Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 апр 2012, 21:46
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDDI
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
Колеги аз имам подобен проблем с Форд Мондео 2002 TDDI! Ако може да ми дадете някакво мнение! По подобен начин пали след дълго въртене , но само при дълго престои угасена но един път запалили няма проблем с другите паления!Проблемът е само на студена кола ! Смених свещи и нямаше резултат!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
Добре си сменил свещи, ама измери ли за напрежение към тях при включване на контакт? Проблемът може да е в реле или предпазител.RP.Radnev написа:Колеги аз имам подобен проблем с Форд Мондео 2002 TDDI! Ако може да ми дадете някакво мнение! По подобен начин пали след дълго въртене , но само при дълго престои угасена но един път запалили няма проблем с другите паления!Проблемът е само на студена кола ! Смених свещи и нямаше резултат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
Или стандартното, горивната система да взема въздух. Най-често от свръзките или помпата за ръчно подкачване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
ТДДИ също си имат своите болки! В момента не мога да дам конкретна причина,но от опит често съм намирал проблем със центровката.Всички си мислят че като колата му е със верига и вече край със проблемите.Нищо подобно,проблемите едвам сега започват.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
Здравейте. Да питам и аз нещо горе долу за подобен проблем. Колата ми е с помпа Лукас и зимата пали с малко въртене,обаче като запали тресе все едно работи на 2-3 цилиндъра. След 5-6 секунди се оправя и оборотите не мърдат. Паля я без да давам газ,изчаквам релето,оставям я поне 6-7 минути преди да тръгна. След това няма проблем с паленето,пали от раз,не тресе,прави го само сутрин като е студена зимата. По мотора съм сменял свещи и горивен филтър,дюзите не съм ги пипал,както и ръчната помпа за подкачване. При мене тя не се вдървява като помпам и дали не е от нея тоя проблем не знам. Една сутрин ми свърши нафтата и изгасна естествено,но като сипах въртях към 7-8 пъти докато запали,като преди всеки опит помпах с ръчната помпа и не усетих да се втвърдява. Мерих тока към свещите,компресията,с един приятел сложих само за проба свещ на 1-ви цилиндър (откъм ангренажния ремък,края на кабела) и като дадох на контакт свеща стана червена за 1 секунда. Всичко уж е в нормите,не знам от какво може да е тоя проблем. Ако дърпа въздух от някъде в горивната система,не трябва ли да тресе постоянно-в смисъл,че ще дърпа и като загрее,и при следващо палене пак би трябвало да тресе. Не знам,не съм специалист,просто така си ги обеснявам нещата-ако бъркам с радост ще понеса критика и естествено съвет.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
Иска доктор приятелю!
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
Ето прочети как се справих аз, като прибавим че и точният човек ти се обажда, не му мисли много:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=43301
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=43301
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мондео ТДИ-пали след дъъълго въртене
Че ще трябва доктор е ясно. Темата на Ялта съм я чел няколко пъти. Днеска я натиснах малко повече и се разтрака много яко от капака на клапаните (от там поне го чувам),та май доктор няма да може да и помогне. Зъб ли е прехвърлила не знам,ама май това и беше на мойта колица.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта