От карбуратор на инжекцион ???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 26 апр 2011, 23:58

ако ги напълня не мога да сложа кобилицата ? !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от иво г. иванов » 27 апр 2011, 00:30

А контактната повърхност на повдигачите отшлайфа ли я като в оная тема ? Пишеш, че си опитал и мисълта ми е, че ако
си отнел повече от 1- 1.2 мм значи вече нямаш циментация на повдигачите и по- добре забрави за тях.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от ludavoda » 27 апр 2011, 01:06

Ако не съм ги изхвърлил, трябва да имам в мазето 16 повдигача. Ако имаш някой прецакан, ще ти дам читав...

Успех...

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 27 апр 2011, 09:41

никакви шлайфания не съм правил, не може двигател на 150 000 км да му се правят такива неща, как да разбера че някой повдигач е прецакан ?
в петък или събота ще ги изчистя с кореселин и ще сменя маслото със 5w-40 и ще пиша какъв е резултата ;):
през това време ако някой нещо се сети да казва, ludavoda благодаря и ако имаш време събота или неделя ще се радвам човек със опит като теб да погледне за какво иде реч ...
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от HACKO » 27 апр 2011, 10:04

essex написа:ако ги напълня не мога да сложа кобилицата ? !
Така си мислиш, на практика е друго.
Кой двигател е на 150 000 донора или твоя *00120* , колите от този период са над 300 000км.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 27 апр 2011, 10:22

донорския, видимо е по нова, най- малкото шофьорския колан е мн по добре от моя :lol:
поне 100 000 км има повече мойта
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от HACKO » 27 апр 2011, 10:27

Значи твоята гони 400 000. :D:
Майтап, бе ама много не се впрягай, със този 5 цифрен километраж може да е на всякакви километри, даже не се налага да се превърта, винаги е на около 100 000км. А тези вторични признаци за определяне на пробега, нали и те идват от същите тези джамбази, дето ни продават старите коли.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 28 апр 2011, 11:15

Какво рискувам да повредя ако по време на работещ двигател, откача щекера на едната дюза ? :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от amonev » 28 апр 2011, 12:35

Трябваше да си оправиш карбуратора или да го замениш с друг :wink:
Е ли правото право?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от HACKO » 28 апр 2011, 16:45

essex написа:Какво рискувам да повредя ако по време на работещ двигател, откача щекера на едната дюза ? :lol:
Нищо, най-много компютъра да се усети, че го ебаваш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 28 апр 2011, 16:49

следващата стъпка която ще направя утре или в събота е:
да сменя маслото с 5w-40 и да сваля всички повдигачи и да ги накисна в кореселин, един от повдигачите не може да се извади той е точно да неработещия цилиндър.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 01 май 2011, 20:04

Днес свалих повдигачите освен един на 3-ти цилиндъри ги почистих с кореселин, смених маслото и ефекта беше нулев !!!
Отново си работи на 3 цилиндъра и си тропа яко. Може би ще се наложи да свалям главата ... :cry:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от HACKO » 01 май 2011, 20:29

HACKO написа:Повдигачите, преди да ги затвориш ги напълни със масло.
Това не е предположение, а практически установено.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 01 май 2011, 21:09

добре, ще го направя :) но дайте акъл как да извадя повдигача който не излиза ??? мисля че е подбит :oops:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от Sasho85 » 01 май 2011, 23:25

Има едни магнити дето се ползват да вземеш някое изтървано болче или гайка на трудно достъпно място. Доста силни са за големината си. Аз с такъв вадя повдигачите и досега не ми се е опрял нито един ( зависи колко е тежък твоя случай)

Провери компресията на мотора. 90% ще ти даде отговор защо не работи цилиндъра
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от essex » 02 май 2011, 02:27

на всички е 11, много странно като един от тях не работи :shock: , аз със клещите опитах да го издърпам представи си!
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от fordmaniac » 02 май 2011, 08:02

Изяден разпределителен вал и повдигач.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от Sasho85 » 02 май 2011, 08:43

Тогава и при наличието на искра, остават дюзите. Изкарай неработещата и я смени с тази от работещ цилиндър
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от tropper » 02 май 2011, 09:43

essex написа:на всички е 11, много странно като един от тях не работи :shock: ...
Той, както е запекъл, вероятно не отваря клапана. При това положение не пречи да имаш висока компресия, обаче цилиндъра да не се пълни и затова да не работи.

А върти ли се повдигача в леглото си? Ако не се върти и няма никакви други идеи, можеш да го почнеш внимателно с бормашината. Само незнам кое ще пробие първо - повдигача или свредлото :D: и после метчик в дупката... ама става една... мазало... Честно казано само разсъждавам - незнам какво им е леглото и като падат стружки къде ще отиват - това трябва да се прецени внимателно :!:
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: От карбуратор на инжекцион ???

Мнение от HACKO » 02 май 2011, 10:09

tropper написа: :!:
Ама наистина нищо не написа (извинявай).
Като не излиза не го вади, както сам предположи е подбит. Може да излезе с малко грубост, но леглото в което е поставен е алуминиево и най-вероятно ще се повреди и после повдигача няма да се пълни с масло.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта