Страница 1 от 1

Прекъсващ горивото клапан за дизел

Публикувано: 25 юли 2007, 14:23
от gogo_21011
Проблема е установен, ту има ту няма напрежение н кабелната обувка на клапана който прекъсва горивото. Когато подам директно ток от плюса на акумолатора се чува ясно да чатка, когато му допирам кабелната обувка прескачат искрички но не цъка. След няколко опита започна да цъка и от там, но това не е решение, че всеки момент може да спре горивото и да си остана където съм. или поне да не запаля ако спра. Интересното е че се чува някакво реле да плечатква, но много пъти като картечница и спира и тогава успях да запаля. Въпросното реле(а може и да не е реле) се намира отляво(когато съм пред колата) над калника! Една черна не много малка кутиика и отдолу влиза цял сноп кабели. Ориентирах се по цвета на кабела, който отива до клапана но никъде не можах да открия къде отива кабел с такъв цвят. Ако някой знае това черното за какво е и как се нарича ще му бъда блогадарен. А основния въпрос е къде да търся другия край на тоя кабел който отива до клапана за прекъсване на горивото!
Благодаря на всички отзовали се!

Публикувано: 29 юли 2007, 19:18
от zagor13
При мен имаше подобен проблем. Спирам , завъртам ключа да гася и го вадя даже , а колата си работи! Същия този клапан не иска да затвори.Като го разглобих - беше се закъсала гумичката отпред , която спира и пуска нафтата.Купих нов клапан и го смених.На другата сутрин - запалвам - работи 10-15 секунди и гасне.Въобще не се се щам , че може да е клапана - НАЛИ Е НОВ! Ходих по майстори - кво ли не ръчкаха - смениха ми инжектора - където се завива горивния филтър.И пак нищо.Вечерта викам - ще махна само гумичката от клапана - загасих я на скорост вечерта и готово.На другата сутрин пали и си работи без проблем! Чак после срещнах друг приятел с подобен проблем и той ми каза , че е сменил няколко - ВСЕ НОВИ - клапана , докато уцели работещ!!! Та цялата поука от моята случка е , че е от клапана , но като го купиш и не се оправи - да не мислиш , че не е от него... Аз специално реших проблема като прехвърлих само гумичката от НОВИЯ клапан - на стария , който и досега си работи БЕЗ ПРАБЛЕМ !!!

Публикувано: 30 юли 2007, 09:35
от gogo_21011
Благодаря, снощи оправих проблема(поне така си мисля)! Свалих тази кутиика(релета някакви има в нея) позачистих и я(т.е. позачистих мястото където се закрепваше за купето за да няма ръжди) и явно взе да прави добра маса към купето и за сега нямам проблем, но незнам дали наистина е било от това или самото реле е тръгнало да си заминава. Дано да е това и да няма проблеми повече! А иначе клапана си е наред и всичко по него. Като му подам ток директно от акумолатора си върви колата без проблем а гасенето става като махна кабела така че не е от клапана а е жичкаджииски проблем! :)