Скъсан ангренажен ремък
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Знам ,че за камерата 1мм е адски много и това променя и сгъстява мотора ,но тук става въпрос за 1-2 десети от мм не мисля ,че ще усети разлика от сгъстяване на дизелов мотор който си има 20-30 бара компресия
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
На това мондео главата е чугунена,а и при скъсан ремък глвата не се шлайфа.Само при прегряване на двигателя,а и до колкото знам се шлайва алуминиевата глава.
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Няма накаде много много да се шлаифа позволява съвсем малко да се отнема не е като при бензиновите двигатели
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 01 дек 2009, 22:19
- Модел на автомобила: Форд ескорт 1.8Д
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
За горивната камера на дизелака мисля, че повечето от нея се формира от буталото. На него има две вдлъбнати, които според мен играят роля на горивна камера. А главата определено е КОООООРЕННО различна от бензиновата. Ми то тва нещо си е почти равно и не знам какъв шлайв може да понесе (1, 2 десети може би). Разбирачите да кажат. Аз вчера си отворих счупения двигател и останах мн изненадан, че по буталата се бяха отбелязали смукателните клапани (на някои повече, на други по малко
) и за това ми е странно какво шлайфане може да понесе кратуната.

-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Колеги,
колата патува в мометна към нас на ремарке.
Някои имали схема на мотора на това чудо защото ще свалям главата тия дена да видя пораженията и ме е страх да не оплескам нещо?
колата патува в мометна към нас на ремарке.
Някои имали схема на мотора на това чудо защото ще свалям главата тия дена да видя пораженията и ме е страх да не оплескам нещо?
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Mr.StealboY написа:Ха,да попитам аз на дизеловия двигател от кои компоненти се сформира горивната камера?
и от към Буталото колега се формира
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Ъп!gosho_ford написа:Колеги,
колата патува в мометна към нас на ремарке.
Някои имали схема на мотора на това чудо защото ще свалям главата тия дена да видя пораженията и ме е страх да не оплескам нещо?
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
хии, малко развитие на темата!
Днес почнах да разглобявам форделата, трябваха ми 3 часа да сваля предпазителя на ремъка, ремъка ( каквото е останало от него, самите зъби на от ремъка ги събрах в шепа), водна помпа (с изхвръкнала шайба) и др. Та свалих аз теа неща с триста зора, като мислехме да пробваме първо само да сменим ремъка и да пробваме тукувиж клапаните не са криви или нещо друго
( някои майстори ми казваха първо да пробвам само да сменя ремъка... други да свалям направо главата и така аз реших първото) обаче, като разглобихме всичко и гванах колелото на разпределителния вал и пробвах да го завъртя то не помръдна в нието една посока при доста голямо усилие! Да Ви питам това не е ли 100% признак на криви клапани или строшено нещо в главата?
Утре ще отворя капака на клапаните, че днес неостана време.
Днес почнах да разглобявам форделата, трябваха ми 3 часа да сваля предпазителя на ремъка, ремъка ( каквото е останало от него, самите зъби на от ремъка ги събрах в шепа), водна помпа (с изхвръкнала шайба) и др. Та свалих аз теа неща с триста зора, като мислехме да пробваме първо само да сменим ремъка и да пробваме тукувиж клапаните не са криви или нещо друго

Утре ще отворя капака на клапаните, че днес неостана време.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Отваряй смело!
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Да разбирам ли, че щом не се върти колелото на разпределителния вал същия е блокирал ?S_C написа:Отваряй смело!
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
12485837% е ударила клапани, няма какво да се занимаваш с глупости отваряй я за да видиш какво е положението. Преди седмица видях една омега Б шестак как беше ударила клапани. Клапаните се бяха забили в буталата, а свещите приличаха на маргаритки.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
оХ, добре... днес продължавам да разглобявамurgan написа:12485837% е ударила клапани, няма какво да се занимаваш с глупости отваряй я за да видиш какво е положението. Преди седмица видях една омега Б шестак как беше ударила клапани. Клапаните се бяха забили в буталата, а свещите приличаха на маргаритки.

много е непристъпно- поне за ангренажа, за главата няма да е така ... лошото е че са некви еврейски ключове и разни гайчни номер 15..18 ..
Колеги ползвах търсячката но неоткрих кои знае какво та ако някои знае или има подобна тема за свваляне на главата и зацепване на ангренажа да я предостави.Благодаря
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Колега здравей ,по темата от някое ръководство трябва да намериш какъв е реда за развиване и навиване болтовете на главата и съответно с какъв момент на стягане .А за зацепване на ремъците виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 31607b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;. Успех.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Според мен реда за оттягане е същия както при затягането!? По интересни са белезите при слагане на ремъка... не съм го правил досега но винаги има първи път...мисля че няма да е някво китайско писмоbaro написа:Колега здравей ,по темата от някое ръководство трябва да намериш какъв е реда за развиване и навиване болтовете на главата и съответно с какъв момент на стягане .А за зацепване на ремъците виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 31607b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;. Успех.

edit: това ли е реда за затягане : 10 4 2 6 8 ако някои зане колко килограма или NM се стягат ще съм му благодарен

7 5 1 3 9
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Kолега виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43703t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; е реда на завиване а тук са дадени моментите на стягане http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43783x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; .Успех
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Благодаря колегаbaro написа:Kолега виж тук http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43703t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; е реда на завиване а тук са дадени моментите на стягане http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 43783x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; .Успех

Има продължение на темата, днес продължих да разглобявам и ми останаха само болтовете които държат главата. Само да спомена,че за пръв път разглабям такъв дизел и то на форд и мога да кажа че всичко е толкова припряно и неудобно за работа...всичко е толкова сгръчкано та неможе да се бърка от никъде- ужассс....Но щом съм стигнал до тук занчи може.
Така, махна и капака на клапаните и да ви кажа видимо отгоре няма нищо на клапаните и на вала...притесняваме само първия клапан на първи цилиндър (откъм ангренажа) че е леко вдлъбнат т.е нее като останалите но не личи това да е стало под натиск т.е мисля че си е така този калпан а дали е така ще каже някои от вас който е по в час с това?


- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Колега така като гледам имаш доста неща още за сваляне.Продължавай да ни държиш в течение на нещата.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
ааа не не. това е преди да сваля разп. вал, кулер, изпъскателните колектори, горивен филтър и още разни другиbaro написа:Колега така като гледам имаш доста неща още за сваляне.Продължавай да ни държиш в течение на нещата.


Някои няма ли си наидея защо първия клапан е различен от останалите т.е малко вдлъбнат?
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
Здравей ако клапана не е натиснат от гърбицата на вала и стои по надолу от другите значи е крив и не може да затвори напълно.Наскоро видях глава на 1.8 Т 20 вентила ударила клапани ами от 20 само 8 не бяха криви.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 30 юни 2009, 23:55
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi
- Местоположение: гр. Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Скъсан ангренажен ремък
baro написа:Здравей ако клапана не е натиснат от гърбицата на вала и стои по надолу от другите значи е крив и не може да затвори напълно.Наскоро видях глава на 1.8 Т 20 вентила ударила клапани ами от 20 само 8 не бяха криви.
Ами не този не ми се вижда да е ударен отгоре от разпределителя просто май си е такъв- много странно! Ще трябва да вана да го снимам да може да се види.
След като съм махнал разпределителния вал нали трябва всички клапани да са еднакво изпъкнали?
Имам клапани с различно положение на изпъкналост това трябва да е сигурен признах на криви клапани…
Ще видя дано намеря днес такъв ключ че той си е доста голяма еврейска звезда
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта