Малко помощ!Понякога се губи мощността? Съвет?
- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Малко помощ!Понякога се губи мощността? Съвет?
Та здравейте
Преди няколко месеца пак бях писал тема, но....като цяло нищо не стана с моето питане...само бай Паци предположи пълен резервоар с боклуци или някакво запушване, което е вероятно, но просто скоро няма да мога да го сваля и да се почиства
Проблемът: След по-продължително каране из града колата загубва мощност! При рязко натискане на газта започва сериозно закашляне и тогава вдигане на оборотите. На скорост се изразява в липса на динамика....набира доста трудно. Вчера пробвах в такова състояние да я натисна на 3-та....не пожела да набере
Друг факт: Изгасям колата за 5 мин. някъде и след това все едно нищо и няма. Или за минута дори...после пак си тръгва. Никога не се появява когато е студена...понякога се появява пак, но в някакво средно положение, тоест върви, но се усеща замисляне.
Това е ще следя темата и ще давам пояснения...ако някой има питания, защото написаното показва НЕ особенно високата ми техническа култура
Но как да познаваш колата си по-добре, като не ти създава никакви грижи 
Та това е за моя червен Форд, който явно се оправя след рестарт напоследък
не знам дали да му сложа едно XP накрая 
Благодаря!

Преди няколко месеца пак бях писал тема, но....като цяло нищо не стана с моето питане...само бай Паци предположи пълен резервоар с боклуци или някакво запушване, което е вероятно, но просто скоро няма да мога да го сваля и да се почиства

Проблемът: След по-продължително каране из града колата загубва мощност! При рязко натискане на газта започва сериозно закашляне и тогава вдигане на оборотите. На скорост се изразява в липса на динамика....набира доста трудно. Вчера пробвах в такова състояние да я натисна на 3-та....не пожела да набере

Друг факт: Изгасям колата за 5 мин. някъде и след това все едно нищо и няма. Или за минута дори...после пак си тръгва. Никога не се появява когато е студена...понякога се появява пак, но в някакво средно положение, тоест върви, но се усеща замисляне.
Това е ще следя темата и ще давам пояснения...ако някой има питания, защото написаното показва НЕ особенно високата ми техническа култура


Та това е за моя червен Форд, който явно се оправя след рестарт напоследък


Благодаря!
Сваляй резервоара, най-тънко ще минеш така ако е от него!
При мен беше така обаче имаше малко парцалче в резервоара и не само губеше мощност, но и спираше накрая като се намота хубаво парцалето. Седя пет минути- парцала се свлича от цедката в резервоара и пак газ докато се засмуче тоя парцал... Какво ли не гледах.. бобина сменях даже...., че като се лепнеше парцала нямаше и палене веднага ...
Пък нищо не губиш като го свалиш резервоара, ще си го почистиш най-малкото! При мен бяха четири болта позаклеясали малко, но се отвиха!
Успех!

При мен беше така обаче имаше малко парцалче в резервоара и не само губеше мощност, но и спираше накрая като се намота хубаво парцалето. Седя пет минути- парцала се свлича от цедката в резервоара и пак газ докато се засмуче тоя парцал... Какво ли не гледах.. бобина сменях даже...., че като се лепнеше парцала нямаше и палене веднага ...
Пък нищо не губиш като го свалиш резервоара, ще си го почистиш най-малкото! При мен бяха четири болта позаклеясали малко, но се отвиха!
Успех!

- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
o
валери, я само накратко ми кажи каква е философията на свалянето
...освен болтовете има ли нещо друго...да си го сваля на 24-25 май...как се почиства....да има ли бензин вътре...за какво да внимавам....ей такива....нещо ако има филтър вътре подменя ли се?
а и да не е от това пак има файда!

а и да не е от това пак има файда!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Малко помощ!Понякога се губи мощността? Съвет?
Ако е болук, запушил смукателя, не би трябвало да се оправя докато не спреш или не минеш през някоя яка дупка.krava_i_pile написа: ...При рязко натискане на газта започва сериозно закашляне и тогава вдигане на оборотите...
Нещо ме тегли към бензинова помпа... дали прави достатъчно налягане?
Май имаше и някакви ускорит. помпи при карбураторите, гарнитурки, вакууми и пр.

Re: o
Освен болтовете при мен се откача кабела, който отива към стрелката на таблото, трябва да откачиш и бензинопровода(маркуч ли е, тръба ли е...) За друго не се сещам. Не е проблем да има бензин вътре, просто ще ти е по-тежък да го измъкнеш!
Като извадиш резервоара ще си го изсипеш в нещо, хубаво е да го прецедиш, защото накрая ще си има бая боклуци. Не знам при теб бензиновата помпа дали е в резервоара и дали ще пречи нещо. Вътре ще трябва да има някаква цедка, която ще я промиеш хубаво от налепи.(май се сваляше лесно). Аз като изсипах бензина после подсуших хубаво с парцали за да обера боклуците(боклуци в смисъл нещо като мътилка и песъчинки, не очаквай клечки и пр.
)
За друго не се сещам, че беше преди повече от пет минути, някъде преди три години, още нямах газ и я зарязах по Мездра. После там един заклет 60 годишен лададжия ми откри проблема, че нещо не идва бензин до помпата и показа как да свалям маркуча преди помпата и да продухвам с помпа(за гуми). Та като се прибирах ми направи тогава този проблем и на изхода от Ботевград на магистралата спря колата и помпах
в маркуча. До София после нямаше ядове! Лошото при теб е, че колата не спира съвсем за да провериш по този начин.. пък и не ти знам къде е бензиновата помпа.
Ако е от ускорителната помпа колата няма ли постоянно да прави проблем?
Гледай да не палиш огън докато си играеш с бензина.... 


За друго не се сещам, че беше преди повече от пет минути, някъде преди три години, още нямах газ и я зарязах по Мездра. После там един заклет 60 годишен лададжия ми откри проблема, че нещо не идва бензин до помпата и показа как да свалям маркуча преди помпата и да продухвам с помпа(за гуми). Та като се прибирах ми направи тогава този проблем и на изхода от Ботевград на магистралата спря колата и помпах

Ако е от ускорителната помпа колата няма ли постоянно да прави проблем?


- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
da
а що е то ускорителна помпа и има ли възможна вина за тези неща? Чувал съм за нея, но как действа и как се поврежда тази гад?
мерси
мерси
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: da
Има вина и то голямаkrava_i_pile написа:а що е то ускорителна помпа и има ли възможна вина за тези неща?

Поради по-голямата инертност на бензина(в сравнение с въздуха), при настъпване на газта,потокът на въздуха се увеличава много по-бързо от този на бензина; горивната смес се оказва планински въздух и колата осезаемо забавя движението си (обратно на желанието ти), преди да ускори. Задейства се заедно с дроселовата клапа, но да речем само в последните 10-20% от нейния ход. Горивото се впръсква през жигльор, който евентуално е запушен в твоя случай.
Другата възможност(според мен) е някакъв дефект в бенз. помпа, която не може да осигури достатъчно количество гориво(естествено, когато ти е най-необходимо - при рязко подаване на газ). Капацитетът на механичната бенз. помпа е в зависимост от оборотите на двг и на висока предавка, а ниски обороти(ако двг не е развъртян добре), при рязко подаване на газ, тя, бенз. помпа изпитва известни затруднения.
Лично мнение: добър карбураторджия.
П.П. Едно промиване на резервоара никога не е излишно

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Снощи до като заспивах ми светна една лампа
Преди години имах Рено 5, 1.1 с еднокамерен карбуратор и механична бензинова помпа. В един момент започна да прави проблем сходен с твоя. Караш нормално в града и всичко е ОК. В момента, в който настъпиш, или излезеш от града и хоп, няма мощност. На празен ход работи, но не може да се форсира. Гасиш, чакаш една цигара време, палиш и колата тръгва като нова... Един ден като го направи тоя номер, спирам и по най-бързия начин отварям карбуратора. Кво да видя - поплавъковата камера празена. Завих му два винта, колкото да се държи капака, запалих и отново изгасих. Махам капака и
камерата пълна (както трябва да бъде). Сглобих го, тръгнах си към нас и разсъждавам - до като студена е добре, като караш с малко газ, пак добре, като настъпиш не стига гориво... Има нещо гнило, най-вероятно клапаните на помпата не уплътняват добре или платното се е прецакало. Свалям помпата, разглобявам и какво да видя - цялата помпа пълна с ръжда. Толкова плътно се набила, че станала като филтър. Почистих ръждата и всичко се оправи.

Преди години имах Рено 5, 1.1 с еднокамерен карбуратор и механична бензинова помпа. В един момент започна да прави проблем сходен с твоя. Караш нормално в града и всичко е ОК. В момента, в който настъпиш, или излезеш от града и хоп, няма мощност. На празен ход работи, но не може да се форсира. Гасиш, чакаш една цигара време, палиш и колата тръгва като нова... Един ден като го направи тоя номер, спирам и по най-бързия начин отварям карбуратора. Кво да видя - поплавъковата камера празена. Завих му два винта, колкото да се държи капака, запалих и отново изгасих. Махам капака и

Ае, бащата се оплаква от скапан бензин. Кара едно Субару от тия минибусчетата. Та сипал някъде по Околомръсното от Лукойл или ОМВ и разпрааа - колата се скапа! Значи кара около 500 м. и колата почва да няма ниски обороти.... Сваля карбуратора чисти го и няма проблем... докато не мине още 500 м. Така няколко пъти! От карбуратора вадел нещо дето се теглило като дъвка... Има си филтри- не са запушени! Разправят, че мешали с нещо бензина и тая работа после се спича в карбуратора и го запушва...



- krava_i_pile
- потребител
- Мнения: 176
- Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
- Местоположение: София, Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
da
не знам за горивото
...мисля не е от него, но има и такава вероятност...защото бензин напоследък само от Топливогаз слагах.....ще гледам да сваля резервоара...
филтъра ми е от миналото лято на бензина....уж нов...допълнително е монтирам и него ще сваля по 24-ти да го видя...знае ли човек!
хм преди 2 дни сложих газова.....но пак ще пробвам скоро 1 ден на бензин

филтъра ми е от миналото лято на бензина....уж нов...допълнително е монтирам и него ще сваля по 24-ти да го видя...знае ли човек!
хм преди 2 дни сложих газова.....но пак ще пробвам скоро 1 ден на бензин
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта