скоростна кутия за Форд Пробе

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
shelby
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 01 юни 2007, 10:02
Модел на автомобила: S 40
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

скоростна кутия за Форд Пробе

Мнение от shelby » 01 юни 2007, 10:43

Здравей те. Интересува ме, само за справка цена на скоростна кутия за Форд Пробе. Мерси предварително.

И, забравих дали има савместимост от друг форд. Моля за малко инфо.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 юни 2007, 11:11

...Дай поне жокер какво пише на твоята...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 02 юни 2007, 07:14

Като си забравил нещо имаш бутон "промени" на мнението си и го редактираш.
Темата не е за тук но я оставям заради това, че не веднъж се е питало за това Пробе :)
Начи ако не намериш Пробе дириш Мазда 626 или ако съм грешка ще ме поправят :)

П.С.
Позволих си да променя заглавието на темата! Дано не се сърдиш и да е от полза :)

Потребителски аватар
Yamatto
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 юли 2005, 22:52
Модел на автомобила: '92 Probe GT / '95 Probe GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yamatto » 03 юни 2007, 00:01

Ако е GL слагаш от 626 GD, ако е GT шансът ти е от донор или Mazda MX6 GT turbo или Ford Telstar turbo (още по-редки коли :), на никакви други модели не се слагат тези кутии, а се чупят, защото трудно понасят рязкия пик на въртящия момент на 3000 оборота и по света много малко остават вече. Ако е LX - той е с таурусов двигател 3.0 Vulcan, така че...

shelby
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 01 юни 2007, 10:02
Модел на автомобила: S 40
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от shelby » 05 юни 2007, 09:57

Мерси много за информацията.

Потребителски аватар
Yamatto
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 18 юли 2005, 22:52
Модел на автомобила: '92 Probe GT / '95 Probe GT
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yamatto » 06 юни 2007, 00:52

Няма защо, ето направо от източника за да няма развален телефон


"There are other Mazda applications for the transmission listed but I didnt list them this is to focus on the question about the Mazda built trannies in the Probe.

2.2L N/A (1989-1992 GL and 1989 LX) Mazda Type-F

This is the weakest of the three trannies its geared for the non turbo engine. This tranny can fit on the 2.2L turbo but will not last very long. They have the same bell housing on the 2.2L (Turbo or non). You can use this bellhousing to change a 3.0L tranny to fit the 2.2L

2.2L Turbo (1989-1992 GT) Mazda Type-G

This tranny is stronger and geared different then the non turbo tranny (Type-F). It can be used on the non turbo Probe but is geared better for the turbo. It has stronger internals, different gear rations and will stand more abuse the weaker Type-F.

3.0L (1990-1992 LX) Type-H

This tranny has the same internals as the turbo 2.2L motor. It can be used in a turbo Probe with changing the bellhousing for a 2.2L. You can also use a turbo 2.2L tranny and use this with changing the bellhousing for the 3.0L.

*EDIT* This tranny DOES have different gear ratios then the Type-G, the final gear, 2nd, 3rd, and 4th gears are different ratios. It still can be used on GT, but the gearing IS different!"

Това долу е т.нар bellhousing
Прикачени файлове
bellhousing.jpg
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта