Проблем с бензинов маркуч

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с бензинов маркуч

Мнение от ravenman » 19 май 2007, 16:06

Наскоро си взех форд, не разбирам много, за това се обръщам към Вас. Като застана срещу мотора, в дясно на карбуратора има нещо от което излизат няколко маркуча, единия е вързан към бензинов филтър, слиза долу към медната тръбичка към резервоара, още един който също слиза на долу към медна тръбичка, още един който е затапен умишлео с болт и е хванат с една скоба Този макуч, се спука и хвърчеше яко бензин от там, искам да Ви питам, за къде аджаба е тоз затапения маркуч?

Мерсаж предварително :)

И още нещо, дали мога да си сложа централно, без да сменям шофьорската ключалка, тъй-като е повредена и не може да с е заключва отвън, само отвътре. Модела е от 1986

Пак мерси ;)
Последна промяна от ravenman на 26 май 2007, 10:42, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 май 2007, 17:06

Колега предполагам ,че става въпрос за маркуча за обратния бензин... Този бензин връща излишния бензин към резервоара..Предполагам ,че за него говориш..

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 19 май 2007, 18:09

ахам за излишното количество бензин...
А защо е затапен, защо ли, защото всички разбират много, ама много от коли, и най вече пишман монтьорите..

Тоя макуч прави две неща, подава винаги хладък бензин през лятото, защото когато е горещ изпаряемоста е голяма, и затопля бензина във резервуара зимата, защото голямо количество минава през горещият двигател, и се връща обратно.......

Но не го слагай докато не разбереш причината да е махнат каква е.

А за ползата от такава система може да се спори.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 май 2007, 18:29

при мен отива към резервоара..При него не го знам за какво е... :P Не ме яж просто искам да му помогна

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 19 май 2007, 21:16

Помпата му е с извод за обратен бензин, същевременно и карбуратора му има извод за излишен бензин(или има тройник к-р ФордW ), така че се получава един излишен маркуч. Щом работи всичко е наред.

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 26 май 2007, 10:42

Мерси на всички за отговорите. Едва ли ще се справя сам, защото нищо не зацепвам от форд...
Искам да попитам и за едно нещо, което не ми казахте нищо....
Мога ли да си сложа централно? Знаете годината на производство на колата, така че....пишете, ако става, че не ми се дават 100-тина кинта за две ключалки, и да ползвам няколко ключа :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 100 госта