Страница 1 от 1

Проблем с дизел - не гасне

Публикувано: 04 юли 2007, 14:12
от goliboss
Голям проблем вадя ключа и не гасне продължава да си работи. Иначе оборотомера се връща на 0 радиото гасне .... но двигателя си трака. 3-4 пъти вече го загасих на скорост със спирачка и ме е страх да не изпокъсам ремъци.
Помогнете къде да погледна преди да тръгна по майстори.

Форд Ескорт 1.8Д 93г.

Публикувано: 04 юли 2007, 14:23
от kEFi
Не съм запознат с дизелите, но предполагам, че не ти сработва клапана за прекъсване на горивото!

Публикувано: 04 юли 2007, 14:29
от Атанас
Не казваш каква ти е помпата. Ако е Лукас погледни на снимката какво съм посочил с червено. Там е въпросния клапан, който спира горивото. Погледни дали като изгасиш мотора има напрежение. Ако ДА търси причината. Ако няма напрежение значи е блокирал в отворено положение.

На Бош нямам снимка, но положението е подобно

Изображение

Публикувано: 04 юли 2007, 15:14
от goliboss
Да помпата Лукас - но ще мога да погледна чак довечера щото съм на работа в момента. За сега благодаря предварително

Публикувано: 04 юли 2007, 18:05
от escorttd
Кабелите, които отиват към помпата-виж снимката на колегата- влизат в куплунг. Както работи двигателя откачи куплунга: ако угасне двигателя проблема е електрически. Ако не угасне ти е блокирал клапана. Сложи добавка в нафтата. Може и да се оправи, защото иначе за да стигнеш до този клапан трябва да извадиш помпата.

Публикувано: 04 юли 2007, 19:11
от teoto
Клапана е около 17лв. и не се сваля помпата. Гумичката която уплътнява е заминала. Смяната е за 15 мин.

Публикувано: 05 юли 2007, 08:31
от goliboss
Благодаря на всички - teoto е прав. Снощи отвъртях клапана и наистина гумичката е заминала. С подръчни средства си направих нова. Сработи 5-6 пъти и отказа надявах се да издържи до довечера когато ще мога да отскоча до Пазарджик да си купя клапан. :-)) Тук на село е така. Иначе смятайте темата за приключена. Но поне вече знам - независимо в кво положение блокира тоя клапан - сваляш гумичката палиш и си караш. Само нафта да има :-))

Публикувано: 05 юли 2007, 18:36
от traqn_savov
надявам се си ползвал маслоустойчиви гумички........................

Защото може да се разтвори обикновенната гума от нафтата, и да се набутат пачценца в помпата, което е леко казано неприятно!!!

Публикувано: 06 юли 2007, 08:20
от goliboss
Да маслоустойчива е но ми се стори доста твърда а сигурно и затова пружинката не е могла да я притиска достатъчно плътно. Но иначе всичко вече е история. 20 кинта и си паля гася.

Публикувано: 06 юли 2007, 16:27
от escorttd
Браво, колега!
На моята кола цялата помпа е бронирана с капаци (може би заради имобилайзера???) и смяната на този клапан би ми отнела 1 ден :cry:
Без да извадя помпата е невъзможно да се пипа там.

Публикувано: 06 юли 2007, 17:02
от goliboss
Мойта е съвсем обикновена - никакви екстри. Смяната е за 5 минути ключе 8 за кабелчето и лула 24 за клапана. А от екстри много ме е страх - не е ли си да го вида и барна.....Успех на всички