Не пали на топъл двигател
- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хахаха колега и аз като я взех мойта, нещеше да гасне и тогава смених въпросния клапан (естествено с употребяван). Някоя умна глава беше махнал гумичката вътре, явно е бил изгорял на път и са го моднали колкото да се приберат и след това не са си направили труда да го сменят. Та знам какво е чуствотоshark написа:chains запознат съм с действието на този клапан. С един приятел с буса му Пежо така закъсахме на едно кръстовищеклапана отказа да работи. Извадихме го махнахме му оста и наистина после буса гаснеше само на скорост. Само не ме питайте какви работи ми чуха ушите докато го подкараме от "колегите"

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 окт 2006, 23:12
- Модел на автомобила: Форд Мондео Ghia 1,8 TDI `98
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Последно смени ли клапана или не? Аз скоро имах проблеми с тоя клапан - смених го с нов и да чукна на дърво проблемите се изпариха. А иначе е голяма гадост - имаш чувството, че двигателят ти плаче за основен ремонт.... въртиш като за световно, а нищо не се случва! Въпреки всичко си мисля че може да имаш проблем с засмукване на въздух отнякъде.
- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какъв е бил точно проблема при теб? На мен ми казаха, че проблема ми може да е в този ел. клапан. Смисъл гумичката, която спира горивото не се вдигала и заради това не може да запали. Честно да си кажа и на мен ми мина някаква така мисъл през главата та чакам заплатата и най-накрая ще си купя един нов и ще разбера дали наистина е от него.faberski написа:Последно смени ли клапана или не? Аз скоро имах проблеми с тоя клапан - смених го с нов и да чукна на дърво проблемите се изпариха. А иначе е голяма гадост - имаш чувството, че двигателят ти плаче за основен ремонт.... въртиш като за световно, а нищо не се случва! Въпреки всичко си мисля че може да имаш проблем с засмукване на въздух отнякъде.

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 окт 2006, 23:12
- Модел на автомобила: Форд Мондео Ghia 1,8 TDI `98
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мисля , че два-три пъти ми направи проблем с паленето - нещо от рода на - подгряваш, въртиш, запалва пък не успява да работи добре. Следващия път не запали от първото подгряване. Последния въобще не запали - върти като за световно, а дори не мисли да припали. Помислих си че е от клапана , но мислех, че е от блокировката на алармата. И нямаше никаква връзка на студено , на топло. Един приятел я взе в сервиза си и ми каза , че е клапана на помпата за горивото. Дали точно гумичката му е била проблема - не мога да ти кажа. Но след смяната му - нямам проблеми с паленето.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 ное 2006, 07:30
- Модел на автомобила: ford escort turbodiesel
- Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Имам следният проблем от 2 години имам Ford Escort 1.8 TD Endura-DE 1994:
От 2-3 месеца като дам на 5(директна) не може да държи повече от 80-100 км- нещо я ограничава. Освен това при спиране(светофар/стоп) колата угасва, при връщане на контактния ключ пали нормално, но се усеща пак също ограничаване на двигателя- нещо го спира да развие повече мощност! Сменил съм горивен филтър, а преди 2 месеца смених и електромагнитния клапан. Едвам се прибрах до нас, а сега въобще не иска да пали! Върти на стартера и толкова...
Възможно ли е ГНП-то(LUCAS/CAV) да е отказала и ако е тя мога ли да я заменя с BOSCHVE? И ако я сменя кабелите, които са на букси дали ще отговарят на BOSCHVE?
От 2-3 месеца като дам на 5(директна) не може да държи повече от 80-100 км- нещо я ограничава. Освен това при спиране(светофар/стоп) колата угасва, при връщане на контактния ключ пали нормално, но се усеща пак също ограничаване на двигателя- нещо го спира да развие повече мощност! Сменил съм горивен филтър, а преди 2 месеца смених и електромагнитния клапан. Едвам се прибрах до нас, а сега въобще не иска да пали! Върти на стартера и толкова...
Възможно ли е ГНП-то(LUCAS/CAV) да е отказала и ако е тя мога ли да я заменя с BOSCHVE? И ако я сменя кабелите, които са на букси дали ще отговарят на BOSCHVE?
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Дали не може да е от запушен катализатор???
Проблем с турбината???
Запушени дюзи???
Неизправна нафтова помпа???
огледай тея неща и дано другите колеги дадат още някоя идея
Проблем с турбината???
Запушени дюзи???
Неизправна нафтова помпа???

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Пробвай и друго - разглоби този клапан и го огледай внимателно.Може гумичката да се е закъсала - той си цъка , че отваря - дига се , ама парченце от гумичката виси и спира притока на нафта.Поне при мен беше така и докато открия що не пали...после пък докато уцеля работещ клапан , абе... пробвай - нищо не пречи. Става за минутка развиването !
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 ное 2006, 07:30
- Модел на автомобила: ford escort turbodiesel
- Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Смених тялото на горивния филтър, с ръчната подкачваща помпа и обезвъздуших, след което двигателя запали. Работи! Но на моменти самият двигател да потреперва понижава малко оборотите и от ауспуха излиза сив дим!!! След малко работа на място се оправя. Изпробвах я на дълъг път и пак старите проблеми (не мога да вдигна повече от 80-100 км при пълна газ). Идеи?
И възможно ли т.к. преди горивния филтър има горивоподкачваща помпа (предполагам електромагнитна) тя да е причината?! Например подпушване?
И възможно ли т.к. преди горивния филтър има горивоподкачваща помпа (предполагам електромагнитна) тя да е причината?! Например подпушване?
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 ное 2006, 07:30
- Модел на автомобила: ford escort turbodiesel
- Местоположение: Stara Zagora
- Status: Извън линия
Re: Не пали на топъл двигател
Здравейте. Имам нов проблем- сменени са разпръскавачите на дюзите. Сега пали лесно, но когато работи двигателят и особено при спиране на светофар или стоп при изчакване, двигателят започва повече да тресе и от ауспуха започва да излиза сив пушек с мирис на сурова нафта. Маслото на двигателят не намаля , каква може да е причината?
Помпата е Лукас!
ford esscort 1994 /66 kw /1.8 td
Помпата е Лукас!
ford esscort 1994 /66 kw /1.8 td
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Не пали на топъл двигател
....вероятно не е добре регулирана ....ГНП! ...отиди на диагностика и евентуално ...след необходимия реглаж ще се възстанови спокойния ход!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 28 фев 2021, 17:59
- Местоположение: Германия
- Status: Извън линия
Re: Не пали на топъл двигател
Здравей колега и крайна сметка отстрани ли проблема.
Аз имам същия проблем на Транзита 2.2 140к.с. 2008
Аз имам същия проблем на Транзита 2.2 140к.с. 2008
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не пали на топъл двигател
Сивия и особенно бял пушек говорят за бедна смес. Имал съм 4 дизела-от класическите, а не комън рейл, които бяха поддържани и в добро здраве, но си бяха на години и километри, та след време всичките имаха подобни симптоми вкл. гаснене и невъзможност за палене, като проблемът винаги се оказваше запушен филтър на смукача в резервоара-една финна пластмасова цилиндрична оплетка, плътно обхваната от нещо, като много финни водорасли(?!), но се оказа факт! Бях чувал от стари дизелджии, че след време в нафтата се завъждат нЕкви такЪви бактерии, които образували подобни образувания, но ги приемах за лакърдии, подобни на ловно-рибарските, ама се оказаха истина-личен опит.
Имайте го предвид и няма да сгрешите, а после пишете, както е редно какво сте открили там?
Имайте го предвид и няма да сгрешите, а после пишете, както е редно какво сте открили там?
Много автомати-слаби резултати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта