Малко помощ!Понякога се губи мощността? Съвет?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Малко помощ!Понякога се губи мощността? Съвет?

Мнение от krava_i_pile » 15 май 2007, 15:02

Та здравейте :D
Преди няколко месеца пак бях писал тема, но....като цяло нищо не стана с моето питане...само бай Паци предположи пълен резервоар с боклуци или някакво запушване, което е вероятно, но просто скоро няма да мога да го сваля и да се почиства :oops:

Проблемът
: След по-продължително каране из града колата загубва мощност! При рязко натискане на газта започва сериозно закашляне и тогава вдигане на оборотите. На скорост се изразява в липса на динамика....набира доста трудно. Вчера пробвах в такова състояние да я натисна на 3-та....не пожела да набере :)

Друг факт: Изгасям колата за 5 мин. някъде и след това все едно нищо и няма. Или за минута дори...после пак си тръгва. Никога не се появява когато е студена...понякога се появява пак, но в някакво средно положение, тоест върви, но се усеща замисляне.

Това е ще следя темата и ще давам пояснения...ако някой има питания, защото написаното показва НЕ особенно високата ми техническа култура :) Но как да познаваш колата си по-добре, като не ти създава никакви грижи :)

Та това е за моя червен Форд, който явно се оправя след рестарт напоследък :) не знам дали да му сложа едно XP накрая :twisted:

Благодаря!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 15 май 2007, 15:56

Сваляй резервоара, най-тънко ще минеш така ако е от него!
При мен беше така обаче имаше малко парцалче в резервоара и не само губеше мощност, но и спираше накрая като се намота хубаво парцалето. Седя пет минути- парцала се свлича от цедката в резервоара и пак газ докато се засмуче тоя парцал... Какво ли не гледах.. бобина сменях даже...., че като се лепнеше парцала нямаше и палене веднага ...
Пък нищо не губиш като го свалиш резервоара, ще си го почистиш най-малкото! При мен бяха четири болта позаклеясали малко, но се отвиха!
Успех!
:wink:

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

o

Мнение от krava_i_pile » 15 май 2007, 17:06

валери, я само накратко ми кажи каква е философията на свалянето :)...освен болтовете има ли нещо друго...да си го сваля на 24-25 май...как се почиства....да има ли бензин вътре...за какво да внимавам....ей такива....нещо ако има филтър вътре подменя ли се?
а и да не е от това пак има файда!
Изображение
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Малко помощ!Понякога се губи мощността? Съвет?

Мнение от cocoff » 15 май 2007, 21:55

krava_i_pile написа: ...При рязко натискане на газта започва сериозно закашляне и тогава вдигане на оборотите...
Ако е болук, запушил смукателя, не би трябвало да се оправя докато не спреш или не минеш през някоя яка дупка.
Нещо ме тегли към бензинова помпа... дали прави достатъчно налягане?
Май имаше и някакви ускорит. помпи при карбураторите, гарнитурки, вакууми и пр. :)

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Re: o

Мнение от valboy » 15 май 2007, 23:22

Освен болтовете при мен се откача кабела, който отива към стрелката на таблото, трябва да откачиш и бензинопровода(маркуч ли е, тръба ли е...) За друго не се сещам. Не е проблем да има бензин вътре, просто ще ти е по-тежък да го измъкнеш! :D Като извадиш резервоара ще си го изсипеш в нещо, хубаво е да го прецедиш, защото накрая ще си има бая боклуци. Не знам при теб бензиновата помпа дали е в резервоара и дали ще пречи нещо. Вътре ще трябва да има някаква цедка, която ще я промиеш хубаво от налепи.(май се сваляше лесно). Аз като изсипах бензина после подсуших хубаво с парцали за да обера боклуците(боклуци в смисъл нещо като мътилка и песъчинки, не очаквай клечки и пр. :wink: )
За друго не се сещам, че беше преди повече от пет минути, някъде преди три години, още нямах газ и я зарязах по Мездра. После там един заклет 60 годишен лададжия ми откри проблема, че нещо не идва бензин до помпата и показа как да свалям маркуча преди помпата и да продухвам с помпа(за гуми). Та като се прибирах ми направи тогава този проблем и на изхода от Ботевград на магистралата спря колата и помпах :lol: в маркуча. До София после нямаше ядове! Лошото при теб е, че колата не спира съвсем за да провериш по този начин.. пък и не ти знам къде е бензиновата помпа.

