Масло за двигателя
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Единственият довод "против" смесването, според мен е: минералното масло окислявайки се по-бързо от синтетиката, води от една страна до намаляване общото базово число (способността на маслото да неутрализира киселите продукти, образуващи се като резултат от горенето) при което се повишава киселинността и на двете масла. От друга страна продуктите на окислението играят ролята на катализатор за по-нататъшното окисляване(процесът е подобен на автокатализата), и по този начин минералното масло ускорява стареенето и на синтетиката. Според мен нищо не изхвърляй, а смесвай спокойноnhk написа:...

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
- Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
Благодаря Ви за отговорите. Тъй като Фиестата го гори бързо едва ли ще има време да се окисли. Ще го смеся и ще го наблюдавам ако има проблем точа и промивам двигателя. Като го изгори ще налея евтино БГ масло докато отворя двигателя.
Тия италианци са големи тикви - как може да караш една кола 100хил.км без да смениш маслото. Почти нямам познат, който да не бере ядове с кола внесена от Италия
Тия италианци са големи тикви - как може да караш една кола 100хил.км без да смениш маслото. Почти нямам познат, който да не бере ядове с кола внесена от Италия
- Full_Speed
- потребител
- Мнения: 479
- Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да,Да може да ти харчи по малко бензин,поради намаленото триене и точното масло а и наистина може да си улучил Точната Бензиностанция.
Пиши каде е та и ние да зареждаме там.
Та и двете причини да са довели до рязката промяна на разхода.
Пиши каде е та и ние да зареждаме там.
Та и двете причини да са довели до рязката промяна на разхода.
Последна промяна от jordj на 15 дек 2007, 18:18, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Относно италианския внос
Колега,
Абсолютно си прав, че италианците от гледна точка поддръжка на автомобил са по-кухи и от подводници.
Вярно е, че не сменят маслото (повечето карат с оригиналното, докато не се внесе возилото в БГ).
Ама явно има и свестни, защото, моята е италиански внос и нито гори, нито тече.
Само като я купих аз я прецаках леко (от незнание сипах 10W-40) и ми проби гарнитурата на капака.
След слагането на 5W-30 фордовската формула нямам абсолютно никакви проблеми, вече 12000 километра карам с това масло, на пръчката не помръдва.
Пича от МП ми каза, че това масло се сменя на 20 000, ама аз смятам на 15 000 да го сменя със същото.
Така че, взимай от МП - 60-ина лева беше.
Успех,
Ал
Абсолютно си прав, че италианците от гледна точка поддръжка на автомобил са по-кухи и от подводници.
Вярно е, че не сменят маслото (повечето карат с оригиналното, докато не се внесе возилото в БГ).
Ама явно има и свестни, защото, моята е италиански внос и нито гори, нито тече.
Само като я купих аз я прецаках леко (от незнание сипах 10W-40) и ми проби гарнитурата на капака.
След слагането на 5W-30 фордовската формула нямам абсолютно никакви проблеми, вече 12000 километра карам с това масло, на пръчката не помръдва.
Пича от МП ми каза, че това масло се сменя на 20 000, ама аз смятам на 15 000 да го сменя със същото.
Така че, взимай от МП - 60-ина лева беше.
Успех,
Ал
- Full_Speed
- потребител
- Мнения: 479
- Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Относно италианския внос
Колега какво ще рече от незнание да я прецакаш с 10W40?Пообясни ми малко,че нещо не мога да схвана за какво говориш?Мога да ти кажа,че аз карам с 10W40 и надали ми се е прецакало нещо от самия вискозитет на маслото.Al161978 написа:Колега,
Абсолютно си прав, че италианците от гледна точка поддръжка на автомобил са по-кухи и от подводници.
Вярно е, че не сменят маслото (повечето карат с оригиналното, докато не се внесе возилото в БГ).
Ама явно има и свестни, защото, моята е италиански внос и нито гори, нито тече.
Само като я купих аз я прецаках леко (от незнание сипах 10W-40) и ми проби гарнитурата на капака.
След слагането на 5W-30 фордовската формула нямам абсолютно никакви проблеми, вече 12000 километра карам с това масло, на пръчката не помръдва.
Пича от МП ми каза, че това масло се сменя на 20 000, ама аз смятам на 15 000 да го сменя със същото.
Така че, взимай от МП - 60-ина лева беше.
Успех,
Ал


- Full_Speed
- потребител
- Мнения: 479
- Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега Al механичните повдигачи при нормален режим на работа не могат да не се чуват.Особенно през зимата повечко,защото маслото се сгъстява повече и не може хубаво да омазнява.Когато загрее колата се изчиства това тракане на повдигачите.Вярно е,че при студен старт на двигатела повдигачите тракат като"дизел".Все пак карам 16-ка и ако ти я запаля в студен старт ще се увериш.Пък и ако вече не си се уверил.При твоята която също е 16V.При всяко масло докато проработи мотора има такова претракване.
Препоръчително масло за Форд?В зимен сезон съм по съгласен с тази формула.
Поздрави:Full_Speed........
чао чао
Препоръчително масло за Форд?В зимен сезон съм по съгласен с тази формула.

Поздрави:Full_Speed........

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Аз да попитам.. Какво масло да сложа на танка ,че е след ремонт.. че съм с някакво лятно малсо и сутрин мотора си е като блокирал направо .. Я давайте акъл ,че съм невежа на тая тема.. Четох по горе за маслото лятни зимни всесезонни.. и Все си мисля ,че на мен ми трябва 15w40 ,но незнам кое е по подходящо за моя мотор след ремонта който включва и набиване на ризи.. Казват ми ,че не е за синтетика защото не съм сменял лагерите .. нямаше почти никакво износване на коляновия вал..
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
venom4o,
Извинявай но след ремонтаа на двигателя при студено време е хубаво да си с по финно масло .Затова според мен е по добре да караш с 10w40 или 10w30 .По леко ще работи двигателя и ще улегне перфектно а ако искаш провери тук какво масло е подходящо за теб.
Какво масло е подходящо Вярно сайта е на Liqui Moly но има голяма гама Автомобили.
Извинявай но след ремонтаа на двигателя при студено време е хубаво да си с по финно масло .Затова според мен е по добре да караш с 10w40 или 10w30 .По леко ще работи двигателя и ще улегне перфектно а ако искаш провери тук какво масло е подходящо за теб.

Какво масло е подходящо Вярно сайта е на Liqui Moly но има голяма гама Автомобили.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта