Как да проверя Силиконовата охладителна перка?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Как да проверя Силиконовата охладителна перка?
Значи сложих го туй нещо в мивката и пуснах топла вода отгоре да нагрява Биметалната пластина..Няма ефект не зацепи..Може би самата вода не е имала такава температура.. Баща ми вика махни перката и тури съединителчето в тенждера да заври водата тогава ще се разбере? Това правилно ли е ? невярвам да му стане нещо ,но как да разбера дали зацепва в правилния момент....
Пфф пак се вкарах в музиката с тая кола
едит: Трябва да зацепи на 92 градуса предполагам ? Или бъркам?

едит: Трябва да зацепи на 92 градуса предполагам ? Или бъркам?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Споко, тя не зацепва 1.1 винаги си преплъзва
трябва да се върти мазно, не леко и да няма енерция като я завъртиш


трябва да се върти мазно, не леко и да няма енерция като я завъртиш

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Ми моята така е изпуснала че беше цръцнал силикон.. Тя си има инерция ии въобще не се върти ... Взех една от гренада но тя не става .. самата перка опира в шайбата на коляновия вал.. ии исках да съм сигурен ,че има смисъл да се занимавам да я преправям.Мисля да ходя на стругар да ми направи една шайба или нещо като тръбичка за водната помпа да се захване перката...
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Като цяло съм противник на преправянето, за мен най-добре е да си бъде така като е проектирано. Но, има някои неща, които времето е показало, че не са най-надеждните.
Защо не си вземеш един ел. вентилатор от друга кола (така и така даваш пари) едно реле и един датчик, който да го включва и си готов.
Защо не си вземеш един ел. вентилатор от друга кола (така и така даваш пари) едно реле и един датчик, който да го включва и си готов.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Значи проблема си е доста голям. В момента моята перка е заварена за да охлажда колата защото вече сменях сегментите заради нея.. Не съм сигурен ,че термостата отваря и затваря когато трябва иначе го пробвах ,че работи.. както и не съм сигурен колко вярно показва таблото.. Нямам дифузьор.. Щото предишния собственик е правил шашми..И се чудя от къде да започна..Незнам какви пари е нова такава перка.. ако мога да намеря такава и не е над 60-70 лева бих я взел.. на 1 място ми казаха 120 лева и се отказах.. Казаха ми ,че ги рециклират.. за около 50 лева.. може и това да направя... Или другия вариант е да говоря с братовчеда да ми донесе от Гепрмания ,но и там няма да е без пари...
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Я виж тук: http://www.mercedes-club-bg.com/forums/ ... st&p=42778" onclick="window.open(this.href);return false;
Това ми беше идеята
Това ми беше идеята
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта