Загряване - помощ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kestti
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 11 ное 2012, 15:25
Модел на автомобила: ford focus 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: Загряване - помощ

Мнение от kestti » 18 ное 2012, 21:54

термостата триабва да е истински работесхт сиожен по правилниа начин . налива се новиа софтлеар и всичко заспива. вече сме трима от форума даже почивните дни биахме на изван гредско без да греем.

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Загряване - помощ

Мнение от cvetan.cenkov » 19 ное 2012, 18:27

Дай на български този език на който пишеш не го разбирам.Какво наливате ,как се налива софтуер че нещо не схващам

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Загряване - помощ

Мнение от ЯЛТА » 19 ное 2012, 18:34

kestti написа:термостата триабва да е истински работесхт сиожен по правилниа начин . налива се новиа софтлеар и всичко заспива. вече сме трима от форума даже почивните дни биахме на изван гредско без да греем.
Термостата трябва да е истински работещ сложен по правилния начин . Налива се новия софтуер и всичко заспива. Вече сме трима от форума даже почивните дни бяхме на извън градско без да греем.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
JoroM
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 17 дек 2005, 21:43
Модел на автомобила: 99* Focus 1.6 Turbo, Audi A3 1.8T+
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Загряване - помощ

Мнение от JoroM » 28 фев 2015, 13:30

kingralf написа:Колеги,
дойде момента когато мога на спокойствие да опиша двете стъпки за оправяне на проблема при Форд Фокус 1.6, 16V (problem ford ford focus 1.6, 16v thermostat)

Проблем: Когато излезем на разходка извън града колата вдига температура (стрелката отива в червения сектор)
"Елементарни" Причини:
1.Проверете нивото на охладителна течност разширителен съд (дали имате такава)
2.Проверете капачка на разширителен съд.
3.Проверете маркучите които влизат и излизат от разширителния съд за запушвания.
4.Проверете датчика които е навит директно на главата отгоре( той не е потопен във вода при 1.6 е един единствен командва перката и стрелката на таблото)
5.Ако проблемите ви не се оправят следващата стъпка е да си смените термостата (по възможност на 74г.от мото пфое 43лв.)
6.Ако и след смяната на термостат проблема продължава някой от вас ще се усъмнят във водна помпа, перки на водна помпа и т.н.
7.Ако след смяната на водна помпа или най-малко след свалянето и, и установяването, че тя е добре и проблема продължава следва да изберете два вариянта.
Майсторите ще ви кажат, че ще трябва да свалят и дад правят главата няма друга причина за тях. Ако нямате признаци за сваляне на глава: в маслото имате антифриз,лесно ще разберете маслото става кафеникаво като боза. Ако и охладителната течност е чиста без масло в нея не правете този ремонт може да го спестите.
Тогава идва вече откритата технология за справяне с проблема.
Лично на мен ми коства една календарна година.
През лятото карах без термостст, а зимата слагах и в студовете нямаше проблем(в града).
1.Първата стъпка- прави се бай пас на маркучите убединява се големия и малкия кръг за да има по голяма циркулация на топла вода и да отваря големия кръг.
Тук може да изтеглите официалното решение на проблема от форд:
http://dox.bg/files/dw?a=ae50564488
Ако нещо не разбирате в прикачения файл питайте. Колегата, Цецо не веднъж е обясявал.
2.Вариянт две(аз карам така)- Махате термостата уплътнятвате добре кожуха в който седи със силикон. След това купувате термостат за рено 5 който започва да отваря на 75г. и го поставяте на изхода на двигатея на входа във входящия горен маркуч (голям кръг) към радиатора. Лично аз го пробих термостата с 1.5мм боргия за да има къде да бяга въздуха и да не прави възглавница.
Намерих една статия на колегите от фиат и се надявам да не се обидят, че ще публикувам тяхни материали тук.
подробното описание свалете от тук:
http://dox.bg/files/dw?a=3fdc1df1cf

В момента карам с термостат от рено 5 и колата е в идеално здраве. Сега се прибирам от планински преход и перка не се е включила. В тест режим ( задържате бутона за нулиране на км. двъртите на контакт палите и се появява тест режим.Натискате още точно десет пъти и се появява температурата на колата) не е вдигала повече от 90-92г.

Ремонтите които извърших преди да разбера за тези решения са:
Смяна датчик на температурата.
Шлайф на глава, смяна гумички, напасване клапани.
Смяна на пет термостата+обръщане на термостат(съмнение за ментаци,варене, оригинални от мото пфое съмнения и пак съмнения, варене).
Смяна атифриз три пъти(веднъж проба с вода).
Смяна водна помпа.
Смяна капачката на разширителния съд и други които изпускам.
Проблема решен с термостат за рено 5 цена 13-14лв.

Благодаря на Цецо и Иван за всичко което споделиха като опит и знание.
Всичко по-горе разбрах от тях и двата вариянта работят.
Изборът е ваш.

Поздрави,
И аз поставих термостат от рено 5, както колегата kingralf и съм много доволен от резултата. Подробности за моето изпълнение, както и снимки има в голямата тема.
Благодарности на колегите които са измислили това решение на проблема с прегряването!

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта