Страница 1 от 3
					
				Бенз. помпа
				Публикувано: 12 юни 2007, 00:23
				от EscortMK51.3
				Съжалявам че имам толкова много въпроси, ама рано или късно всеки се научава 

 Та да попитам - не е нормално на Мондео-то бензиновата помпа да бучи постоянно нали ? В смисъл до колкото знам трябва само при даване на контакт и при палене да бучи и после да спира, а моята постоянно...това отразява ли се на вървежа и на разхода ? 
И колко струва нова ако трябва да се купи...
 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 00:32
				от HACKO
				Ти изобщо на какво гориво си?
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 00:37
				от EscortMK51.3
				бензин, защо ?
Мондеото е на бензин, Ескорта на газ
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 01:03
				от HACKO
				Щото пускаш едновременно взаимно отхвърлящи се въпроси, та малко се обърках. По принцип си прав, но щом нямаш проблеми с работата на д-ля карай си. Така и иначе след като запалиш помпата работи постоянно.
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 08:27
				от venom4o
				Дори и на ГАЗ да караш.. пак ще работи помпата ,но дюзите няма да се отварят ами само ще се циркулира бензина по тръбопроводите.ПРи мен е така.. и Помпата постоянно трябва да си работи.. нищо и няма..
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 08:40
				от EscortMK51.3
				то Mонито няма газова, ама мисля че не е нормално да бучи постоянно, а тва беше станало преди няколко години, понеже баща ми не знаеше че имало бензиново филтърче, то се беше затлачило и от тогава бучи бенз. помпа...
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 09:18
				от Атанас
				Помпата работи постоянно, а щом бучи значи е тръгнала да си ходи...
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 10:21
				от EscortMK51.3
				значи от бая време си отива 

какви пари вървят тея помпи ? в Мото-Пфое или в Косер ?
 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 12:54
				от mtel11
				Свали помпата и почисти цетката.Най ветоятно има много буклуци и помпата вижда зор с бензина и затова бучи.

 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 14:01
				от EscortMK51.3
				трудно ли се сваля или трябва да я водя на майстор ? 
някои ако ми даде схема или снимка къде се намира ще съм му много благодарен 

 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 19:24
				от cocoff
				ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
Резервни части и компоненти
направление ”Автомобилно оборудване” с марката BOSCH...
При монтаж на електрическа бензинова помпа задължително се
монтира и нов горивен филтър. При рекламация се представя и филтъра.
Помпите нямат гаранция при автомобили с допълнително монтирана
газова уредба (виж т.5 от гаранционната карта)....
http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... rranty.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
...
При повишен шум смяната/ремонтът е задължителен (Е, можеш и да караш докато те остави 

 )
На мен лично не ми е ясно дали се скъсява животът на бенз. помпа, при работа на газ, сиреч при нейната работа на байпас. Някои ги изключват. Рискът при каране на газ, май е при оставяне помпата "на сухо".(Дано някой с Мондьо  ти каже как се сваля, аз не знам)
 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 19:40
				от traqn_savov
				cocoff написа:(Е, можеш и да караш докато те остави 

 )
 
Не неможеш, не е хубаво, при евентуално блокиране, и ако предпазителя не е оригинален, ще се запалят кабелите в резервоара, и може да последва, запалване на горивовъздушната среда, което е неприятно.  
 
  
 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 20:22
				от cocoff
				Ако ти е за пръв път, май е по-добре на майстор да я водиш. 
Ако можеш да поддържаш резервоара пълен поне 1/4 ще удължиш живота на помпата.
Това с нередовния предпазител е по-скоро теория. Резервоарът е най-безопасното място за бензиновата помпа!!!
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 20:55
				от traqn_savov
				Дай на късо една помпа и я вкючи  

  може и да не стане нищо, може и да се стопят кабелите.. 
 
  
 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 21:28
				от cocoff
				Едно обяснение на парадоксалното твърдение, че резервоарът е най-безопасното място за бензиновата помпа.
Става въпрос за експлозивната граница на газове и пари. 
Съществува долна експлозивна граница(ДЕГ) и горна експл. граница (ГЕГ). При концентрация на парите под ДЕГ няма достатъчно гориво за експлозия. При концентрация на бензиновите пари над ГЕГ, няма достатъчно  кислород и експлозията пак е невъзможна. От тук следва, че всички газове и пари имат експлозивен оптимум, сиреч концентрация, при която експлозията е възможна.
За бензина този оптимум е 1.4%-7.6%
За дизеловото гориво е     0.6%-7.5%
http://en.wikipedia.org/wiki/Explosive_limit" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 21:34
				от traqn_savov
				Тогава пусни си запалена клечка в резервоара, и ако още можеш да пишеш, кажи резолтата...
Аз го знам какъв е...
			 
			
					
				
				Публикувано: 12 юни 2007, 21:49
				от cocoff
				Хахахаха, ти пак чукна гредата, бе , човек 
 
 
Нещо за Айнщайн да кажеш? Тоя копелдак сума глупости е написал...
 
			
					
				
				Публикувано: 13 юни 2007, 00:00
				от EscortMK51.3
				а цена някои може ли да ми каже ?
			 
			
					
				
				Публикувано: 13 юни 2007, 00:05
				от traqn_savov
				cocoff написа:Хахахаха, ти пак чукна гредата, бе , човек 
 
 
Нещо за Айнщайн да кажеш? Тоя *ЦЕНЗУРИРАНО* сума глупости е написал...
 
не намесвай изкукуригалият старец, моляте!! няма одношение със спорат ни.
П.П. мога да ти я намеря за 80 лева китайска.
 
			
					
				
				Публикувано: 13 юни 2007, 00:23
				от EscortMK51.3
				представям си в мото-пфое колко струва... 
явно ще се закупува от там заедно с филтър..
попринцип искам най-доброто за Мони-то.
тая китайската колко ще изкара?..