Страница 1 от 2
Гасне....
Публикувано: 08 юни 2007, 18:37
от ravenman
Здравейте!
Искам да ви помоля за съвет.Имам един проблем, не много голям, но си е.Колицата ми гасне.От какво може да е това? Преди малко ми изгасна на един светофар и не можа да запали поне 5 мин. Къде е проблема? Свещи, центровка, или не знам какво още. Има си тяга, не ми прекъсва в движение.... Помогнете, ако можете...
Ескорт - '86г.
Публикувано: 08 юни 2007, 18:53
от HACKO
Дай повече информация, 1.6 `86 може да бъде дизел, бензин карбуратор или инджекцион, може да има монтирана газова уредба.
Публикувано: 08 юни 2007, 19:45
от paci
Я виж тази тема!
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0
хехе

по това време съм писал с ника на кирилица

Публикувано: 16 юни 2007, 16:32
от ravenman
Благодаря ви, пичове!
.
Публикувано: 10 юли 2007, 13:37
от ravenman
Здравейте отново, днес пак ми изгасна колата из улиците...като се върнах, реших да погледна някъде в мотора, дали мога да направя нещо...и видях, че бензиновият филтър беше празен - демек, бензинец не стига към карбуратора. От какво може да е това?
До колкото ми е известно, комутатора е нещо с електроника, а не вярвам ескорт '86, карбуратор, да има нещо ел в него.
Мерси на всички който ще се опитат да ми помогнат

Публикувано: 10 юли 2007, 17:32
от ewgeny
Ае пич:
1. Как разбра че няма бензин, отвори ли го? Ако очакваш там да има балончета и мехурчета се лъжеш.
2. Че той и трабанта има комутатор. Н`дей говори така.
3. Гажи газ има ли, няма ли?
4. Държи ли нормални обороти по-принцип, или постоянно се менят? Дай повече инфо. Щото ако ще задаваш така постно въпросите, и ний щи отговаряме постно: "Проблема е някъде в колата"
Разбираш ле накъде бия?
.
Публикувано: 13 юли 2007, 16:02
от ravenman
ewgeny написа:Ае пич:
1. Как разбра че няма бензин, отвори ли го? Ако очакваш там да има балончета и мехурчета се лъжеш.
2. Че той и трабанта има комутатор. Н`дей говори така.
3. Гажи газ има ли, няма ли?
4. Държи ли нормални обороти по-принцип, или постоянно се менят? Дай повече инфо. Щото ако ще задаваш така постно въпросите, и ний щи отговаряме постно: "Проблема е някъде в колата"
Разбираш ле накъде бия?
1. В бензиновия филтър - няма бензин...изобщо...
2. Не съм толко запознат с тея неща...
3. Не, няма газово...
4. Да, държи си нормални обороти...принципно...
Публикувано: 13 юли 2007, 16:47
от ewgeny
1. Провери дали маркучите до резервоара не са задръстени.
2. Когато въртиш, замирисва ли на бензин? Сигурно не щом казваш че във горивния филтър няма бенз.
3. Горивна помпа сигурно няма...
Общо взето провери маркучите първо.
ПП: резервоара пълниш ли го добре. Да не е да караш постоянно на изпарения.
Успех, ако усетиш друго, пиши - с квот мога ше помагам.
Публикувано: 14 юли 2007, 14:45
от ravenman
ewgeny написа:1. Провери дали маркучите до резервоара не са задръстени.
2. Когато въртиш, замирисва ли на бензин? Сигурно не щом казваш че във горивния филтър няма бенз.
3. Горивна помпа сигурно няма...
Общо взето провери маркучите първо.
ПП: резервоара пълниш ли го добре. Да не е да караш постоянно на изпарения.
Успех, ако усетиш друго, пиши - с квот мога ше помагам.
1. Маркучите ще проверя, но ме съмнява, че ще са...но ще ги скив за всеки случай
2. Да, замирисва яко, сякаш се е задавила с нещо
3. Горивна помпа, не зная дали има, но ме съмнява, че бензиновата не подава бензинец ...по някое време...възможно ли е тва?
Резервоара го пълня на 7 дни с по 20-тина литра, карам с 98
Да му ... ... гасне винаги, не където требе....я на светофар я на кръстовище....пфуууу - все където е кофти мястото за гаснене

Публикувано: 14 юли 2007, 22:50
от paci
Линк ти дадох към една тема!
Кво стана? Гледа ли я ?
Комутатор е според мен но ти си се мъчи не ми пречиш.
Аз една година така си карах нема грижи.
Говоря ти за предишния ми форд, Ескорт 1,3 '87
Имаш комутатор.
Сега видях че си се чудил дали имаш.
ИМАааШ
А това, че ти е сух филтъра ....
Ми ще трябва си свалиш резервоара да видиш кви гадости има извътре и да го почистиш. Продухване и на тръбите.
А ако има помпа ...
Тука вече незнам който знае да казва.
Публикувано: 18 юли 2007, 16:01
от ravenman
Добре, къде се намира тоа комутатор и някой знае ли колко кинти е?
Дали може да се сложи употребявам такъв или задължително нов трябва?
Мерсаж

Публикувано: 18 юли 2007, 17:09
от ewgeny
Абе мен ме съмнява да е от комутатор. Може и втора ръка. Ми тева е една плочка, от която излизат 7-8 кабела. При теб незнам къде е
Публикувано: 19 юли 2007, 12:16
от Трол
щом ти е сух филтъра кофти, помпата не качва бензин. отиди някъде да ти видят колата щом мн не и разбираш. тук можем само да гадаем...
забелязал ли си да гасне след като си я карал с повечко газ?
btw, мисля,че нямаш полза от 98 бензин.
Публикувано: 19 юли 2007, 15:09
от aaleks
ravenman написа:Добре, къде се намира тоа комутатор и някой знае ли колко кинти е?
Дали може да се сложи употребявам такъв или задължително нов трябва?
Мерсаж

ewgeny написа:Абе мен ме съмнява да е от комутатор. Може и втора ръка. Ми тева е една плочка, от която излизат 7-8 кабела. При теб незнам къде е
От комутатора излизат кабелите за свещите - ако не греша

.
Публикувано: 19 юли 2007, 17:56
от paci
ewgeny написа:При теб незнам къде е
Незнаеш нали?
А ако има бира ще знаеш ...

Гадина си ти
Ми чаках някой с такъв мотор да каже къде е комутатора. Да ама или няма друг с такъв мотор или масово са карачи.

На стария ми ескорт беше на делкото точно под дистрибуторната капачка. Кабел излиза от него. Няколко кабелчета са но са в сноп в шлауха и се вижда като един с букса към комутатора. Комутатора изглеждаше като плочка закрепена с 2 болта към делкото.
Аз съвсеем случайно намерих един единствен от всичките обиколени морги и го взех за 15-20 лв. Може 2-ра ръка но си е на късмет. Може и "новия" да е ... Аз извадих късмет
Кабелите на свещите не излизат от там:) Не се подвеждай тва беше изумително предположение.
Май някой хора ще излязат прави, че каращите форд просто карат. Дреме им какво карат, как изглежда и кой какво ръчка по колата.

Публикувано: 19 юли 2007, 18:51
от Трол
баси обърканата тема...т'ва да се чудиш дали проблема е тока или горивото винаги ми е било най-тъпо. обикновено става "ток да те утрепе, бензин да те удави и пак не пали!"
в случая гасне. филтъра празен...на мен ми прилича на помпа. (не е мн в ред и като е на ниски обороти не смогва да качи достатъчно горио).
колегата да каже внезапно ли гасне или постепенно намалят оборотите.
но казва,че не му прекъсва та ме съмнява комутатор..мисля,че ще има проблем при по-високи обороти ако е той.
с малко информация не може да се реши проблема май. трябва да се проверят нещата едно по едно.
Публикувано: 19 юли 2007, 18:55
от paci
Виж линка който съм му го посочил.
Аз брах ядове с комутатор на стария ескорт и гаснеше ей така кога си иска но винаги на тихи обороти. Във високите беше заплаха и за твойто BMW
Може и да не е комутатор но как ще се дигностицираа.
Нема бензин ... :ненам
Публикувано: 19 юли 2007, 22:57
от Трол
да де аз за това пиша,че трябват повече симптоми за да се определи. Обаче ако филтъра му е сух предполагам,че гасне от липса на гориво, не на ток
иначе не знам що всеки се пъне да заплашва моите BMWта

Публикувано: 20 юли 2007, 09:55
от ewgeny
О, да понякога комутаторите незнайно поне за мен решават че няма да работят 2-3 дена, след което, пак сработват. Но за горивото нищо не мога да кажа. Там не съм наясно.
Публикувано: 21 юли 2007, 13:24
от ravenman
Добре, значи, мотора гасне от раз, не намаля обороти, всичко си е перфекто, но в един момент, гасне и нема палене. Гледам филтъра - празен е. Според мен няма загуба на ток и т.н. очевидно е от бенз помпа. Значи първо ще проверя бенз.помпа и ако пак прави така, значи е от комотатор-а. След като изгасне не пали няколко минути...докато стигне бензин до мотора..де да знам
