Пали, гасне и има закъснение да поеме газта.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
shark4uk
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
Местоположение: UK
Status: Извън линия

Пали, гасне и има закъснение да поеме газта.

Мнение от shark4uk » 09 сеп 2007, 18:13

Днес лошото се случи, бях по работа, запалих, тръгнах и колата изгасна. Никакъв шанс да запали. Хубаво, че тук в Англия до 15-20 минути идва кола на пътна помощ, ако си абониран разбира се. Та човека дойде и се оказа ръчната горивна помпа, дето е над горивния филтър е заминала. Добре че случих на познат, който в неделя ме снабди набързо с нова и нов горивен филтър. Пътната помощ беше много любезен и смени сам всичко - алтернативата беше да ме тегли безплатно до дома ми. Обезвъздушиха, текна нафта от инжекциона, колата запали и всичко беше наред. Аз се повъртях малко, довърших си работата, запалих, тръгнах и изгаснах. Подадох малко ръчно гориво, успях да запаля и тръгнах. Наложи се да заредя, естествено, след зареждането отказа да запали и повторих същата процедура и така след всяко спиране за период по-дълъг от 5-10 мин. Освен това ми прави впечатление като дам газ и има едно задържане от секунда - две и после колата тръгва като луда. Може ли някъде да е останал още въздух или... Кажете колеги какво да проверя, каква може да е причината, че утре ме чака 600км път. Благодаря.

shark4uk
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
Местоположение: UK
Status: Извън линия

Мнение от shark4uk » 11 сеп 2007, 18:07

Хубава приказка имаме - неволята учи. Та и аз покрай неволята, почти го изучих тоя форд и работата на дизела. Байпасвах цялата система да разбера откъде тегли въздух, щото такъв определено тегли, чувства де по ръчната помпа - не работи ли колата омеква бутончето и се помпа лесно. Та изнамерих едно прозрачно шлаухче и видях, че преви много молки мехурчета, и едно по едно, стигнах до - горивната помпа. Тя май е сдала багажа, от там ми вкарва въздух, а тя на ремонт не подлежи, нали колеги? И освен това струва колкото една кола на старо? Дайте някой съвет, че днес съм я оставил в сервиза и утре чакам майстора да звъни и да ме съветва. :x

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 12 сеп 2007, 08:55

Доколкото съм чел из форума, най-често проблемът идва от този клапан на помпата: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9153.
Прочети и свързаните с него теми.
Изображение

shark4uk
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
Местоположение: UK
Status: Извън линия

Мнение от shark4uk » 13 сеп 2007, 15:06

Дънди, едно голямо благодаря за линка.
Днес следобед ще ходя да я взимам. Пълно с некадърници тука. Пътната помощ дето ми сменя инжектора и филтъра е объркала май конците. А служителят бе от АА една от най-реномираните заедно с РАК тука. Казаха ми, че филтъра не е поставен правилно, както и самия инжектор и от там връща обратно нафта и т.н. Но имаме време до довечера, за да съм сигурен кой къде греши трябва да си взема колата вървяща. А като си спомня как байпасвах системата, много е вероятно Дънди да ме е насочил в сърцето на проблема. :?

shark4uk
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
Местоположение: UK
Status: Извън линия

Писна ми

Мнение от shark4uk » 19 сеп 2007, 12:31

След 8 дни седене в сервиза и обещания, утре ще е готова, колата си я прибрах вчера. И днес сутринта съответно не пали и има абсолютно същия проблем. Егати и некадърниците, наново смениха инжекцион и филтър с "оригинални от Форд", горивопроводи и т.н. Обръснаха ме само за материали, без труд, но колата не върви. Тоя мУнтьор ще му разбия муцуната. Казвам му, приятел, горивната помпа гледай, той нищо и няма, колата супер върви. Абе върви ама дърпа въздух.... Сега отивам пак, писна ми

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта