Проблем! - И този е решен - виж темата!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем! - И този е решен - виж темата!

Мнение от racer11 » 10 фев 2005, 09:45

Значи те всъщност са два проблемите, но предполагам, че са от едно място.
Проблем 1:спирам на скорост и при натискане на съединителя колата гасне.Ако след натискане на съединителя дам съвсем леко газ за секунда-не гасне.Когато колата е студена не го прави този номер.

Проблем 2: На студен двигател не пали от раз.Първия път дори и 2 минути да въртя не пали.Ако обаче първо завъртя 2 оборота, спра и пак завъртя пали без проблем.Сега в студовете пали дори от 3-4 път. Мото пфое казаха - клапан за прадния ход -220 лв.Добре. Взех си от морга за 35 лв от един ескорт, от който и друг път съм вземал части и са били ок.Резултат-нулев.

Някъкви идеи?
Последна промяна от racer11 на 23 мар 2005, 09:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 фев 2005, 14:43

По точка 1 - Може MAF сензора / дебитомера / да ти прави тези мизерии.
По точка 2 - Може да е датчика за температура на двигателя или на въздуха, както и MAF

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 10 фев 2005, 14:54

а къде се намират тези неща?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 фев 2005, 15:02

Всъщност не съм много сигурен дали имаш MAF, ама най-добре си свали Haynes manuals/Escort 91-93 от Download секцията в портала. Там е описано всичко - кое, къде, как

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 10 фев 2005, 15:19

имам MAP, а за MAF не съм чувал да имам.ще си сваля материалите. мерси!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 11 фев 2005, 09:09

а някой знае ли на какъв принцип работи електронния смукач?и от какви датчици черпи информация?Защото имам подозрения че там е проблема.сетих се, че веднъж карах на брата на приятелката ми форда и сутринта едвам го запалих.после видях, че е с механичен смукач и съм забравил да го дръпна.та при мен симптомите са почти същите-все едно паля без смукач.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 23 мар 2005, 09:26

проблема беше във винтчето за регулиране на празните обороти - намира се точно под датчика за положението на дроселовата клапа. във всички указания пише, че при регулирането на оборотите на празен ход това винтче се върти след като се откачи буксата на клапана за празните обороти. при мен обаче всеки път като се опитвах да откача буксата на клапана и колата гаснеше. та се замислих каква може да е причината и реших, че винтчето е прекалено затегнато. и се оказах прав :D вчера го регулирах и сега и двата проблема изчезнаха. ще се опитам да кача снимки на това винтче, но не знам как става от акробата. дано съм бил полезен!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 23 мар 2005, 10:13

нещо не стана и опитвам пак :D

а ето и как става настройката но не ми се превеждаше

16 Run the engine at a fast idle speed until it reaches its normal operating temperature and the cooling fan cuts in. Check the CO content of the exhaust, and compare it against the specified reading. If the CO content reading is incorrect, it can be adjusted by prising free the
tamperproof cap for access to the CO adjustment screw (see illustration), and turning the screw in the required direction to suit. 17 Check the base idle speed by first disconnecting the multi-plug from the idle speed control valve. Increase the engine speed to 2000 rpm, hold it at that speed for 30 seconds, then fully release the throttle and check if the base idle speed registered is as specified. 18 If adjustment is necessary, prise free the
tamperproof plug using a suitable small screwdriver to gain access to the base idle adjustment screw in the throttle body. Turn the screw in the required direction to adjust the base idle speed to the specified amount.
Turning the screw anti-clockwise increases the idle speed (see illustration).
19 Repeat the procedure outlined in paragraph 17 to recheck and further adjust the base idle speed if required, then fit a new tamperproof plug into position. 20 Reconnect the idle speed control valve multi-plug, and check that the engine speed briefly rises to about 900 rpm, then drops
down to the specified normal idle speed. 21 On completion, disconnect the
tachometer and the CO meter, but continue running the engine at idle speed for a period of about five minutes, to enable the engine management module to relearn its values before switching it off.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта