Страница 1 от 1

vazdushen filtar

Публикувано: 05 дек 2004, 23:10
от MoNDiX
zdraveite iskam da vi zadam nqkolko vaprosa.Kazaha mi 4e kolata imala nqkakav marku4 na ili do vazdu6niqt filtar kadeto prez zimata da ne smu4e studen vazduh a da smu4e topal ot dvigatelq :? :) i kade se namira gorivniat filtar,kazahami o6te ne6to 4e kato se izbie katalizatora kolata 6tqla da varvi pove4e,vqrno li e tova i 6te imam li problemi posle.[/b]

Публикувано: 06 дек 2004, 00:21
от cossy
Значи горивният филтър се намира в двигателния отсек между двигателя и преградната плоскост :) Сменял се на 20 000 ама един приятел и до сега не е сменял. Колкото до катализатора, действително малко "спъва" работата на двигателя, тъй като се явява препятствие за отработените газове. Колкото до проблеми ако го махнеш, най-много ламбда сондата да трябва да я лъжеш :)
Между другото аз знам, че е по-добре да влиза студен въздух за горивната смес отколкото топъл... :)

Re: vazdushen filtar

Публикувано: 06 дек 2004, 00:24
от GOSPODIN
Ако , колата ти е Мондео 93-97г. и е бензин 1.6---2.0 не знам технологично да има маркуч за свързване на въздушния филтър - той си смуче въздух от левия подкалник. Не е неоходимо да се прави нищо допълнително. Горивния филтър е до резервоара и се сменя лесно . Струва 15-20 лв. За катализатора - ако е запушен или нов или отрязване и правене на нова генерация.

Публикувано: 06 дек 2004, 12:47
от cossy
Там ли е на mondeo-тата горивния? при мен е между двигателя и преградната плоскост :roll: A защо трябва да сменя цялата генерация? Слага едно резонаторно гърне... а може и нищо да не слага и си е готов :) Хем ще го дава по-спортно, хем ще го чуват от далеч ;)

Публикувано: 06 дек 2004, 19:34
от aaleks
При старите соц. коли липсата на генерация или големи дупки по нея влошават нормалната работа на двигателя /загуба намощноста, не ме питайте защо точно, нещо е свързано с подпирането на отработените газове :? /. Това го знам от много километри и ровичкане по мойте бивши "трожките". За колите с катализатор би трябвало да е същото, ОСВЕН ако същият не е яко запушен /нямам собствен опит с махане на катализатор/, но мой колега и приятел го махна /смени го с гърне/ на реното си и разхода на газ отиде нагоре с 1-1,5 л. това е факт. Но как да разберем дали е запушен катализатора, това е въпроса :072: . Това не е просто смяна на свещ, много работа си е и парички все пак, но ако сте решили все пак не го избочвайте /пробивате/ може да се наложи да го върнете обратно. :twisted:

Публикувано: 09 дек 2004, 16:05
от greek
катализатора е читав когато от ауспуха се носи свеж аромат на бадеми
(или цианкалий) :wink: -кой каквото е мирисал :wink:

Публикувано: 11 дек 2004, 20:25
от TED
Катализатора си го избих сам. Развиват се двата болта които свързват катализатора с колекторите и двата които го свързват с тръбата към гърнето, също се откача и куплунга на ламбда сондата. След това с помощта на дълго парче желязо и чук се разтрошава и изсипва керамичното тяло на катализатора. Не дишайте прахоляците, че казват че били токсични. След тази операция отво го монтирате и готово!!! Повишаване на мощността не усетих, а на високи обороти двигателя е малко по-шумен. Ако това е проблем на мястото на катализатора се заварява парче тръба, за да не резонира празният корпус.

Публикувано: 12 дек 2004, 13:14
от cossy
Да ама ако са останали парчета след "избушването" нали се сещаш къде ще отидат и какво ще запушат?!

Публикувано: 07 фев 2005, 15:41
от Stoyan_5
Проблема не е в останалите парчета от катализатора.
Нищо няма да запушат.
Проблема е, че при такова премахване на катализатора липсва нормалното съпротивление пред изпускателните газове, а специалистите казват, че това води до повишаване на температурата на изпускателните клапани, защото газовете излизап по-горещи и те в последствие се повреждат.
Поставянето на резонаторно гърне има за цел да играе ролята на нещо като бленда.

Публикувано: 16 юни 2005, 19:06
от user
а защо просте не си сменим катализатора - скъпо ли е?

Публикувано: 16 юни 2005, 19:51
от cossy
Доста :)

Публикувано: 16 юни 2005, 21:56
от pepy1
колко ?

Публикувано: 16 юни 2005, 22:13
от cossy
Питай в Мото-Пфое да ти се изправи косата ;)

Публикувано: 16 юни 2005, 22:53
от achkob
минимум 300лв!!! *00110*

Re: vazdushen filtar

Публикувано: 29 юни 2009, 11:54
от nedkos
Бих казал минимум 800лв. и нагоре , без значение дали автомобила е на 15 или на 1-на година

Re: vazdushen filtar

Публикувано: 29 юни 2009, 18:47
от DigiPro
nedkos написа:Бих казал минимум 800лв. и нагоре , без значение дали автомобила е на 15 или на 1-на година
Според теб има ли смисъл да пишеш в тема от преди 4 (четири) години !!!

Re: vazdushen filtar

Публикувано: 12 юли 2014, 21:24
от besniq1981
DigiPro написа:
nedkos написа:Бих казал минимум 800лв. и нагоре , без значение дали автомобила е на 15 или на 1-на година
Според теб има ли смисъл да пишеш в тема от преди 4 (четири) години !!!
ima smisal kolega !nali zatova sme tuk da si pomagame?!