смяна на ангр. ремък на Zetec

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
cgergov
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 14 юли 2007, 23:26
Модел на автомобила: escord
Status: Извън линия

смяна на ангр. ремък на Zetec

Мнение от cgergov » 15 юли 2007, 16:28

Има ли проблеми при смяната на ангр. ремък на ЗЕТЕК 1.6 16в? Необходим ли е специализиран instrument? Ако някои го е правил в домашни условия нека се обади на cgergov@abv.bg

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 15 юли 2007, 17:37

по-добре отиди някъде да ти го сменят,сам е голяма играчка!!!!за ролките(ако са заминали) ти трябва "ежрейска звезда"!

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 16 юли 2007, 18:00

На мен ми взеха 110лв за смяна на двата ремъка и ролките преди 2г., че коефициентът на трудност се оказал голям. Така че не опитвай сам, пък и гаранция ще ти дадат.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 17 юли 2007, 09:14

еееее вие го стреснахте човека от всякъде,той явно е техн.грамотен за да иска сам да си ги сменя.
Колега,нее трудно кой знае колко,играчка е да свалиш всичките капаци,туби за маслото на хидравликата,отдолу има 1 капак също,после идва задължителното белязване на зъбите на валовете с корпуса,както и шайбата на коляновия вал(белязва се с лак за нокти-изчакваш 5 мин да засъхне),за да няма после нередности.
Сваляш ролките с торкс като им запомниш мястото разбира се,сваляш ремъка,слагаш новия ако са се разместили валовете ги нагласяш,новите ролки,обтягаш (не много да може ремъка да потъне при натиск 1-2см-имай в предвид и че се отпуска малко с времето)
За човек,който не се е занимавал ще му мине деня в работа,иначе се разделяш с поне 50лв за труд в сервиз.
Аз лично съм си сменял ремъка сам на стария ескорт(1.6EFi CVH),но на сегашния се доверих в сервиз при приятели.....някак не ми се цапаше 1 ден,пък както каза колегата дават и гаранция за ремонта.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 17 юли 2007, 10:19

Аз си ги сменям сам. Никаква трудност не е, само ти трябват инструментите и още един човек за някои от нещата.
Четеш в книжките и можеш и сам да си го смениш без никаквиу проблеми.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 17 юли 2007, 11:49

смени си го :P :P :P после да не ти трябват клапани...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 17 юли 2007, 11:53

traqn_savov написа:смени си го :P :P :P после да не ти трябват клапани...
Щото майсторите много разбират нали? Бе пълни некадърници са и те ама айде, нали съм виждал - сменят го както им падне... Добре ама що да давам 110 - 120 лева за некадърна работа.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта