ПАК ДА ПОПИТАМ ?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 18 авг 2006, 03:26

Та проблема беше следния : превъртяла водната помпа (турбината и ) и не върти водата , докато е студена колата се ядва ама като загрее хваща гората през капачката. Е , аз свалих главата и тогава чак прозрях истината , ама късно.
...дрън-дрън...мноо важно...

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 21 авг 2006, 10:19

Колеги, някой може ли в няколко стъпки да обясни процедурата по ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ на охладителната система след източване на антифриз(по някаква причина).

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 21 авг 2006, 11:29

веден написа:Колеги, някой може ли в няколко стъпки да обясни процедурата по ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ на охладителната система след източване на антифриз(по някаква причина).
Сипваш и караш , обезвъздушава се сама .
...дрън-дрън...мноо важно...

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 23 авг 2006, 01:23

А ако при първо палвне оставя да поработи при свалена капачка, няма ли да е по-добре и може ли да стане нещо лошо ?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 авг 2006, 01:40

Няма проблеми.
Аз я оставях отворена за да гледам ако уеме антифриз и се налага да доливам, да доливам докъто не е загрял и разширил.
Ако некой нещо на въпреки да казва. Поне на дъртия 3 пъти му сменявах антифриз.

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 23 авг 2006, 01:58

Колеги , аз не съм със същия модел и заатова няма да коментирам, но искам да използвам темата и да задам следния въпрос (всъщност два) : със стария термостат стрелката ми стоеше в долната трета на зоната NORMAL (когато се развали - падна в бялата зона) а с новия отначало стоеше в средата, а напоследък започна да стои по-ниско(т.е. започна да отваря при по-ниска температура. Някой има ли коментар каква е тази разлика между стария и новия термостат и второ защо новия си промени температурата при която отваря. Стария беше Motorcraft , а новия е френски - 15 лв., но му забравих марката.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 авг 2006, 08:10

веден написа:Колеги , аз не съм със същия модел и заатова няма да коментирам ...
Какво означава това ?
Че съм ти написал някаква глупост да си строшиш колата ?
Споко няма !
Ако съм имал такива опасения нямаше да ти пиша.

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 23 авг 2006, 22:12

веден написа:Колеги , аз не съм със същия модел и заатова няма да коментирам, но искам да използвам темата и да задам следния въпрос (всъщност два) : със стария термостат стрелката ми стоеше в долната трета на зоната NORMAL (когато се развали - падна в бялата зона) а с новия отначало стоеше в средата, а напоследък започна да стои по-ниско(т.е. започна да отваря при по-ниска температура. Някой има ли коментар каква е тази разлика между стария и новия термостат и второ защо новия си промени температурата при която отваря. Стария беше Motorcraft , а новия е френски - 15 лв., но му забравих марката.

След цялата ми одисея , описана в тази тема ... след смяна на ВСИЧКИ датчици и термостат от МП и след смяна на водната помпа (основния вредител) сега температурата е на "N" , максимум на "О" от надписа "NORMAL" , нема жега ...нема студ...там стои стрелката.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 24 авг 2006, 14:35

Къде намери студ в тия жеги- да идем и ние. *00120* *00120* *00120*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта