Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
snaiperisto
- потребител

- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
-
Status:
Извън линия
Мнение
от snaiperisto » 18 авг 2006, 03:26
Та проблема беше следния : превъртяла водната помпа (турбината и ) и не върти водата , докато е студена колата се ядва ама като загрее хваща гората през капачката. Е , аз свалих главата и тогава чак прозрях истината , ама късно.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 21 авг 2006, 10:19
Колеги, някой може ли в няколко стъпки да обясни процедурата по ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ на охладителната система след източване на антифриз(по някаква причина).
-
snaiperisto
- потребител

- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
-
Status:
Извън линия
Мнение
от snaiperisto » 21 авг 2006, 11:29
веден написа:Колеги, някой може ли в няколко стъпки да обясни процедурата по ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ на охладителната система след източване на антифриз(по някаква причина).
Сипваш и караш , обезвъздушава се сама .
...дрън-дрън...мноо важно...
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 23 авг 2006, 01:23
А ако при първо палвне оставя да поработи при свалена капачка, няма ли да е по-добре и може ли да стане нещо лошо ?
-
paci
- Модератор

- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
-
Status:
Извън линия
Мнение
от paci » 23 авг 2006, 01:40
Няма проблеми.
Аз я оставях отворена за да гледам ако уеме антифриз и се налага да доливам, да доливам докъто не е загрял и разширил.
Ако некой нещо на въпреки да казва. Поне на дъртия 3 пъти му сменявах антифриз.
-
веден
- потребител

- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от веден » 23 авг 2006, 01:58
Колеги , аз не съм със същия модел и заатова няма да коментирам, но искам да използвам темата и да задам следния въпрос (всъщност два) : със стария термостат стрелката ми стоеше в долната трета на зоната NORMAL (когато се развали - падна в бялата зона) а с новия отначало стоеше в средата, а напоследък започна да стои по-ниско(т.е. започна да отваря при по-ниска температура. Някой има ли коментар каква е тази разлика между стария и новия термостат и второ защо новия си промени температурата при която отваря. Стария беше Motorcraft , а новия е френски - 15 лв., но му забравих марката.
-
paci
- Модератор

- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
-
Status:
Извън линия
Мнение
от paci » 23 авг 2006, 08:10
веден написа:Колеги , аз не съм със същия модел и заатова няма да коментирам ...
Какво означава това ?
Че съм ти написал някаква глупост да си строшиш колата ?
Споко няма !
Ако съм имал такива опасения нямаше да ти пиша.
-
snaiperisto
- потребител

- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
-
Status:
Извън линия
Мнение
от snaiperisto » 23 авг 2006, 22:12
веден написа:Колеги , аз не съм със същия модел и заатова няма да коментирам, но искам да използвам темата и да задам следния въпрос (всъщност два) : със стария термостат стрелката ми стоеше в долната трета на зоната NORMAL (когато се развали - падна в бялата зона) а с новия отначало стоеше в средата, а напоследък започна да стои по-ниско(т.е. започна да отваря при по-ниска температура. Някой има ли коментар каква е тази разлика между стария и новия термостат и второ защо новия си промени температурата при която отваря. Стария беше Motorcraft , а новия е френски - 15 лв., но му забравих марката.
След цялата ми одисея , описана в тази тема ... след смяна на ВСИЧКИ датчици и термостат от МП и след смяна на водната помпа (основния вредител) сега температурата е на "N" , максимум на "О" от надписа "NORMAL" , нема жега ...нема студ...там стои стрелката.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
HACKO
- Модератор

- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
-
Status:
Извън линия
Мнение
от HACKO » 24 авг 2006, 14:35
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта