Високи обороти на свободна

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: Високи обороти на свободна

Мнение от dreadx » 23 яну 2014, 23:19

Jblaze написа:Относно стъпковото моторче миналата седмица майстора ми каза, че няма такова, защото е с карбуратор.
То не пречи някой да го е "предобрил" с карбуратор. Направи една снимка на карбуратора, да ти кажем какво точно е. И огледай за спукани/разхлабени маркучи от които може да смуче въздух. Разклати ги, развърти ги - и се ослушвай за промяна в работата на двигателя. На мен ми се е случвало скоба да не стяга добре маркуч и да смуче въздух от там. Също и в мястото на всмукателния колектор - от където излиза вакуума за сервото.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Високи обороти на свободна

Мнение от opex » 24 яну 2014, 02:31

Jblaze написа: Относно стъпковото моторче миналата седмица майстора ми каза, че няма такова, защото е с карбуратор. Сега гледах талона за код на двигател и пише - ТК40983, но не откривам нищо повече за такъв модел.
Това е поредния номер на двигателя, последните букви и цифри от рамата. Код-а на двигателя ще се разбере ако напишеш целия номер на рамата и някой (може и аз) го вкара в Microcat. (G6A или GUE/GUD по Autodata) По-скоро втория, първия мисля е моноспринцовка.
Тоз харбуратор няма ли смукач нещо, как се управлява докато загрява, празн ход? Доста изчекнати системи съм чувал за карбураторите на Форд, биметални пластини, чудеса...
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта