Страница 1 от 1
Помощ! Изгуби мощност.
Публикувано: 12 юни 2007, 06:07
от technik
Здравейте! Имам проблем. Вчера докато си карах колата изведнъж изгуби мощност и заби нос, буквално започна да пъпли. Едвам стига 3000 оборота, не може да се изфурсира, трудно държи ниските обороти и гасне. Случи се докато я бах настъпил на 2-ра с около 3500об. Беше ми се случило същото преди 3 седмици при същите обстоятелства, но след малко каране се оправи сама. Случая точно беше, че давах назаде и понеже не държи обороти и не подадох газ и загасна, след като е запалих всичко си беше пак по старому. Но сега неще. Пробвах да я поразтъпча 30-40км но не подейства. Пробвах да я загася пак по грубия начин...е и това не подейства. Моите предположения са или запушен горивен вилтър или може би запушен катализатор!?! Интересен факт е че след вчерашния инцидент не ми свети осветлението на таблото и не бачка зумера. Лампичките като мигачи, дълги и ръчна си бачкат обаче. Не виждам каква е връската и въобще има ли такава. Вие имате ли някакви идеи? Мерси предварително!

Публикувано: 12 юни 2007, 08:19
от EscortMK51.3
бушони..?
филтри ?
кабели ?
Публикувано: 12 юни 2007, 08:51
от traqn_savov
EscortMK51.3 написа:
кабели ?
Не е ли дизел

Публикувано: 12 юни 2007, 09:21
от gogo_21011
Контактния ключ да не би да ти прави мизерии, щом няваш туй онуй по осветление и тем подобни...., щото ако е от него много вероятно и двига да ти спре все едно си си извадил ключа!?
Публикувано: 13 юни 2007, 05:58
от technik
gogo_21011 написа:Контактния ключ да не би да ти прави мизерии, щом няваш туй онуй по осветление и тем подобни...., щото ако е от него много вероятно и двига да ти спре все едно си си извадил ключа!?
Ама не тя си пали и си гасне без проблеми. Тва само некаде се е запушило. Пробвах да махна въздушния филтър, но нямаше ефект. Попринцип не мисля че е от електроника щот единственото което оправля вдигателя с ток е клапана на помпата, другото са все датчици (поне аз така си мисля

). Въпросния клапан го смених миналата седмица, но това ми го беше направило и със стария. Сега сякаш не му стига нафта на двигателя. Спомням си че преди месеци като имах отново проблеми с оня клапан така като загася двигателя и клапана не затваряше напълно и двигателя продължаваше да работи но ако тръгнеш да я караш така е пак спъната както сега.
Публикувано: 13 юни 2007, 20:10
от vvasilev
Сменяй горивния филтър.
Публикувано: 15 юни 2007, 07:17
от technik
Точно това направих и аз онзи ден. Отидох при моя майстор и той ми смени горивния филтър. След като изсипахме съдържанието на стария в едно шише, на дъното ми имаше почти 100г мътилка (вода). От каде се е взела тая вода си немам и на идея! След тази процедура двигателят вече можеше малко от малко да се форсира повече и не гаснеше вече. Та пича ми каза да отида при един майстор кадето уш бил бог на дизелите. Та ме прати някаде на-майната-си в кв.Хладилника. Хубаво, отивам аз там при тоя майстор и погледна той за ко иде реч и ми вика така. Проблема бил че помпата била замърсена и или трябва да я изчистя с някви добавки и малко масълце в горивото или...200лв за ръчно почистване. И направо кат го чух тва и ми причерня направо. Ужас! Е сега сложих тия щуротии в горивото и малко се пооправи хаха в смисъл вече мога да вдигам 100 ама не е като преди та явно нама да ми се размине ремонта

Някакви мнения?
Публикувано: 15 юни 2007, 08:31
от cocoff
technik написа:... та явно нама да ми се размине ремонта

Някакви мнения?
Че ще има ремонт е явно, но какво ще ремонтираш? Не е ли по-добре една хубава диагностика да те насочи нанякъде...
Публикувано: 15 юни 2007, 08:52
от gogo_21011
Не давай да ти пипат помпата сульо и пульо, че после да не търсиш друга, или най-малкото да се чудиш от де ти е дошло. Ако можеш посъбери информация за този "баш" майстор, ако не поослушай се още малко за други, вземи им техните мнения и тогаз решавай какво да правиш! Поне за питане пари не вземат! Не се хвърляй на първия срещнат, особенно за ГНП - то, щото читави майстори за тях май са малко а и ако е Лукас не може да ти я настрой без специални уреди. Опитай известно време с добавки, може и да се поочисти а пред това време търси майстор/сервиз, а ако се оправи от добавките, поне ще си намерил някой добър майстор/сервиз за в бъдеще!
Публикувано: 17 юни 2007, 05:44
от technik
gogo_21011 написа:Не давай да ти пипат помпата сульо и пульо, че после да не търсиш друга, или най-малкото да се чудиш от де ти е дошло. Ако можеш посъбери информация за този "баш" майстор, ако не поослушай се още малко за други, вземи им техните мнения и тогаз решавай какво да правиш! Поне за питане пари не вземат! Не се хвърляй на първия срещнат, особенно за ГНП - то, щото читави майстори за тях май са малко а и ако е Лукас не може да ти я настрой без специални уреди. Опитай известно време с добавки, може и да се поочисти а пред това време търси майстор/сервиз, а ако се оправи от добавките, поне ще си намерил някой добър майстор/сервиз за в бъдеще!
Ами да ти кажа ми изглеждаше че си разбират там от тработата щот имаха някаква машина кадето качваха помпите и има правеха диягностика, другото което видях е че имат и компютърна диагностика. Докато чаках видях как бяха вързали един Пасат ТДИ към лаптоп и с няква програма му правеха диагностиката. А иначе днеска след дълго каране бях спрял за малко и след тва като запалих и тръгна пак да върви както преди обаче на някакви проблясаци. Смисъл ту върви ту не върви. Явно има светлина в тунела. Ще пробвам да изпапкам още един резервоар с добавки и масла пък дано се оправи. Лошото е че не знам ако се оправи до кога ще е наред. Ако е нещо временно и после пак так по добре да прежаля кинтите и да ми я оправят че поне да знам че е читава.
