Страница 1 от 2
2.0 DOHC 8V
Публикувано: 22 юли 2007, 14:51
от cossie
Да попитам някой разглобявал ли е такъв двигател

Публикувано: 23 юли 2007, 11:20
от DTM
Какъв е тоя мотор 2.0
DOHC пък с 8 клапана? Знам, че има такъв на Ланчия, Фордовете и те ли го имат

?
Какво те интересува от разглобяването му?
Публикувано: 23 юли 2007, 13:02
от doctordre
DTM написа:Какъв е тоя мотор 2.0
DOHC пък с 8 клапана? Знам, че има такъв на Ланчия, Фордовете и те ли го имат

?
Какво те интересува от разглобяването му?

момчета, сиерата двувалка е 8 клапана, единствената 16v сиера е cosworth
ewgeny написа:Ооооооо, ДА! Разглобявал съм, ама само в съня си.

Ей, от де го намери това нещо бе? Да няма да си го слагаш?
неговата сиера е с такъв

Re: 2.0 DOHC 8V
Публикувано: 23 юли 2007, 17:04
от tomny
cossie написа:Да попитам някой разглобявал ли е такъв двигател

Аз съм разглобявал, какво те интересува?
Публикувано: 23 юли 2007, 20:33
от cossie
Питам защото сега разглобявам моя, и откривам интересни неща

Като например че буталата са ми подрязани за защита на клапаните, обаче са направени за 16 клапанова глава а мойта е с 8 клапана

Публикувано: 23 юли 2007, 22:14
от venom4o
това ,че са подрязане не винаги означава ,че имаш защита! Единственият мотор на сиера който не удря клапани е ОНС! За CVH не знам.. Rick може да каже той се подвизаваше с такава

Публикувано: 23 юли 2007, 22:33
от cossie
Аз си знаех че тази защита няма да върши работа, но просте се чудех дали това са фабричните бутала

Публикувано: 24 юли 2007, 09:14
от tomny
И моите са същите. Не се бях замислял че това са подрязвания за клапани, предположих че придават някаква специфична форма на горивната камера. Доста плитки ми се виждат.
Публикувано: 24 юли 2007, 09:57
от traqn_savov
Не става само с ядене, трябва и четене.......
Горивната камера е намалена за да се вдигне степента на сгъстяване...
Така ако си направите труда да видите диаграмите на четиритактовите двигатели, в един момент когато буталото е в ГМТ и двата клапана са отворени, и за да не се засекът при нормалната работа са тези лещообразни изрази, а не както се твърди ако се скъса ремъка да не удари буталата, скъсали го, ще удари.!!!
Публикувано: 24 юли 2007, 10:45
от tomny
traqn_savov написа:Не става само с ядене, трябва и четене.......
Горивната камера е намалена за да се вдигне степента на сгъстяване...
Така ако си направите труда да видите диаграмите на четиритактовите двигатели, в един момент когато буталото е в ГМТ и двата клапана са отворени, и за да не се засекът при нормалната работа са тези лещообразни изрази, а не както се твърди ако се скъса ремъка да не удари буталата, скъсали го, ще удари.!!!
Ама то май и ти не си дочел

. Става въпрос за 8-клапанов двигател, а прорезите са по четири на бутало. Иначе съм съгласен с това, което казваш, няма защита от скъсване на ремък, просто понякога горивната камера е такава, че не удря клапани. Още повече че този мотор е с верига.
Публикувано: 24 юли 2007, 11:40
от ewgeny
venom4o написа:това ,че са подрязане не винаги означава ,че имаш защита! Единственият мотор на сиера който не удря клапани е ОНС! За CVH не знам.. Rick може да каже той се подвизаваше с такава

Аз не съм чувал за кола, която къса ремък, и всичко е здраво след това.
Публикувано: 24 юли 2007, 13:00
от nikolovvd
Eхо-о-о! 2.0i DOHC е с верига. Поне моя е такъв.
Публикувано: 24 юли 2007, 13:28
от ewgeny
Да ДОНС е с верига със сигурност. А ОНС мисля че е с ремък.
Публикувано: 25 юли 2007, 14:19
от traqn_savov
cossie написа:Аз си знаех че тази защита няма да върши работа, но просте се чудех дали това са фабричните бутала

тава не е защита, еми си е работен допуск..
ewgeny написа:Да ДОНС е с верига със сигурност. А ОНС мисля че е с ремък.
да косуарда сасъс ремък
енжин код N5C 220 коня ..
Публикувано: 25 юли 2007, 15:48
от doctordre
какво искаш да кажеш с това "работен допуск"? много странна форма на допуск...
Публикувано: 25 юли 2007, 15:55
от traqn_savov
Края на четвърти и началото на първи такт, клапаните минават бая близо..
Тези лещообразни отвори са защото иначе могат да допрът в буталата, дори и при нормална работа, просто са се застраховали..
Клапанът, смукателния се отваря 12 преди буталото да стигне ГМТ, и се затвяря 40 градуса след ДМТ, тоест, буталото и клапана в един момент вървят един срещо друг, но не се засичат, защото всичко е центровано, пълно отваряне пулучава, към 30 градуса след ГМТ..
Публикувано: 25 юли 2007, 16:02
от doctordre
мерси за инфото

Публикувано: 25 юли 2007, 18:09
от venom4o
ewgeny написа:venom4o написа:това ,че са подрязане не винаги означава ,че имаш защита! Единственият мотор на сиера който не удря клапани е ОНС! За CVH не знам.. Rick може да каже той се подвизаваше с такава

Аз не съм чувал за кола, която къса ремък, и всичко е здраво след това.
Ами когато сменявах ремъка , заваля дъжд и го оставих за утре откачен.. Баща ми решил да го връдне форда ,че му пречел и превъртял 20 пъти на стартера.. След това правих друг ремонт.. нито клапаните нито буталата имаха драскотинка.Други колеги са казвали ,че са късали ангренажа на ОНС и пак са минали само с ремък..
едит: Забравих да кажа ,че разпределителния ми вал беше на белег тогава и имаше напълно отворени клапани.. пък и мойте бутала са плоски а един напълно отворен клапан не излиза от равнитата на главата..

Публикувано: 27 юли 2007, 22:02
от cossie
Значи сега събирам мотора и някаде бях чел че има тънкост при слагането на хидравличният обтегач на веригата

Нека някой по запознат да сподели малко опит

Публикувано: 28 юли 2007, 17:37
от СЕВА
Няма никаква особеност при монтажа на обтегача,слага се нов винаги.на обтегача има два нареза като пръстени ако се виждат и двата, обтегача се изхвърля.Аз като правя такъв мотор винаги слагам нова верига,обтегач и успокоители.Буталата са с четири изреза защото са еднакви за 8V и 16V на Сиера не се монтира мотор 16V освен Cosvort но на Скорпио, Галакси и на брониран Транзит семонтира монтира мотор като този на Сиерата но с 16V глава има такъв мотор и 2.3 но той има две вериги защото има балансиращ вал.