Ако е от ускорителната помпа колата няма ли постоянно да прави проблем?

:!: Гледай да не палиш огън докато си играеш с бензина.... :wink:

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 16 май 2007, 00:04

а що е то ускорителна помпа и има ли възможна вина за тези неща? Чувал съм за нея, но как действа и как се поврежда тази гад?
мерси
Изображение
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: da

Мнение от cocoff » 16 май 2007, 06:48

krava_i_pile написа:а що е то ускорителна помпа и има ли възможна вина за тези неща?
Има вина и то голяма :) Основното й предназначение е да подава допълнително гориво при рязко ускоряване.
Поради по-голямата инертност на бензина(в сравнение с въздуха), при настъпване на газта,потокът на въздуха се увеличава много по-бързо от този на бензина; горивната смес се оказва планински въздух и колата осезаемо забавя движението си (обратно на желанието ти), преди да ускори. Задейства се заедно с дроселовата клапа, но да речем само в последните 10-20% от нейния ход. Горивото се впръсква през жигльор, който евентуално е запушен в твоя случай.
Другата възможност(според мен) е някакъв дефект в бенз. помпа, която не може да осигури достатъчно количество гориво(естествено, когато ти е най-необходимо - при рязко подаване на газ). Капацитетът на механичната бенз. помпа е в зависимост от оборотите на двг и на висока предавка, а ниски обороти(ако двг не е развъртян добре), при рязко подаване на газ, тя, бенз. помпа изпитва известни затруднения.
Лично мнение: добър карбураторджия.
П.П. Едно промиване на резервоара никога не е излишно :P

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 18 май 2007, 09:27

Снощи до като заспивах ми светна една лампа *00117*
Преди години имах Рено 5, 1.1 с еднокамерен карбуратор и механична бензинова помпа. В един момент започна да прави проблем сходен с твоя. Караш нормално в града и всичко е ОК. В момента, в който настъпиш, или излезеш от града и хоп, няма мощност. На празен ход работи, но не може да се форсира. Гасиш, чакаш една цигара време, палиш и колата тръгва като нова... Един ден като го направи тоя номер, спирам и по най-бързия начин отварям карбуратора. Кво да видя - поплавъковата камера празена. Завих му два винта, колкото да се държи капака, запалих и отново изгасих. Махам капака и :shock: камерата пълна (както трябва да бъде). Сглобих го, тръгнах си към нас и разсъждавам - до като студена е добре, като караш с малко газ, пак добре, като настъпиш не стига гориво... Има нещо гнило, най-вероятно клапаните на помпата не уплътняват добре или платното се е прецакало. Свалям помпата, разглобявам и какво да видя - цялата помпа пълна с ръжда. Толкова плътно се набила, че станала като филтър. Почистих ръждата и всичко се оправи.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 21 май 2007, 09:19

Според мен запушени бензинови филтри,където и да се намират те.... :wink:
Изображение

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 21 май 2007, 09:25

:roll: Не съм специалист изобщо, но възможно ли да е кофти горивото? Наливал ли си след като е станал проблема? :?
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 21 май 2007, 10:59

Ае, бащата се оплаква от скапан бензин. Кара едно Субару от тия минибусчетата. Та сипал някъде по Околомръсното от Лукойл или ОМВ и разпрааа - колата се скапа! Значи кара около 500 м. и колата почва да няма ниски обороти.... Сваля карбуратора чисти го и няма проблем... докато не мине още 500 м. Така няколко пъти! От карбуратора вадел нещо дето се теглило като дъвка... Има си филтри- не са запушени! Разправят, че мешали с нещо бензина и тая работа после се спича в карбуратора и го запушва... *unknw*
*00118*

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 21 май 2007, 12:14

не знам за горивото :? ...мисля не е от него, но има и такава вероятност...защото бензин напоследък само от Топливогаз слагах.....ще гледам да сваля резервоара...
филтъра ми е от миналото лято на бензина....уж нов...допълнително е монтирам и него ще сваля по 24-ти да го видя...знае ли човек!

хм преди 2 дни сложих газова.....но пак ще пробвам скоро 1 ден на бензин
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 21 май 2007, 15:22

Доста по-лесно е първо да провериш и тръбата за обратния бензин. Откачаш я от горивния финтър и почваш да помпиш с компресор или помпа.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта