Страница 1 от 1

Това Филтър ли е или еднопосочна клапа

Публикувано: 26 май 2007, 10:14
от venom4o
Те тава нещо от където и да духна и си минава.. Намира се на инжекциона на снимката ще видите къде..
ЗА пореден път става въпрос за прокаржения ми ОНС 2000 ЕFI
Ако някой е с такова животно нека да погледне дали не е клапа да знам дали да го търся това нещо или просто си духа като тръбичка..

Изображение

Изображение


Писна ми от тая кола.. работи като луноход и на бензин и на газ.. прекъсва и няма обороти.. гасне..
Идва ми да го изхвърля този двигател...


ЩЕ туря те тоя само малко водка с кола Арчи...



Изображение



Едит:Така .. съдейки по работата на колата предполагам ,че е нещо по запалителната система защото го прави и на бензин и на газ.Свещите кабелите капачката и палеца са нови.Центровката както и да я пипам се същия х** .. Бобината или работи или не работи..Невярвам да няма компресия... след като е след пълен основен ремонт.Зацепена си е като хората.. Кажете какво да гледам?АЗ си мисля за датчик на ХОЛ но и него съм чувал ,че или работи или не работи...Дайте акъл ,че ми писна от тая кола и ще я нарежа на скрап най накрая...

Публикувано: 26 май 2007, 12:07
от traqn_savov
От тази позиция която си дал..

Едното е за сервото на спирачките, другото е за рецирколация на бензиновите пари, и двете нямат однушение с вървенето. :cry:

Публикувано: 26 май 2007, 12:24
от cossie
Плаши ме дебитомера ти :!:

Публикувано: 26 май 2007, 16:01
от traqn_savov
Няма се плуашиш...

Просто газовото докарва до там дебитометрите, добре че аз съм със мап. :wink:

Мен пък ме плаши акумулаторат му... това от дизел ли е. :shock: :shock: :shock:

Публикувано: 26 май 2007, 19:53
от paci
Нещо по темата или да почвам да трия ?

Re: Това Филтър ли е или еднопосочна клапа

Публикувано: 26 май 2007, 20:22
от cocoff
venom4o написа:...
Виж компресията, нищо че е след ремонт.
За бобината и Hall по принцип си прав, ама по принцип...
А "онова нещо" ако нямаше никакви функции щеше да си е просто тръба.
П.П.Чета кой от какво се плаши, та и аз да си кажа. При това "гърмене", backfire или както му е името не се ли увеличава прекомерно налягането в една област, където по принцип то е отрицателно? Чудя се как се отразява на MAP-а(мембранката му е малко по-дебела от сапунен мехур). MAF-а май е по-устойчив(ако не му се скърши нежната жичка). Ами с TPS и дросела какво става при такъв удар?

Публикувано: 26 май 2007, 21:23
от cossie
cossie написа:Плаши ме дебитомера ти :!:
Исках да кажа че проблема може да идва и от дебитомера, при Сиера-та на баща ми ако започна да спирам на скорост се получава нещо интересно- на газ оборотите са високи а на бензин няма празен ход, и след един удар по деботомера нещата се оправят :!:

Re: Това Филтър ли е или еднопосочна клапа

Публикувано: 26 май 2007, 21:46
от traqn_savov
cocoff написа:Чудя се как се отразява на MAP-а
не се чуди, отразява се пагубно.

Публикувано: 26 май 2007, 22:52
от venom4o
Еми аз си я карам с тоя дебитомер само на газ.НА бензин играят оборотите и работеше неравномерно.А на Газ работеше като часовник.Акумулатора е от 1.9 дизел митсубиши и за музиката е екстра.Незнам какво да търся вече.. Ще отида да видя компресията.. дано не е от нея..Дал съм на майстора малко почивка след соновните ремонти и други подобни по тая кола.. Но ще я закарам за всеки случай...

едит : Значи това за сервото го мани ,но това нещо като направи детонация и излиза филтъра от маркуча и почне да работи зле..

Публикувано: 30 май 2007, 09:43
от venom4o
Абе мамка му и прасе! Намерих отговора от де дърпа въздУх...ОТдушника на картера е свързан с един еднопосочен клапан към инжекцията.. единия маркуч се е прецакал.. и клапанчето беше извадено и смучеше въздух от там.. Само това е няма какво друго да е.. Сега отивам да го насилвам :twisted: *00135*