСА. 55ЛВ. С РЕМОНТА.

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 13 сеп 2007, 13:59

Оказа се, че включвателя е заминал и срещу 53 лв. е като нов. 33 лв. + 20лв. работа.Четките са си супер.
Във FORD-а e комфорда

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4784
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 13 сеп 2007, 21:13

я раздуй по подробно какъв е тоя включвател че и мен ме гони тоя проблем от 2 дни
:cry:
времето е като парите-никога не стига

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 сеп 2007, 21:46

Хахахахаааа, рече ли ви чича ви Кольо, че е шалтера :) (Ако е той де, щото на монтьор вяра нямам :) ) Ха речете по бира сега...
Pepy1, ако подадеш ток едновременно и да се изхвърли бенсикса и да се завърти той я зацепил за маховика, я не. Идеята на шалтера е, при подаване на ток да се изхвърли бендикса и в момента, в който той се зацепи с маховика, шалтерът да подаде ток и да завърти стартера. Иначе казано последователността да е изхвърляне и зацепване и след това завъртане...Дано рзабра нещо от брътвежите ми :)
Последна промяна от cocoff на 13 сеп 2007, 21:55, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 13 сеп 2007, 21:55

cocoff написа:Хахахахаааа, рече ли ви чича ви Кольо, че е шалтера :) Ха речете по бира сега...
А аз казах, че единственното сигорно нещо, е че няма нищо сигурно...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 14 сеп 2007, 08:07

Значи,това е онова цилиндричното тяло,което стои отвън на самия стартер,вътре има бубина с електромагнит,която изхвърля бендикса и като го изхвърла има клеми,които правят контакт и стартера се завърта.Е точно тези клеми бяха много нагоряли и за нищо не стават и трябваше да се смени целия включвател.От мен за сега толкова дано да съм помогнал на някого.
Във FORD-а e комфорда

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта