Страница 2 от 2

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 15:56
от diesel1.6
lorinzar написа:направо към проблема ми преди 2-3 месеца си смених малсото на хидравликата старото беше станало на черна вода сложих титан ATF 3000...
Какво разбираш под "черна вода"? Черно, мръсно, вече разредено в сравнение с новото?
За "черна" мога да кажа, че в хидравличната техника това често са смелени гумени уплътнения.
Има ли промяна в работата на рейката в студено и топло време, или след по-продължителна работа и възможно загряване?
Най-доброто масло за такава хидравлика би било хидравлично с противозадирни добавки и то ще е по-добро от АТФ заради изискванията да ce осигури определено достатъчно високо триене.

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 15:58
от lorinzar
diesel1.6 написа:
lorinzar написа:направо към проблема ми преди 2-3 месеца си смених малсото на хидравликата старото беше станало на черна вода сложих титан ATF 3000...
Какво разбираш под "черна вода"? Черно, мръсно, вече разредено в сравнение с новото?
За "черна" мога да кажа, че в хидравличната техника това често са смелени гумени уплътнения.
Има ли промяна в работата на рейката в студено и топло време, или след по-продължителна работа и възможно загряване?
Най-доброто масло за такава хидравлика би било хидравлично с противозадирни добавки и то ще е по-добро от АТФ заради изискванията за АТФ да осигури определено достатъчно високо триене.
буквално като вода много по редко от това което е в момента с старото вертеше полеко сега значително по тежко върти

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 16:12
от diesel1.6
lorinzar написа:... сложих титан ATF 3000 и от тогава започна да присфирва ремакът като навия повече от оботот напоследък волана стана по тежък на въртене . Та мисълта ми е дайте някакво масло което да е подходящо за хидравлика на мк1
В такъв случай да не се окаже, че е нужно по-рядко масло? Свиренето на ремъка си пасва на затрудненото въртене на помпата заради повишения вискозитет.
Но дори и така да е, цялата хидрвалика е направена да работи продължително и с гъсто масло, заради ниските температури. Да няма някакво запушване или прегъване на маркуч? Или да сте бутали щуцери и подобни и нещо да е навито повече от правилното?
А дали свири ремъкът или нещо в помпата? Това го пробвай със нещо за пръскане на вода - палиш, даваш на някой да върти кормилото и да "свири", и намокряш ремъка и или шайбите. Свиренето трябва веднага да се промени, вероятно ще спре за малко. Ако няма промяна, свиренето е от другаде и може там да се крие загадката.

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 16:19
от lorinzar
най вече ремъкът ми приплъзва като запаля и почна да въртя на място в движение не е толкова осезаемо

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 16:58
от HACKO
А преди да го смениш от какво се оплакваше, че пристъпи към смяна? Сам си установил, че новото масло е по-гъсто, защо тогава си го сложил тогава?
Поредната илюстрация на тезата, "когато нещо работи не се пипа".

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 17:14
от diesel1.6
lorinzar написа:най вече ремъкът ми приплъзва като запаля и почна да въртя на място в движение не е толкова осезаемо
A като загрее оправя ли се? Само приплъзването не е голям зор, ако пренебрегнем износването на ролките. И моя приплъзва, че е стар, когато завия до упор.

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 18:38
от kkkc100
нз кой какво е правил но на мен като ми изби щуцера от хидрв помпа питам във мото фое казаха 250 кинта маркуч няма щуцери няма зегерки за тях само О пръстени :D който бяха 13,50 (2 нещастни кръгли гумички ) и се сещате че можеше да се карбова от гумената част и да се направи ама за монтаж демонтаж 150-200 лв ..... така че побългаряването е на лице ..... налях си на Валволин АТФ червено масло ..... никви забележки :mrgreen:

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 22:38
от ЯЛТА
lorinzar написа:най вече ремъкът ми приплъзва като запаля и почна да въртя на място в движение не е толкова осезаемо
Ремъка не трябва да приплъзва въобще . Разглобявал съм на СИЕРА , на входа има един холендер, като се отвие, вътре има клапанче с много финна цетка, и на нея имаше боклучета-насъбрали се, след измиване с бензин свиренето изчезна, а волана осезаемо олекна. Не знам на Мондеото, може принципно да е същото.Ако го разглобиш, внимавай да не обърнеш детайла на обратно, защото въобще няма да имаш хидравлика и циркулация на маслото. Пак ти повтарям може и да има разлики СИЕРА-МОНДЕО.

Re: хидравлика

Публикувано: 14 апр 2011, 17:26
от lorinzar
и още се колебая какво масло да сложа от толкова видове не знам дали няма да има същия ефект

Re: хидравлика

Публикувано: 15 апр 2011, 09:15
от cockyhotty
Ford ESP-M2C-166H трябва да е маслото като спецификация. А вече марката няма абсолютно никакво значение.

хидравлика

Публикувано: 21 апр 2011, 15:17
от ftall
За да не отварям нова тема ще пиша в тази. Щуцера на високото налягане сълзи. Нито много, нито малко. Там би трябвало да има уплътнение и в добрият случай да е пропуснало, а в лошия да се е прекъснала изцяло или частично тръбата. Ключът е 18. Купих, опитах, но щуцера тръгва с нипела, който пък е 29 :) Там няма много място за здраво хващане и щуцера леко се заобли. Мога да го развия от нипела, но не знам дали освен преход не върши и някаква друга работа като да държи пружина, клапан или някакви такива джунджурии. Разглабял ли е някой това чудо и дали ако го отвия ще изпадат разни джажди от там :) Става дума за горния отвор на снимката

Изображение

Re: хидравлика

Публикувано: 21 апр 2011, 15:26
от ЯЛТА
Не съм сигурен, но мисля че може да има клапанче или финна цетка.

Re: хидравлика

Публикувано: 26 апр 2011, 17:07
от lorinzar
вече се спрях на едно слагал ли е някои колега такова: ELF MATIC G3 GM:DEHRON 3 G . ZF:TE-ML 03D,04D,09,14A 17C MB236,5,236,9 ALLISONC4 MAN339typeF. буквално съм преписал информацията от етикета.